Coach: Θα έρθετε???
Δεν μιλησα, απλα περπάτησα προς το μέρος του διστακτικά.
Coach: Ωραία, λοιπον θέλω ενα τραγουδι για να χορέψουν τα παδια εδώ.
Εβαλαν το Thinking out Loud(Συγνώμη δεν μου ήρθε κάποιο άλλο). Της προσφερα το χερι μου, με κοιταξε στα ματια και επειτα μου έδωσε το δικο της. Πήγαμε μέσα στο πλήθος και αρχίσαμε να χορευουμε. Το κεφάλι της ηταν στον ώμο.
Lydia: Θέλω να μιλήσουμε.
Me: Δεν χρειάζεται.
Lydia: Εγώ παλι νομιζω το αντίθετο. Ξέρω οτι μας ειδες με τον Kian αλλά δεν είναι αυτός ο σύνοδος μου. Σκέψου, για ποιο λογο να το κάνω αν ήθελα να ήμαστε ξανά μαζί??? Για να ζηλεψεις???? Δεν θα σε εκανα να ζηλεψεις με αυτό. Ο κανονικός μου σύνοδος ειναι ο....Την διέκοψα.
Me: Ξάδερφος σου!!!
Lydia: Κάτσε τι???? Πως το ξέρεις???
Me: Μου το είχε πει η Kira.Σηκωσε το κεφαλι της απο τον ώμο μου και με κοίταξε στα ματια.
Lydia: Stiles μπορω να σου ανοιχτω???
Me: Εεε...Lydia....
Lydia: Βάζω τα δυνατά μου για να με αγαπησεις ξανά, αλλά...
Me: Ποιος είπε οτι σταμάτησα ποτε???
(Σημείωση: Το σημείο αυτο είναι απο quote όπως και ενα μερος απο το επόμενο👇)
Lydia: Και τοτε γιατί είσαι με αυτή??? Είναι τόσο δύσκολο για εμένα να σε βλέπω με αυτή!
Me: Και νομίζεις οτι είναι εύκολο για εμένα να σε βλέπω με αυτον???
Lydia: Αφού όλα είναι ψέματα τα κανει για να πληγωθείς εσύ. Το ξέρεις οτι το χειροτερο σημείο του να αγαπάς κάποιον είναι οταν τον βλέπεις να αγαπάει κάποιον άλλο???!!!!
Me: Σε εμένα το λες??? Σε εχω δει με όλα τα αγόρια.Εσκυψε το κεφαλι της, αλλά μετα απο κάποια δευτερόλεπτα το σήκωσε και με κοίταξε στα ματια.
Lydia: Με είχες δει, δεν πρόκειται να με ξαναδεις με αλλον, τώρα το μονο αγόρι που θέλω να βλέπω εγώ είσαι εσύ.
Me: Lydia ξέρω οτι όλα αυτά που κανει ο Kian είναι για να με πληγώσει, αλλά δεν ξέρω για τα δικά σου αισθήματα.
Lydia: Σ'αγαπαω.
Me: Απόδειξε το. Φώναξε το στον κοσμο.
Lydia: Αγαπώ τον Stiles Stilinski!!!
Me: Γιατί το ψιθυριζεις??? Είμαι ο μόνος που μπορεί να το ακούσει.
Lydia: Επειδή είσαι όλος μου ο κόσμος. ( Σημείωση: Καλά και χωρίς να το γράψω καταλαβατε οτι είναι απο quote)
Me:....
Lydia: Stiles συγχώρεσε με...
Me: Lyd-....Είδα τον Kian να έρχεται κατα πανω μου και πριν το συνειδητοποιησω με χτύπησε και έπεσα κάτω. Σηκωθηκα αμέσως, αλλά η Lydia και ο Kian είχαν εξαφανιστεί.
Me: Lydia???!!!!!
Κανεις δεν κατάλαβε τι έγινε, όλοι συνέχιζαν να χορεύουν και η μουσική επαιζε κανονικά. Μόλις είδα τον Scott έτρεξα προς το μέρος του.
Me: Scott???!!!
