Αλέξης POV
Πήγα επάνω στο δωμάτιό μας για να μυρίσω τα αρώματά μου. Είχα λίγα και καλά. Για καλή μου τύχη εκείνη ήταν στο μπάνιο. Κάτι δε μου άρεσε. Είμαι πολύ καχύποπτος γενικότερα και έχω ισχυρή διαίσθηση. Δε με ξεγελάει κανένας. Ούτε καν η Μαρία. Κανονικά δε θα έπρεπε να με νοιάζει, γιατί έχω δυνατά συναισθήματα για την κόρη της. Μυρίζω τα αρώματα και είναι αυτό που υποψιαζόμουν. Η μυρωδιά δεν ήταν από τα αρώματά μου. Δε χρειάστηκε καν να μπω στη διαδικασία να τα μυρίσω, το κατάλαβα από τη στιγμή που πάτησε το πόδι της στο σπίτι. Αλλά δε με νοιάζει. Έτσι νομίζω δηλαδή. Καμία γυναίκα δε με έχει απατήσει. Ποτέ! Εγώ έχω κάνει τις απιστίες μου, δεν ήμουν και ο πιο φρόνιμος. Από την αρχή είχα καταλάβει τι ψεύτρα ήταν η Μαρία. Είχαν περάσει πρώτα δύο μήνες για να μου πει ότι είχε κόρη. Μου είπε ότι δουλεύει σκληρά και είναι η νοικοκυρά του σπιτιού, αλλά η Ελένη μου είπε ότι δεν έχει κάνει τίποτα. Και το συνειδητοποίησα και μόνος μου μετά τη συγκατοίκηση. Μου είπε ότι ήταν πολύ υπεύθυνη μητέρα, απ'ό,τι βλέπω μόνο ανεύθυνη είναι. Αρχίζω να αναρωτιέμαι τι βρήκα σε αυτήν τη γυναίκα. Ίσως τα όμορφά της ψέματα. Σίγουρα ήταν πολύ καλή για να είναι αληθινή.
Κατέβηκα κάτω και με περίμενε η Ελένη.
"Τι συνέβη;"
"Τίποτα."
"Πως τίποτα; Και τώρα που μιλάς νευριασμένος ακούγεσαι."
"Δεν είμαι."
"Καλά, πες ότι δε θες να πεις κάτι και μη μου λες ανοησίες." Δεν ήθελα να της πω ότι η μητέρα της με απατάει, όχι γιατί δε με έχει απατήσει ποτέ καμία, αλλά δεν ξέρω πως θα το πάρει. Αλλά καλύτερα δεν είναι να ζεις με την αλήθεια όσο σκληρή και αν είναι;
"Ωραία. Δεν είμαι σίγουρος, αλλά πιστεύω ότι η μητέρα σου με απατάει."
"Πλάκα μου κάνεις;"
"Σου φαίνομαι να κάνω πλάκα;"
"Πωπώ! Ναι αλλά σκέψου ότι και εσύ την απατάς."
"Εεε ναι.."
"Οπότε μη σε πειράζει."
"Δε με πειράζει."
"Καλά το είδαμε και αυτό."
Δεν ξέρω τι έχω πάθει. Πραγματικά.
"Ζηλεύεις." μου είπε.
"Όχι! Δε ζηλεύω!"
"Λες ψέματα ρε!"
"Εσύ ζηλεύεις απ'ό,τι βλέπω."
"Τώρα ναι! Αλλά εσύ είσαι πολύ εγωιστής να το παραδεχτείς!"
VOUS LISEZ
Αμαρτωλό Πάθος (Sinful Passion)
Roman d'amourΗ Ελένη είναι 18 ετών. Αγνή και αθώα. Μέχρι που γνωρίζει τον σύντροφο της μητέρας της, Μαρίας, τον Αλέξη και όλα αλλάζουν. Ο Αλέξης διεγείρεται από την ομορφιά της Ελένης, και τον εξιτάρει το γεγονός ότι είναι αθώα. Ο Αλέξης είναι όμως πολύ απαιτητι...