The drive - Part 9

304 35 0
                                    


Ηρθε ακόμη λίγο πιο κοντά και επιτέλους ημασταν σε απόσταση αναπνοής. Μου χάιδεψε το πρόσωπο μου με το ζεστό, τρυφερό χερι του, με κοίταξε στα ματια και άρχιζε να πλησιάζει τα χειλι του προς τα δικά μου.

Stiles: Είμαι πολύ ερωτευμένος μαζί σου!!!

Του πιάνω το προσωπο, τον τραβάω κοντά μου και τον φιλαω. Τα χείλια μας επιτέλους έγιναν ενα. Το ενιωσα, ενιωσα τι εστι ΑΓΑΠΗ, ΕΡΩΤΑΣ, ΖΩΗ. Ημουν τόσο σίγουρη γι' αυτό που εκανα. Στην ζωή μου έχω κάνει τοσα πολλά λάθη, αλλά για πρωτη φορά στην ζωή είμαι σίγουρη οτι εκανα το σωστο και αυτό που ήθελα!!!!

Stiles POV:

Πω πω είμαι τόσο ερωτευμένος μαζί της. Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια όλα αυτά που μου είπε αλλά προτιθομαι να τα μάθω στην πορεία. Ακουσα εναν ήχο και αποτραβιέμαι αρκετά απότομα.

Katherine: Stiles είσαι καλά??? Εννοώ δεν εδειχνες ο εαυτός σου!!!!
Stiles: Καλά ειμαι τώρα.

Κοίταξα την Lydia.

Me: Katherine, γιατί μετα απο ολα αυτά που εγιναν, με έπιασε ένας πονοκέφαλος και δεν έχω καμια διαθεση να μπω εκεί μέσα και να του μιλήσω, θα φύγω. Θες να ερθεις κι εσύ μαζί μου???
Katherine: Ναι, αφού θα φύγεις κι εσύ.

Η Katherine κατευθυνθηκε προς το αμάξι και την ακολούθησα αποχαιρετώντας την Lydia με μια γλυκιά ματια. Ενιωσα ενα ζεστό χέρι να με πιάνει στον ώμο μου. Γυρισα ηταν η Lydia.

Lydia: Εεε.... Stiles αν γίνεται μπορείς να με πας και εμένα σπίτι μου γιατί μετα απο όλα αυτά που μου ειπές και εγιναν με τον Kian... Νομιζω καταλαβαίνεις.

Me: Ναι, εννοείται. Αλλά το αυτοκίνητο σου????

Lydia: Θα έρθω αύριο να το πάρω.

Me: Και πως θα πας στο σχολείο???

Lydia: Θα περπατησω ή θα πάρω ταξί.

Me: Κοιτά γιατί σε ξέρω δεν υπάρχει περιπτωση να κανεις τίποτα απο τα δυο και επίσης ντρεπεσαι να με ρωτήσεις και έτσι θα στο προτείνω. Θες να έρθω αύριο απο το σπίτι σου και να πάμε μαζί στο σχολείο???

Μου χαμογελάει. Αλλά παράξενα. Εννοώ δεν είναι αυτό το χαμόγελο της Lydia Martin. Αυτο είναι καινουριο, αλλιώς, είναι πιο ομορφο, πιο γοηυευτικο. Μου χαμογελάει σαν ενα μικρο κοριτσάκι που κοιτάει ενα παγωτό ή σαν μια έφηβη που κοιτάει κάτι πανάκριβα υπέροχα παπούτσια ή ρούχα.

Lydia: Θα το ήθελα πολύ.

Εκανε μια παύση και συνέχισε.

Lydia: Stiles.

MemoryWhere stories live. Discover now