Stiles: Ησουν το πρώτο μου φλερτ, η μοναδική μου αγάπη, που περίμενα σε ολόκληρη την ζωή μου και τώρα...(Quote)Με διέκοψε.
Lydia: Μπορεί να φλερταρα, αλλά τώρα ξέρω ακριβως ποιον θέλω. Θέλω εσενα, Stiles.
Μπήκε μέσα ο Scott.
Stiles: Scott???
Scott: Συγνώμη που διακοπτω είμαι σίγουρος οτι έχετε πολλά να πείτε αλλά Stiles ένας κύριος είναι εξω και θέλει να σου μιλήσει.
Stiles: Κύριος???
Scott: Ναι.Ο Scott με συνόδευσε προς τα εξω και μου εδειξε που στεκόταν. Πήγα προς το μέρος μου. Η Lydia ηταν δίπλα μου.
Lydia's POV:
Me: Stiles ποιος είναι αυτός?? Μου ψιθύρισε.
Ηταν λίγο ξαφνιασμένος με αυτό που είδε, μάλλον με το άτομο που είδε.
Stiles: Ο πατέρας της Elena, είναι.
Φτάσαμε προς το μέρος του.
Stiles: Κύριε Gilbert, έγινε κάτι???
Mr. Gilbert: Οχι,δηλαδή ναι.
Stiles: Τι εγινε??
Mr. Gilbert: Υπάρχει...Υπάρχει περιπτωση να ζει η κόρη μου.
Stiles: Τι??? Οχι.Ο πατέρας της Elena ηταν έτοιμος να καταρρεύσει.
Stiles: Κύριε Gilbert, ηρεμηστε.
Κούνησε καταφατικά τι κεφάλι του.
Stiles: Θέλετε να μου πείτε τι έγινε???
Mr.Gilbert: Ημουν...Ημουνα στον νοσοκομειο να κάνω κάτι εξετάσεις και τοτε... Τοτε είδα την Elena, την κόρη μου... Να περπατάει στον διάδρομο.Ο Stiles με κοίταξε με ενα ύφος " τι κάνουμε τώρα". Πως γίνεται να του εξηγησεις οτι η κοπελα που ειδε στο νοσοκομείο δεν ηταν η κόρη του αλλά η δίδυμη αδελφή της???
Stiles: Mr. Gilbert έχει γίνει κάτι που δεν το ξέρετε, αλλα σίγουρα αυτό το κορίτσι δεν είναι η κόρη σας και το ξέρω αυτό γιατί το κορίτσι που είδατε το ξέρω, το εχω γνωρίσει.
Mr. Gilbert: Και ποια είναι???
Stiles: Η..Η αδελφή της.
Mr.Gilbert: Τι??
Stiles: Το όνομα της είναι Katherine Pierce.Υπηρχαν λεπτα σιωπής. Εγώ δεν μιλαγα καθολου, o Stiles κοιταγε που και που εμένα ή τον Κύριο Gilbert. O Mr. Gilbert κοιτούσε το έδαφος.
Stiles: Είστε καλά???
Δεν απάντησε μονο σήκωσε το κεφάλι και τον κοίταξε.
Stiles: Mr. Gilbert??
Mr. Gilbert: Δεν έπρεπε να είχα έρθω εδώ. Ολα αυτα είναι ψέμματα.
Stiles: Mr. Gilbert είναι η αλήθεια!!
Mr. Gilbert: Οχι, δεν ειναι!!! Ολά αυτά που λέτε είναι μύθοι, αλλά κι εσύ??? Κι εσύ Stiles??? Σε αγαπούσε όπως και εγώ και σε είχα σαν δικο μου παιδι και τώρα πως μου το ξεπλειρωνεις αυτό??? Λεγοντας μου ψέμματα??? ΕΕ????!!!!!! ΑΠΑΝΤΑ ΜΟΥ!!!!
Stiles: Είναι αλήθεια!!! Και το ξέρετε!!!!
Mr. Gilbert: Τι να ξέρω??? ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ???!!!!
Stiles: Ξερω, ξέρω τι σας λέω, αλλά κι εγώ το έζησα αυτό οταν την γνώρισα για πρώτη φορά. Αυτό το κορίτσι δεν είναι η κόρη σας!!!!
Mr. Gilbert: Θες να μου πεις δηλαδή οτι είναι μια διδιμη αδελφή της???