Scott: Ελα, έγινε κάτι???Ηταν με την Kira. Απο οτι φαίνεται όπως και οι άλλοι δεν είχαν καταλάβει και αυτοι τίποτα.
Me: Ειδες την Lydia???
Scott: Μαζί δεν χορευατε???
Me: Ναι, απλως....
Scott: Συνέβη κάτι???
Me: O Kian συνέβη. Χορευαμε με την Lydia και ο Kian με χτύπησε. Σηκωθηκα αμέσως ομως έλειπαν.
Scott: Ηρέμησε.... Πάμε να τους βρούμε.
Me: Πως??
Scott: Ψαχνοντας με το αμάξι???
Me: Με το αμάξι??? Καμια καλύτερη δεν εχεις??? Χρησιμοποίησε λίγο τις ικανότητες του λυκανθρώπου, κάνε τα μαγικά σου!!!
Scott: Δεν μπορω να κάνω τίποτα εκτός απο αυτό που σου είπα...
Me: Τοτε τι σκατά ΑΛΦΑ είσαι???!!!!!Είπα θυμωμένα.
Scott: Stiles ηρέμησε. Ολά θα πάνε καλά.
Stiles: Δεν μπορω να την αφήσω να πάθει κάτι, Scott.
Scott: Δεν θα την αφήσουμε.Δεν απάντησα απλως κατευθυνθηκα προς το Jeep μου, ο Scott με ακολούθησε. Μπήκαμε μέσα, βαλαμε μπρος και αρχίσαμε να ψάχνουμε.
Me: Ειδες κάτι??? Μυρισες κάτι??? Γενικοτερα βρηκες κάτι???
Scott: Οχι.....Ξεφυσηξα.
Scott: ΣΤΑΜΑΤΑ!!!!
Πατησα το φρένο τόσο απότομα που νόμιζα οτι θα εσπαγα το τζαμί με το προσωπο μου και οτι θα βρισκόμουν στο έδαφος.
Me: Τι έγινε???!!!! Ειδες κατι???!!!!
Scott: Νομιζω, την Lydia στα δεντρ-....Δεν προλαβε να ολοκληρώσει και βγήκα εξω απο το αμάξι τρέχοντας, μπαίνοντας μέσα στο δάσος. Ο Scott ηταν ακριβως απο πίσω. Εφτασα μέχρι το Νεμετον και τοτε την είδα.
Me: Lydia??!!!!
Εμφανίστηκε ο Kian.
Kian: Σε είχα προειδοποιήσει...
Me: Για ποιο πράγμα???
Kian: Να μείνεις μακρια της...
Me: Για ποιο λογο???
Kian: Νομιζω ξέρεις...
Me: Οχι, δεν ξέρω.
Kian: Να σκεφτείς τοτε, αλλά τι λεω??? Οτι και να κανεις τώρα είναι...Αργά....
Me: Οχι!!!!Τα νύχια του έβγαιναν απο το δέρμα του, μυτερά και κοφτερά, έτοιμα να σκίσουν την σάρκα κάποιου, αλλά δεν ηταν η δικιά μου, ουτε του Scott. Τα νύχια του εισχώρησαν μέσα στον αυχένα της Lydia. Η Lydia ούρλιαξε και τα αφτιά του Kian αρχισαν να ματώνουν, αίμα έβγαιναν απο αυτά. Υστερα έπεσε κατω και ο Kian εξαφανίστηκε. Ετρεξα προς το μέρος της.
Me: Lydia???!!!!
~ ΤΕΛΟΣ PART 31~
Ελπίζω να σας άρεσε :/ Comment please και vote αμα θέλετε. Λοβ γιου!!!
YOU ARE READING
Memory
Teen FictionΞέρω Lydia, ξέρω οτι δεν είσαι ερωτευμένη μαζί μου αλλά, εγώ είμαι και πολύ μάλιστα και Lydia ειλικρινά το να σε ερωτευτω δεν ηταν ποτε στα σχεδια μου, μέχρι που μια μέρα ξύπνησα και σε αγαπούσα τόσο πολύ. Είμαι ερωτευμένος με το χαμόγελο σου, με...