Vyběhl jsem nahoru do sovince a rozhlédl jsem se po naši sově.
,,No jasně, že tu ještě není," uchechtl jsem se a opřel jsem se o sloup uprostřed místonosti.
Vytáhl jsem si z kalhot hůlku a vytvářel jsem si různé tvary. Čekal jsem asi 10 minut, než do sovince ladně přiletěla krásná černá sova. Tohle zvíře jsem měl snad z té pošahané rodiny nejradši. Pohladil jsem ji po hlavičce a opatrně vyndal dopis, který mi doba přinesla.
Musel jsem zakroutit hlavou nad naší, teda vlastně jejich pečetí.
Toujours pur.
Opatrně jsem roztrhl obálku a začal jsem číst dopis.
Siriusi,
ač velice neradi, tak tě musíme požádat, abys o Vánočních prázdninách přijel k nám do sídla. Bude se tu konat Vánoční ples, kterého se musí zůčastnit všichni z rodiny Blacků. Taky nejsme zrovna nadšeni z toho, že musíme na Vánoční ples zvát takového krvezrádce jako jsi ty, ale jednou jsi se Blackem narodil a už jím
bohužel budeš navždy.Blackovi
Když jsem dočetl dopis, musel jsem se ušklíbnout. Docela mě udivuje, jak můj
útěk z domova vzali. Sice je to už nějaký ten pátek, ale...no to je jedno. Vykouzlil
jsem si pero, inkoust a papír (no nejsem to ale borec?) a začal jsem psát.
Takže,
proč bych na ten ples měl chodit? Neumím tančit (umím, ale to oni vědět nemusí) atd. Je má přítomnost skutečně nutná? Kolik rodin, že tam bude? Není to na vaše malé mozečky moc otázek? Snad ne.
Sirius B...no, vlastně radši ne.
Jen
Sirius.Naškrábal jsem na papír, přeložil to a dal jsem to sově do zobáku. Ona už ví kam má letět. Podíval jsem se z okna nahotu na Astronomickou věž na hodiny. Čtvrt na jedenáct večer.
,,Dojdu sem zítra večer," zašeptal jsem si, přehodil přes sebe plášť a potichu se vytrtil ze sovince.
Cesta byla docela v klidu, ale potkal jsem nějaký zamilovaný páreček. Musel jsem si před nimi odplivnout. Fuj. To moje vztahy s holkama jsou mnohem jednodušší.
Každá mě chce, já jí přání vyhovím tím, že se s ní vyspím. A pak už neotravuje.
Teda, ta Rachel furt dolejzá. Ale není úplně nejhorší, tak mi to moc nevadí, ale myslim, že kluky už nebaví spát ve společence.
V průběhu mého uvažování, jsem se dostal ke vchodu do společenky, zamumlal jsem heslo a utíkal nahoru do pokoje. Tam už všichni spali. Teda alespoň Peter spal určitě. Pochybuju, že takhle strašně chrápe třeba Remus.
Zalezl jsem si do postele, ani jsem se nepřevlíkal. Akorát bych vzbudil kluky a vzbuzený James není úplně milý člověk.
ČTEŠ
Blackinnon I. | cz
Fanfic,,Strašně dlouho jsem o tom přemejšlel, ale prakticky jsem nic nevymyslel. Jen to, abys mi do toho vůbec neskákala a nechala mě to domluvit. S výsledkem už si potom nalož jak chceš." Odmlčel se a po chvíli zase začal. ,,Už to mam. Řeknu ti takovou...