Stiles: Ξέρω πως ακούγεται, αλλά έτσι είναι. Αν βλεπατε την κόρη σας θα ησασταν τρελός!!! Η κόρη σας είναι....
Είναι...
Mr. Gilbert: Νεκρή??!!!
Stiles: Ναι... Και το μονο που μπορείτε να κάνετε τώρα είναι να την τιμησετε και αυτό δεν θα γίνει διαψεύδοντας οτι είναι νεκρή.
Mr. Gilbert: Stiles γιατί μιλάς έτσι???
Η κόρη μου πέθανε...Τον διέκοψε.
Stiles: Πριν πολύ καιρό. Το κορίτσι που είδατε δεν ηταν η κορη σας.
Mr. Gilbert: Εννοεις οτι....
Me: Ναι αυτο εννοεί.
Mr. Gilbert: Και ποια είσαι εσύ??? Η κοπελα του??? Η μήπως εσύ είσαι που ευθυνεσαι για όλο αυτό??? Lydia Εε??? Ετσι δεν σε λένε???
Stiles:Σταματήστε!!!! Δεν μπορω να καταλαβω ποιο είναι το πρόβλημα??
Mr. Gilbert: Οτι η κορη μου ηταν η κοπελα σου και οτ-...Τον ξανά διέκοψε.
Stiles: Πριν καιρο.
Mr. Gilbert: Δεν υπάρχει καιρό στον ερωτα.
Stiles: Και ομως υπάρχει. Και τώρα θα σας παρακαλούσα να φύγετε.
Mr. Gilbert: Θα το εκανα και χωρίς να μου το ελεγες!!!Είπε και έφυγε. Ο Stiles μπήκε παλι μέσα. Τον ακολουθησαμε.
Me: Είσαι καλά??? Ηταν έντονο αυτό..
Stiles: Ναι, καλά είμαι. Ξέρεις ήθελα να τα πω όλα αυτά απλως.... Ετσι κι αλλιως με βοήθησε να συνειδητοποιησω κάτι.
Scott: Τι πραγμα???
Stiles: Σε λίγες μέρες είναι παλι πανσέληνος και... Δεν έχουμε βρει τίποτα. Και το νόημα είναι οτι... Δεν ξέρουμε τίποτα.
Me: Τι εννοεις???
Stiles: Εννοώ, οτι δεν ξέρουμε τίποτα σχεδόν για τον Kian. Το μονο που ξέρουμε είναι οτι ειναι πρωτοετής, μάλλον ο πρώτος λυκάνθρωπος και οτι θέλει δυναμη.
Scott: Γιατι τι άλλο πρεπει να ξέρουμε Stiles???
Stiles: Αν ειναι ο πρωτος λυκανθρωπος δεν ξέρουμε πως επέζησε τοσα χρόνια, γιατί είναι έτσι η συμπεριφορά του προς τα εμένα, η εμμονή του με την Lydia και....Τα ματια του...
Me: Τι εννοεις τα ματια του??
Scott: Δεν ξέρει???
Me: Τι να ξέρω??
Stiles: Τα ματια του είναι κιτρινα.
Me: Και θα έπρεπε να είναι....???
Stiles: Μπλε. Lydia αν έχει σκοτώσει εναν αθώο ανθρωπο τα ματια του γίνονται....Τον διεκοψα.
Me: Μπλε. Σκότωσε την Elena.
Stiles: Πρεπει να ψαξουμε.
Scott: Ναι αλλά που???
Stiles: Στην βιβλιοθήκη αλλά.....
Me: Αλλά...Τι???
Stiles: Εκεί δουλευει ο πατέρας της Elena.... Και δεν είναι μονο υπάλληλος.~ΤΕΛΟΣ PART 33~
Ελπίζω να σας άρεσε :/ Θέλω να πω κάτι αλλά αν το πω θα είναι Spoiler έτσι, θα πω μονο αυτο συντονιστεί τε για λιγο Stydia. Comment και vote αμα θέλετε. Λοβ γιου!!!
YOU ARE READING
Memory
Teen FictionΞέρω Lydia, ξέρω οτι δεν είσαι ερωτευμένη μαζί μου αλλά, εγώ είμαι και πολύ μάλιστα και Lydia ειλικρινά το να σε ερωτευτω δεν ηταν ποτε στα σχεδια μου, μέχρι που μια μέρα ξύπνησα και σε αγαπούσα τόσο πολύ. Είμαι ερωτευμένος με το χαμόγελο σου, με...