„Ginny?" ozvalo se kousek od hlavy rusovlasé dívky, která nyní seděla v křesle u krbu ve společenské místnosti Nebelvíru. Ten hlas jí byl známý a dá se říct, že jej celý večer - od té chvíle, co odešla z Velké síně – očekávala, a přesto nyní přivřela oči s myšlenkou, že ho nechce ani slyšet.
„Co chceš, Rone?" odpověděla trošku podrážděně. Nechtěla teď slyšet kázání, vážně nechtěla.
„Chci si s tebou promluvit," oznámil jí její bratr, pro ni překvapivě klidným hlasem.
„Nemám náladu poslouchat tvoje kecy o tom, jak s tím nesouhlasíš, Ronalde."
„Já ti taky nechci nic vyčítat, Ginny," stále klidně mluvil zrzek, zatímco se posadil na zem k sestřiným nohám.
„Tak o čem chceš mluvit, když ne o Harrym?" koukla na něj dívka svrchu.
„Neřekl jsem, že nebudeme rozebírat Harryho," vyvedl ji z omylu. „A než mi začneš odporovat, tak mě, prosím, vyslechni. Sice nesouhlasím s tím, aby ses kvůli němu takto... měnila, ale pokud tak budeš činit i nadále, budu to brát jako tvoji volbu. Jenže je tu něco, co nevíš, Ginny, a dost možná to změní tvůj pohled na věc."
„Co tedy nevím?" naklonila Ginny hlavu na stranu a nedůvěřivě se na svého bratra podívala.
„Nemyslím si, že bys měla u Harryho šanci," začal Ron svou sestru pomalu připravovat na to, co později přijde. „Říkám ti to proto, že mi na tobě záleží a nechci, abys to časem zjistila sama a zbytečně se trápila. A to vše jenom kvůli tomu, že to necháš všechno zajít příliš daleko v naději, že s tebou jednou opravdu začne chodit."
„Ale -" chtěla něco namítnout rusovláska, ovšem Ron jí skočil do řeči.
„Ne, nech mě ještě mluvit. Vím, že ses takto nezměnila sama od sebe. Nevymluvíš mi, že za to může Hermiona. A i ona si je moc dobře vědoma toho, že s Harrym ti to nikdy nevyjde. I ona zná důvod, avšak jaksi se nemůže s jeho jistou částí smířit."
„Proč? Co je tím důvodem?" Ginny nakrčila nos nad představou toho, že by se zrovna hnědovláska s něčím nedokázala smířit. Zvlášť, když jde o Harryho. Má ho ráda jako svého bratra, vždy při něm stála a pomáhala mu. Proč by najednou vymýšlela plán, jak je dát dohromady, když by věděla, že je marný? Navíc jí v podstatě slíbila, že Harrymu neublíží!
„Harry, no, řekněme, že je zamilovaný Ginny," vysoukal ze sebe tiše Ron. Odpovědí mu bylo sestřino zaražení a dlouhé mlčení. „Znám ji?" ozvala se nakonec téměř až pohřební hlasem. Tak moc byla zklamaná. Proč jí to Hermiona neřekla?
„Znáš ho," s lehkým úšklebkem ji opravil Ron. Nehodlal jí sdělit jméno Harryho tajné lásky, ale už konečně chtěl sestru vyvést z omylu. Měla by se smířit s tím, že ji černovlasý nikdy nebude moct milovat tak, jak by si ona sama přála. Pravděpodobně ji měl upozornit již dávno a částečně si vyčítal, že jí nyní asi zlomí srdce, ale ona musela znát pravdu! Už to nešlo jinak. Nechtěl se dívat na to, jak se nadále trápí nešťastnou láskou. Snad mu to Harry odpustí.
***
„Myslím," prohodil Harry, zatímco si prohlížel své dílo, „že se mi povedl," pochválil se. Zazubil se na Draca a pohlédl do jeho nádherných očí. Tak trochu nevěděl, co přesně si sliboval od toho, že nakonec kývl na jeho plán, když si dost dobře uvědomoval, jak tím bude ničit sám sebe. Na druhou stranu se však domníval, že by to mohl brát jako další příležitost pro získání blonďáka.
