Yellow Eyes - Part 26

122 24 0
                                    


Επειτα απο καποια δευτερολεπτα απομακρυνθηκα, τον κοίταζα πανικοβλημενη δεν ήξερα τι να πω τι να κάνω.

Me: Αα..Εε... Λυπάμαι...δεν ηθελ-... Ξέρεις κατι οχι δεν λυπάμαι, είμαι ερωτευμένη μαζί σου και δεν είμαι διατεθημενη να το κρυψω γιατί εσύ δεν είσαι σίγουρος, είχες δίκιο σχετικα με τον Kian αλλά δεν το ήθελα αυτό και αν είναι να λυπάμαι γι'αυτο θα λυπάμαι μονο και μονο γιατί είσαι με....Με την Malia. Διαλεξες αυτήν.
Stiles: Ναι αλλά, εγώ ηθελα εσένα...Lyd-.. (Σημειωση: Η απαντηση του Stiles ειναι απο quote)

Εκείνη την στιγμη που υπήρχε μια μαγεία στην ατμόσφαιρα, η Malia μπήκε μεσα στα αποδυτήρια απότομα.

Malia: Stiles... Τι επαθες??? Μου το είπε o Scott, τι έγινε???
Stiles: Εε... Μου... Μου ήρθε μια σκέψη στο μυαλό που μου προκάλεσε άγχος και επειτα μια κρίση πανικού και... Τέλος πάντων είμαι....είμαι καλά τώρα...

Είπε και με κοίταξε.

Stiles: Πρεπει να φύγω τώρα. Lyd-..Lydia μπορείς... να με καλύψεις για μερικές ώρες??

Κούνησα καταφατικα το κεφάλι μου.

Malia: Που θα πας???
Stiles: Στον πατερα μου. Θα σου μετα γιατί.
Malia: Εντάξει.

Ο Stiles έφυγε απο τα αποδυτήρια ρίχνοντας μου μια ματιά.

Stiles POV:

Πήγα στο αστυνομικό τμήμα για να βρω τον μπαμπά μου.

Me: Μπαμπά???
Dad: Stiles, τι κανεις εδώ, δεν εχεις σχολείο???
Me: Ναι, απλως ήρθα να σου ζήτησω μια χάρη.
Dad: Τι χάρη??
Me: Να, θέλω να μου βρεις πληροφορίες για ενα άτομο.
Dad: Τι ειδους πληροφορίες??
Me: Θέλω να ψαξεις στο νοσοκομειο του Beacon hills ενα άτομο. Είχε νοσηλευτεί εκεί... Το 2013-2012 κάτι τέτοιο. Μπορείς να τον κανείς???
Dad: Εντάξει, όνομα???
Me: Kian Smith.
Dad: Εντάξει, οταν βρω κάτι θα σε πάρω.
Me: Ευχαριστώ πολύ, μπαμπά. Φεύγω τώρα και όπως είπαμε.

Κούνησε καταφατικά το κεφάλι και έφυγα. Πήγα στο σχολείο. Οταν μπήκα μέσα το πρωτο άτομο που είδα ηταν η Lydia στεκόταν ακριβως απέναντι. Αχ τι θα κάνω???

Lydia: Τι έγινε, τι τον ήθελες τον μπαμπά σου??
Me: Θα σου πώ...Αλλά Οχι τώρα, θέλω πρωτα να σιγουρευτω.
Lydia: Αν δεν κάνω λάθος πριν ήθελες να μου πεις κάτι αλλά σε διέκοψε η Malia.
Me: Ναι, αλλά δεν ηταν κάτι.

Ανασηκωσε τα φρύδια της.

Lydia: Σε προβληματίζει κάτι???
Me: Ξέρεις την απάντηση.
Lydia: Η οποία είναι....???
Me: Ναι. Και Οχι ενα αλλά πολλά.
Lydia: Είμαι εδώ για εσένα Stiles, θα είμαι εδώ για εσένα, το ξέρεις έτσι???

MemoryWhere stories live. Discover now