The necklace - Part 21

129 25 1
                                    

Me: Τι??? Αυτό το κολιέ είναι απο την οικογένεια σου???
Peter: Ναι.... Που το βρηκες????
Me: Δεν μπορω να σου πω.
Peter: Πες μου!!!!

Τα ματια του αρχισαν να λαμπυρίζουν σε αυτό το ψυχρό μπλε. Το προσωπο του άλλαζε, κάθε γωνία του προσώπου άλλαζε, αρχισε να βγάζει γενια. Τα νύχια του μάκραιναν και γινόντουσαν μυτερά ώσπου το σωμα του έχει κυριευτει απο το πνεύμα του λύκου.

Me: Δεν μπορώ να σου Πω!!!

Είπα αποφασισμένα.

Peter: Νόμιζα οτι το είχα χασει, νόμιζα οτι κάηκε μαζί με το σπίτι μου τοτε αλλά τελικά κάποιος το βρήκε και το πήρε, κάποιος κατάλαβε ποσο σημαντικό είναι.
Me: Σημαντικό??? Γιατί?? Εχει καμια υπερφυσική ικανοτητα???
Peter: Οχι αλλα ανήκει στο πρωτο λυκάνθρωπο, ανήκει στον Aaron Hale.
Me: Και έφτιαξε κολιέ??? Για ποιο λογο???
Peter: Για να μας θυμίζει τα πραγματα που του ειχαν κάνει, τα πραγματα που είχε υποστεί. Βέβαια μετα απο αυτά τα πραγματα έκανε κι αυτός φρικαλέα πράγματα για να πάρει...
Me: Δικαίωση???
Peter: Εκδίκηση.

Το αναποδογύριζε, το κοίταζε, επαιζε μαζι του με τα δάχτυλα του μέχρι που ενα βλέμμα με τράβηξε.

Me: Τι έγινε???
Peter: Αυτό δεν το είχα προσέξει ποτε!!!
Me: Ποιο???
Peter: Αυτό που γράφει πίσω.
Me: Ποιο???!!!

Του πηρα το κολιέ μεσα απο τα χέρια του και άρχισα να το κοιτάζω και να προσπαθώ να δω τι γράφει όμως....

Me: Peter... Δεν γράφει τίποτα εδώ.
Peter: Τι??? Μα έγραφε!!!
Me: Τι έγραφε???
Peter:.... Aaron... Hale... Θαα επιστρέψω... Κοντά σας!!!

Είπε καθώς τραύλιζε. Πρωτη φορά είδα τον Peter τρομαγμένο.

Me: Ναι αλλά δεν γράφει τίποτα.
Peter: Δως το μου!!

Πήρε το κολιέ απο τα χέρια μου.

Me: Βλέπεις δεν γράφει τίποτα.
Peter: Για την ακρίβεια, το βλέπω!!!
Me: Πως γίνετε αυτό???
Lydia: Μάλλον αφού το έφτιαξε ένας Hale θα ήθελε να παραμείνει κι έτσι, δηλαδή να το βλέπουν μονο όσοι είναι Hale.
Peter: Εχει δικιο.
Me: Και τι εννοεί με το θα επιστρέψει???
Scott: Ποιος ξέρει....

Lydia's POV:

Ο Stiles καθόταν ήσυχος για λίγο, έπαιζε και κοιταγε τα χέρια του αυτό που κανει παντα για να σκεφτεί.

Stiles: Αυτό είναι.
Me: Ποιο??
Stiles: Θυσίες. Θα έρθει κανοντας θυσίες γι'αυτο αλλάζεται και σκοτώνετε ανθρώπους χωρίς να το θέλετε κάποιος σας ελέγχει και ειναι αυτος.
Peter: Ναι ομως εγώ ξέρω ότι αλλάζουν απο το φεγγάρι.
Stiles: Απο το φεγγάρι???
Peter: Ναι.
Lydia: Ναι ομως αυτό δεν είναι απλως φεγγάρι είναι κοκκινο φεγγάρι.
Stiles: Peter υπάρχει περιπτωση να συνδέονται???
Peter: Δεν ξέρω. Μπορεί.
Stiles: Δεν ξέρεις τίποτα άλλο???
Peter: Οχι. Για την ακρίβεια νομιζω οτι το κοκκινο φεγγάρι ομως οφείλεται στον Aaron. Νομιζω πως έχει να κανει με κάτι φρικτό. Ναι. Είχε κανει κάτι φρικτό την πρωτη μέρα που έγινε λυκάνθρωπος κι έτσι το φεγγάρι έγινε κόκκινο απο αίμα. Επειτα απο αυτό η πρωτη πανσέληνος του χρονου είναι κόκκινη και νομιζω και καποιες άλλες ενδιάμεσα.
Stiles: Ναι αλλά απο τοτε που ο Scott έγινε λυκάνθρωπος δεν είχα δει ποτε κόκκινη πανσέληνο ακόμη και πριν απο τον Scott.
Peter: Αυτό είναι το πρόβλημα. Το φεγγάρι απο οτι ξέρω γίνεται κοκκινο οταν υπάρχει, οταν ζει. Για να είναι κοκκινο το φεγγάρι ο Aaron ζει και μάλλον θέλει εκδίκηση.
Stiles: Ναι αλλά αν ζει και υπάρχει ήδη σε αυτό τον κοσμο της θυσίες τι της θέλει???
Peter: Αν είναι αυτό που θυμάμαι είναι πιο τρομακτικό και σοβαρό!!!!

~ ΤΕΛΟΣ PART 21~

Ελπίζω να σας άρεσε ;) 🚨🚨Και όσοι διαβάζουν αυτό τη την ιστορία μονο για Stydia μην ανησυχειτε στα επομενα part θα γίνουν πολλά μεταξύ τους. (Spoiler) 🚨🚨
Comment please και vote αμα θέλετε. Λοβ γιου!!!!

MemoryWhere stories live. Discover now