Troubles - Part 13

171 27 2
                                    

Προσπάθησα να πάρω τηλέφωνο την Malia αλλά δεν απαντούσε.

Lydia: Τι γίνετε???

Περίμενε μια απαντήσει αλλά εγώ έψαχνα στις επαφες μου.

Lydia: Stiles!!!!

Ειπε και πήρε το τηλέφωνο απο τα χέρια μου και το πέταξε στο κρεβάτι.

Lydia: Τι γίνετε??? Γιατί είναι το δωμάτιο σου έτσι??? Που κολλάει η Malia???
Stiles: H Malia ηρθε σήμερα απο Ιταλία.
Lydia: Και γιατί δεν μου το ΕΙΠΕΣ???
Stiles: Θα στο έλεγα αύριο. Δεν ήθελα να χαλασω το χορό για κάτι ασήμαντο.
Lydia: Ωραία και τώρα το ασήμαντο έγινε κάτι σημαντικό ομως. Γιατί ηταν εδώ???
Stiles: Της είπα να μείνει εδώ για δυο μέρες γιατί.... Lydia είναι μεγάλη ιστορία θα σου την πω αργότερα.
Lydia: Και γιατί νομίζεις οτι δεν θα μπορούσες να μου το πεις αφού ξέρω οτι... Με αγαπάς.
Stiles: Θα στο έλεγα, αύριο ομως.

Πήρα το τηλέφωνο μου απο το κρεβάτι και πήρα τηλέφωνο την Kira.

Me: Kira????
Kira: Ναι.
Me: Βρηκες τίποτα??? Καμια ιδέα για το που είναι???
Kira:....
Me: Kira που είσαι δεν σε ακούω καλά.
Kira: Stiles, δεν είναι μονο αυτοι οι 2, είναι όλοι οι λυκανθρωποι μαζί και ο Liam.

Κοίταξα την Lydia τρομαγμένος.

Me: Τι???? Πως το ξέρεις????
Kira: Ελάτε στο δάσος, στο Νεμετον. Είπε και έκλεισε το τηλέφωνο.
Me: Ελα, Lydia πάμε στο δάσος.

Μπήκαμε στο αμάξι και κατευθυνομασταν προς το δάσος, καθώς πηγαίναμε έλεγα στην Lydia όσα μου είπε η Kira.

Me: Καταλαβες τώρα???
Lydia: Ναι. Δηλαδή είναι όλοι οι λυκάνθρωποι....

Κοιταχτηκαμε, πατησα το γκάζι με πιο πολύ δυναμη για να φτάσουμε γρηγορότερα. Οταν φτάσαμε, βγήκαμε τρέχοντας απο το αμάξι και πήγαμε στο νεμετον.

Me: Οοχ θεέ μου!!!!

Υπηρχαν αίματα στο έδαφος και κάποιοι άνθρωποι τραυματισμένοι και αλλοι.... Πεθαμένοι. Μάλλον απο αιμορραγία.

Me: Τι έγινε εδώ???
Lydia: Αιματοχυσία, μάλλον. Είπε και με κοίταξε.
Kira: Αυτό εδώ πέρα δεν το έχουν κανει μονο δυο....

Την διακοπτω.

Me: Τρία ατομα μάλλον τεσσερα αφού είναι και ο Liam.
Kira: Το τέταρτο ποιο ειναι????
Lydia: Γύρισε η Malia.
Kira:Αα... Ωραία, κι άλλοι λυκάνθρωποι. Και παλι ομωε δεν γίνετε να το έχουν κανει μονο 4 ατομα και εκτός απο αυτό ακουσα ουρλιαχτα απο λυκανθρώπους. Πολλους.

Είπε και κοιταχτηκαμε μεταξύ μας τρομαγμένοι. Το τηλέφωνο μου χτύπησε ηταν ο σερίφης ή αλλιως ο μπαμπάς μου.

MemoryWhere stories live. Discover now