Announcment - Part 29

126 21 0
                                    

Me: Τι κανεις εδώ???
Lydia: Το κουδούνι χτύπησε.
Me: Αα... Δε-... Δεν το ακουσα.

Το κουδούνι χτύπησε. Την κοίταξα με απορία.

Lydia: Εε... Ξαναχτύπησε, το χτύπησαν δυο φορες απ' οτι φαίνεται.

Είπε αμήχανα. Καθισαμε στις θέσεις μας η Lydia καθόταν δίπλα μου και η Malia πίσω μου. Ο καθηγητης μπήκε μέσα και μας μοίρασε κάτι φυλλάδια.

Καθηγητης: Οπώς θα δείτε και στα φυλλάδιο ο χορός είναι σήμερα.
Lydia: Μα δεν ακυρώθηκε???
Καθηγητης: Δεν ακυρώθηκε... αναβλήθηκε λόγω των επιθέσεων των ζωων.
Lydia: Δηλαδή ο χορός θα γίνει σήμερα.....

Εκανε μια παύση και κοίταξε στο φυλλάδιο, επειτα συνέχισε.

Lydia: Στης 9:00???
Καθηγητης: Μάλιστα και προσοχή όλοι οι αποφοιτοι πρεπει οποισδήποτε να είναι εκεί.

Η Malia με σκουντηξε, γυρισα προς την μεριά της.

Malia: Θα με συνοδεύσεις??? Δεν χρειαζεται να με πας σαν το αγόρι μου.
Me: Θα το... Σκεφτώ.
Malia:......Καλά.

Είπε και γυρισα το κεφάλι μου προς το πίνακα ξανά. Κοίταξα για λίγο την Lydia μου φάνηκε προβληματισμένη.
Η ωρα πέρασε σχετικα γρήγορα. Οταν το κουδούνι χτύπησε βγήκαμε εξω και πηγαίναμε προς τα ντουλαπακια μας οταν η Malia με ξανά ρώτησε. Η Lydia και η Kira ηταν απο πίσω μας, ο Scott μπροστά και λίγο προς τα αριστερα μας.

Malia: Το σκεφτηκες???
Me: Ναι.
Malia: Και?? Σου υπενθιμιζω δεν γίνεται να πας ασυνόδευτος.

Σε αυτό τον χορό ειχαμε πει οτι θα πηγαιναμε μαζι, εγώ και η Lydia και τώρα....

Me: Ε-...

Πήρα μια βαθειά ανάσα και ειπα....

Me: Εντάξει....
Malia: Σ'ευχαριστω.
Me: Για ποιο πράγμα???
Malia: Για όλα. Ξέρω, νομιζω...
Me: Τι πράγμα???
Malia: Αυτό που σε εμποδίζει να αφεθεις και να μου πεις αυτές τις δυο μονο αλλά δυνατές λέξεις.

Της χαμογελασα.

Me: Και ποιος νομίζεις οτι με εμποδίζει???
Malia: Ξέρεις.
Me: Στα αλήθεια, δεν ξέρω.
Malia: Νομιζω ξέρεις.

Ανασηκωσα τους ώμους, μετα απο λιγα δευτερόλεπτα φτάσαμε και στα ντουλαπακια μας.

Kira: Lydia με ποιον θα πας στο χορό???
Lydia: Δεν ξέρω.
Scott: Stiles???
Me:...Ναι???
Scott: Με ποιον θα πας εσύ στο χορό??
Me: Εε... Με.... Με την Malia.

H Lydia δεν αντέδρασε ηταν σαν να το ήξερε, σαν να το περιμενε. Το μονο που έκανε ηταν να κοιτάζει μέσα στο ντουλαπάκι της καθώς έβαζε τα βιβλια της μέσα.

Scott: Λοιπον ας αφήσουμε λίγο τους χορούς και ας ασχοληθούμε με κάτι που είναι πολύ σημαντικό. Μάλλον o Kian είναι ο Aaron, ακούω ιδέες τι κάνουμε.

Lydia's POV:

Ο Stiles καθόταν ήσυχος και επειτα απο λίγο αντέδρασε.

Me: Το σχεδιο του είναι να γίνει δυνατός, αρα εμείς πρεπει να του στερησουμε αυτο το δικαιωμα. Για να γίνει δυνατός πρεπει να γίνουν δυο...δυο σημαντικές θυσίες... Το σχεδιο μας είναι να μην αφήσουμε να γίνουν οι δυο θυσίες.
Scott: Ωραία και πείτε οτι το κάναμε μετα πως θα τον νικήσουμε.

Εκείνη την στιγμη ο Stiles έκλεισε αποτομα και με πολύ δυναμη την πόρτα του ντουλαπιου.

Stiles: Τον σκοτωνουμε.

Είπε με μισος, αποφασιστηκοτητα αλλά και με αδιαφορία ταυτόχρονα. Ηθελα να του μιλήσω ομως δεν το εκανα γιατί θα γινομουν πολύ μελό κι έτσι κι αλλιως δεν θα με άκουγε οτι και να του έλεγα.

Scott: Δεν θα τον σκοτωσουμε, θα τον σώσουμε.
Stiles: Λυπάμαι Scott αλλά δεν θα συμμετεχω για να τον σώσω, είναι επικίνδυνος κι εσύ θα έπρεπε να το ηξερες καλυτερα απο τους αλλους. Εσύ ήρθες και μας βρήκες τότε.
Malia: Συμφωνώ με τον Stiles.
Me: Stiles λυπάμαι αλλά θα συμφωνησω με τον Scott εγώ.
Me: Εντάξει.

Ανοιξα το στομα μου να μιλησω αλλά μάλλον κατάλαβε οτι ήθελα να του εξηγήσω και έτσι με σταμάτησε.

Stiles: Δεν πειράζει. Απλως θέλω να ξέρετε οτι δεν θα σας βοηθήσω!!

Είπε και κατευθύνθηκε προς την τάξη. Νομιζω ήταν ήρεμος.

Malia: Νομιζω οτι ο Stiles έχει δίκιο δεν μπορούμε να τον σώσουμε. Αν θέλουμε να σωθούμε τοτε τον σκοτωνουμε, δεν θα τον σώσουμε.

Η Malia τον ακολούθησε.

~ΤΕΛΟΣ PART 29~

Ελπίζω να σας άρεσε :/ Comment please και vote αμα θέλετε.

MemoryWhere stories live. Discover now