„Možná je to až moc," zhodnotil nakonec svůj výtvor, když si jej ještě jednou prohlédl. Až se pořádně vybarví, bude to velmi zajímavé.
„To neva, aspoň si toho každej hned všimne. Celé Bradavice si budou myslet, že ho mám od Pansy, jen Zmijozel bude znát pravdu," položil si Draco dlaň na místo, kde ještě před chvílí cítil Harryho rty.
„Takže spolu chodíme jen před Zmijozely?" nakrčil Nebelvír čelo.
„Jo," potvrdil mu šedooký, jako by o nic nešlo.
„Dobrý vědět," zamumlal druhý mladík. „To opravdu věříš tomu, že se to neroznese mimo vaši kolej?"
Aristokrat si povzdechl. „Pottere, je to Zmijozel, a to znamená, že rozhodně nikdo nebude mluvit o něčem takovém s ostatními kolejemi. Všiml sis někdy, že by se někdo od nás vybavoval s nějakým Nebelvírem, Havraspárem či Mrzimorem?"
„Eh, ne," zakroutil Harry hlavou. „Ale teď tu půjde i o mě."
„To na tom nic nemění. Myslím," pokrčil Draco rameny.
***
„Proč mi to Hermiona neřekla?" kuňkla tiše Ginny, zatímco se uplakaná choulila v bratrově náruči. Oba nyní seděli v křesle. Ron měl svou sestru usazenou na klíně a rukama ji pevně objímal po čas toho, co rusovláska ronila slzy do jeho košile. Bolelo ho u srdce, když ji takto viděl. Cítil se, jako by ve své roli staršího bratra naprosto selhal. Ale muselo to být! Lepší dříve než později. „Protože úplně nesouhlasí s Harryho výběrem," zamumlal jí do vlasů a smutně se pousmál.
„Mia? Vždyť jí to nikdy nevadilo! Víš, jak to myslím... jako odlišná sexualita. Jakákoliv. Proč si se mnou takhle zahrávala, pro Merlina?!" vzlykla znovu Ginny a snažila se zadržet další příval slz, který se tlačil ven. Nechápala to. Absolutně neměla tušení, proč ji Hermiona takto tahala za nos, když věděla. Ona věděla, a přesto...
„Nevadí jí, že je Harry gay," zašeptal zrzek tiše blízko jejího ucha, aby je zbytečně nezaslechl i někdo další. Sice zde moc lidí nebylo a ti, co se tu nacházeli, byli navíc na opačné straně místnosti, ale přesto nechtěl riskovat. „Spíš se nesmířila s tím, do koho se zamiloval."
„Stále ovšem věděla, že o dívky nestojí," suše konstatovala dívka.
„No," protáhl Ron, „on nám to vlastně Harry nikdy přímo neřekl, víš? Známe jen jméno, jedno chlapecké jméno. Třeba - třeba si Mia myslela, že by mohl být jaksi na obojí. Bisexuál."
„Teď ji jen bráníš, protože ji sám máš rád," namítla Ginny.
„Možná," ušklíbl se Ron. „Sám si však myslím, že to dělám především kvůli vašemu kamarádství. Ona se s tím musí smířit. Neměla to dělat. Neměla si s tebou nijak zahrávat, ale určitě to nemyslela zle. Chtěla jen Harryho dobro, jak tomu sama říká."
„Copak... ten chlapec... je pro Harryho zlo?" s obavami koukla rusovláska na svého bratra.
„Jak se to vezme," uchechtl se Nebevlír. „Já to tak nevidím, ovšem mnozí by mohli."
Ginny konečně ví pravdu, zatleskejme Ronovi, že se odhodlal a nehledě na to, že s Miou sám chodí, ji takto napráskal! Harry se činil s cucflekem - co na to říkáte? Jak se vám líbí představa označkovaného Draca, co? ;D Děkuji vám, že příběh čtete! <3
Makkakonka
ČTEŠ
Nápoj lásky - Drarry (CZ) ✓
FanficLáska dokáže pěkně bolet. A své o tom ví i Pansy Parkinsonová. Nápoj lásky zakoupený od pochybného muže by však její problém mohl vyřešit. Ovšem stačí opravdu málo a i ty nejlepší plány se mohou pokazit. Zvlášť tehdy, pokud se díky drobné chybě dost...