28. Μπάτσελορ πάρτι

2.4K 168 17
                                    

Αλέξης

"Αλέξη σε παρακαλώ θα προσέχεις μην κάνεις τίποτα, γιατί θα σε σκοτώσω και δεν το έχω σε τίποτα." μου είπε η Ελένη θυμωμένη, αλλά διέκρινα ένας ίχνος ανησυχίας.

"Σιγά εσύ μικρομέγαλο!"

"Δεν πας πουθενά!"

"Α ναι;"

"Τι δηλαδή θα πας;"

"Φυσικά!"

"Αλέξη χωρίζουμε!"

"Άμα σου χωρίσω το κεφάλι στα δύο θα σου πω εγώ!"

"Μην κάνεις καμιά τρέλα!"

"Όταν λες να κάνω τρέλα; Να κάνω εγώ το στριπτίζ;"

"Καλά κορόιδευε.. Εγώ έχω ένα κακό προαίσθημα...."

"Τι να σου πω κοπέλα μου."

"Να έρθω και εγώ μαζί σου;"

"Το πάρτι είναι αυστηρά για άντρες."

"Ε τότε γιατί θα έχει και γυναίκες;"

"Αυτές θα είναι οι στρίπερ."

"Εγώ γυμνό δεν κάνω!"

"Και ποιος είπε θα κάνεις;"

"Έτσι το 'πα."

"'Ελα βρε χαζούλι! Εγώ εσένα αγαπώ..." της είπα ενώ της φίλησα απαλά τα χείλη.

"Αύριο παντρεύονται. Δεν έχω τι να βάλω..."

"Θα πάμε στα μαγαζιά να διαλέξεις γλυκό μου!" Σιχαίνομαι και μόνο που το είπα, αλλά πως καλοπιάνεις μια γυναίκα; Με τα ψώνια! Πως καλοπιάνεις έναν άντρα; Ασχολίαστο.

"Έλα πάμε τώρα! Δεν αντέχω να περιμένω.

Πήγαμε στα μαγαζιά και διάλεγε για πόση ώρα; Ούτε εγώ ξέρω. Να μην πω και ψέματα κάποια στιγμή κοιμήθηκα. Ούτε καν με παρατήρησε για καλή μου τύχη. Εκείνη όλη ώρα στον καθρέπτη ήταν.

Τελικά πήρε ένα μαύρο μακρύ φόρεμα που είχε μια σχισμή από τη δεξιά πλευρά.

"Ωραίο είναι Αλέξη;;;"

"Εεεε... Ναι ναι! Τέλειο είναι!"

"Τι; Κοιμόσουν;" 

"Τι; Εγώ κοιμόμουν; Ελένη με προσβάλλεις! Γιατί μαύρο φόρεμα; Σε κηδεία θα πας; Βάλε κάτι πιο λευκό! Θα σου πάει καλύτερα. Θα ταιριάξει και με το μέρος που θα πας!" Είπα ενώ πετάχτηκα. Είπα ό,τι μου κατέβηκε καθώς δεν ξέρω τι θα με περίμενε αν της έλεγα ότι πράγματι κοιμήθηκα.

"Δηλαδή δε σου αρέσει;"

"Όχι! είναι τέλειο!"

"Δηλαδή να το βάλω;"

Αμαρτωλό Πάθος (Sinful Passion)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