Lydia: Τι σκέφτεσαι???
Me: Ποσο όμορφη είσαι. Είπα με ενα πλατύ χαμόγελο.Το τηλέφωνο μου χτυπάει. Το βγάζω απο την τσέπη και το σηκώνω.
Me: Ναι???
Scott: Ελα, ετοιμαζεσε???
Me: Ορίστε??? Για ποιο πράγμα???
Scott: Και εμένα τώρα μου το είπε η Kira είχαν βάλει ανακοίνωση στο σχολείο το είδε αφότου φύγαμε εμείς.
Me: Τι ανακοίνωση ηταν αυτή???
Scott: Για τον χορό.
Me: Χορό???
Scott: Ναι σήμερα στης 8:30 στο σχολείο. Θα έρθετε???
Me: Δεν ξέρω.Η Lydia μου κανει νοήματα σχετικα με το ποιος είναι και τι γίνετε. Της κάνω νόημα να περιμένει λίγο.
Me: Scott θα την ρωτησω και θα σε πάρω μετα.
Scott: Καλά αμα συμφωνήσει στο σχολείο 8:50 με 9:00, οκ???
Me: Καλά, θα σε πάρω και θα συνεννοηθουμε. Κλείνω.Εκλεισα το τηλέφωνο και το εβαλα πανω στο τραπεζι.
Lydia: Ο Scott ηταν??? Τι ήθελε???
Me: Lydia εχεις όρεξη να πας σε εναν χορό σήμερα???
Lydia: Μπορεί γιατί???
Me: Σημερα στο σχολείο στης 8:30 είναι ο χορος. Τι λες???
Lydia: Ναι γιατί Οχι.
Me: Εντάξει θα πάρω το Scott τηλέφωνο.
Lydia: Εντάξει αρα τα λέμε στης 8:30???
Me: Ναι θα έρθω εγώ να σε πάρω.
Lydia: Εντάξει. Αν είναι θα φύγω για να αρχίσω να ετοιμαζομαι.
Me: OK.Είπε και έφυγε
Lydia's POV:
Μίλησα με την Kira θα ερχοταν στο σπίτι για να ετοιμαστουμε για τον χορό. Εκατσα λίγο στο καναπέ και την περίμενα μέχρι που χτύπησε το κουδούνι και σηκωθηκα και άνοιξα. Ανεβηκαμε στο δωματιο μου και αρχίσαμε να διαλεγουμε τα ρούχα που θα φοραγαμε. Οταν τελειώσαμε απο αυτό φτιάξαμε τα νύχια μας, τα μαλλια μας, βαφτηκαμε κτλ. Οι ώρες πέρασαν σχετικα γρηγορα ώσπου έφτασε το βράδυ.
Stiles POV:
Οι ώρες περνουσαν πολύ βασανιστικά απο την στιγμη που έφυγε η Lydia. Μια ώρα περιπου πριν ξεκινησω για να παω στο σπιτι της Lydia για να παμε στον χορό άρχισα να ετοιμαζομαι και εγώ. Εκανα ενα ντουζακι, ντυθηκα κτλ. Μετα απο μισή ωρα με 40 λεπτα ήμουν έτοιμος. Καθησα στον καναπέ και έβλεπα τηλεοραση. Μίλησα και με τον Scott. Τα λεπτα περνούσαν γρηγορα ώσπου η ωρα πήγε 8:25 και ετοιμάστηκαν για να φύγω. Ομως όταν άνοιξα την πορτα είδα την Malia.
Me: Malia???!!!!
Malia: Χαρηκες που με ειδες???
Me: Εε... Ναι,ναι. Τι κανεις εδώ, μεθαύριο δεν θα ερχοσουν???
Malia: Ετσι ειπα.... Ομως ήθελα να σου κάνω έκπληξη. Πως σου φάνηκε η έκπληξη μου???
Me: Τέλεια.
Malia: Ωραία.Με αγκάλιασε και υστερα απο δυο δευτερόλεπτα εκανε λιγο πίσω το κεφάλι της και εκανε κινηση για να με φιλήσει. Απομακρυνθηκα.
YOU ARE READING
Memory
Teen FictionΞέρω Lydia, ξέρω οτι δεν είσαι ερωτευμένη μαζί μου αλλά, εγώ είμαι και πολύ μάλιστα και Lydia ειλικρινά το να σε ερωτευτω δεν ηταν ποτε στα σχεδια μου, μέχρι που μια μέρα ξύπνησα και σε αγαπούσα τόσο πολύ. Είμαι ερωτευμένος με το χαμόγελο σου, με...