I Love You - Part 8

286 36 1
                                    


Me: Ο Kian σκότωσε την Elena????!!!!!!
Stiles: Ναι, μου το είπε, Lydia μου το ομολογεισε.
Me: Δεν ήξερα...... Stiles.... Πως....εγινε!????
Stiles: Εξαιτίας μου.... Εξαιτίας μου πεθανε.
Me: Stiles είμαι εκατό τοις εκατό σίγουρη πως οτι και να έγινε δεν ηταν δικο σου λάθος. Αλλά τι έγινε Stiles????
Stiles: Ηθελε να με ακολουθήσει. Ηταν η ημερα που έμαθε για όλα τα υπερφυσικά πλάσματα του Beacon Hills. Πηγαιναμε σπίτι όταν ενα αμάξι μας χτυπησα. Τον ειδα, είδα ποιος ηταν για δευτερόλεπτα έπειτα λιποθυμησα. Οτάν ξυπνησαμε ειχαμε απόσταση 5 μετρων. Δεν ξέρω τι ήθελε, δεν ξέρω τι μας ΗΘΕΛΕ. Ερχόταν κάτω ανα ώρες.
Me: Κατω????
Stiles: Ναι υποθέτω, ειμασταν μέσα σε ένα υπογειο οπου όπως είπα ερχόταν ανα ώρες και..... Μια μέρα είχε νεύρα.

Είπε και γελασε.

Stiles: Και με μαχαίρωσε αλλά την Elena την γρατσουνισε πολλές φορες.
Me: Γρατσουνισε????
Stiles: Ναι Lydia, καλά ακουσες ηταν λυκάνθρωπος έτσι εξηγούνται και οι δικές μου βαθιές γρατσουνιές. Το ποδι μου ποναγε και το στήθος μου οπου με είχε μαχαιρώσει.
Me: Το ποδι???
Stiles: Απο το αυτοκίνητο. Τελικά μετα απο πολλές ελπιδες.... Ο Scott ήρθε μετα απο 2 μέρες που μας κρατούσε. Μας βρήκε, έλυσε εμένα πρωτο, πήγα απευθείας στην Elena αλλά ηταν ήδη έτοιμη να.... Ο Kian ειχε ξαναερθει μια ωρα πριν και..... Τέλος πάντων, οταν την είδα ζούσε αλλά μονο για καποια λεπτα ακόμη. Ημουνα ο τελευταίος που είδε, που άγγιξε, που αγαπησε!!!!
Me: Αν επιτρέπεται τι σου είπε????
Stiles: Μου είπε οτι με αγάπησε και οτι θα με αγαπαει οτι και να ακολουθήσει, οτι είναι ευγνώμων που την αγάπησα, που της το εδειχνα που ειμασταν μαζί. Επίσης μου είπε αν ποτε τον συναντήσω να μην του κάνω κακό, οχι για αυτον αλλά για εμένα γιατί λέει ήμουν μοναδικος και οτι είναι ενα απο τα πολλά πραγματα που διαφερω απο τους αλλους. Lydia δεν μπορω όμως δεν μπορω να τον βλέπω και να ξέρω οτι θα ξανά πληγώσει κάποιον που αγαπώ!!!!!
Me: Δεν ξέρω πολλά για την Elena αλλά σε αυτό είχε πολυ δίκιο Stiles, είσαι μοναδικός και μην το αλλαξεις εξαιτίας του!!!!
Stiles: Lydia μιλάμε για φόνο, Lydia την σκότωσε σχεδόν μπροστά στα ματια μου, με απείλησε και τώρα μπορεί να κανει κακό και σε εσένα. Καταλαβες Lydia αυτό είναι που έχω.
Me: Stiles λυπάμαι που τον έφερα εδώ, λυπάμαι για όλα. Εντάξει??? Και τωρα να σε ρωτησω κάτι που δεν ειναι για τώρα αλλά....?? Ποιο είναι το αλλο άτομο που νοιάζεσαι και δεν θέλεις να πληγώσει ο Kian???? Η Katherine??? Είπε σιγανα.
Stiles: Γαμωτο Lydia, δεν εχεις καταλαβει τιποτα ετσι???
Me: Τι να καταλαβω ρε Stiles???!!!!
Stiles: Οτι είμαι ερωτευμένος μαζί σου!!!!!
Me: St-.....
Stiles: Ξέρω Lydia, ξέρω οτι δεν είσαι ερωτευμένη μαζί μου αλλά, εγώ είμαι και πολύ μάλιστα και Lydia ειλικρινά το να σε ερωτευτω δεν ηταν ποτε στα σχεδια μου, μέχρι που μια μέρα ξύπνησα και σε αγαπούσα τόσο πολύ.
Είμαι ερωτευμένος με το χαμόγελο σου, με την φωνη σου, με το σωμα σου, με το γέλιο σου, με τα ματια σου, είμαι ερωτευμένος μαζί σου. Σε ερωτευτηκα, δεν ξέρω πως, δεν ξέρω γιατί, απλα το έκανα. Και ξερεις οταν εισαι στο αυτοκινητο και βρεχει τοσο πολυ, πας κατω απο μια γεφυρα και τα παντα σταματανε.

Γελασε και με κοιταξε.

Stiles: Τα παντα σωπαινουν και ειναι σχεδον ειρηνικα. Μετα επιτελους βγαινεις κατω απο την γεφυρα και τα παντα σε χτυπανε λιγο σκλητοτερα. Εισαι η γεφυρα μου Lydia. Και ειλικρινά αν παθεις κάτι θα τρελαθω, δεν θέλω να δω εναν κοσμο χωρίς εσένα. Lydia νόμιζα οτι σε ξεπέρασα αλλά η αλήθεια είναι οτι ποτε δεν το εκανα. Ακόμη και όταν ήμουν με την Elena, την αγάπησα παρα πολύ και την ερωτευτηκα αλλα ημουνα ερωτευμένος και μαζί σου, ειμαι και θα είμαι για παντα. Lydia σε αγάπησα με κάθε τροπο που ένας άνθρωπος μπορεί να αγαπήσει!!!!!
Me: Θα σταματήσεις ποτε να με αγαπάς???
Stiles: Μονο όταν σταματήσω να αναπνέω!!!!!!❤💓❤. Γιατί Lydia αγαποντας εσένα κατάλαβα οτι η αγάπη μου για εσενα είναι σαν την αναπνοή. Πως μπορω να σταματήσω????
(Σημείωση: τα περισσότερα λογια του Stiles είναι απο quotes)

Γελασα. Αμέσως μετα εκανα ενα βήμα μπροστά και τον κοίταξα στα ματια.

Me: Stiles, δεν είσαι μέντιουμ, ουτε καλός στο να διαβάσεις τα ματια μιας γυναίκας και έπειτα απο αυτό τον μονόλογο η κάθε γυναικα θα έπρεπε να σε ερωτευτεί αλλά εγω δεν μπορω, γιατί πολύ απλα ειμαι ηδη, Stiles είσαι ο έρωτας της ζωής μου και δεν μπορω να σε αγαπήσω περισσότερο γιατί δεν υπάρχει κάτι περισσότερο. Stiles είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί σου.

MemoryWhere stories live. Discover now