Marlene view:
„Marlene! Před 5 minutami jsme tam měly být!" křičela na mě Lily. Bylo za 5 minut devět večer a my jsme měli ten pitomej trest.
,,Já. Nikam. Nejdu. Lily," opakovala jsem pořád dokola.
,,Musíš tam jít!" naléhala na mě.
„Ne!" protestovala jsem a zahrabala se pod peřinu.
„Marlene McKinnonová! Nebuď jak malý dítě, okamžitě vylez z tý postele a pojď na ten debilní trest!"
„Ok, tak už nekřič," vylézala jsem z postele s rukama nahoře, jako když se vzdávám.
,,Tak ale pojď! " vykřikla a už jsme běžer z pokoje.
„Ale, ale, tady jde někdo pozdě." odfrkl si Black a mě se podařilo ho nějakým sarkastickým posměškem neztrapnit. Ikdyž on se nedá ztrapnit.
Ignorace, začátek mého plánu.
„Tak, teď vás musím poprosit, abyste šli znovu nahoru a převlékli se do něčeho teplého. Půjdete s Hagridem. Všichni čtyři," podívala se na nás přísně McGonagalová a my jsme se plouživým krokem plížili zpátky do pokojů.
Po doobléknutí dalších vrstev oblečení jsme došly dolů, kde už McGonagalka čekala. Ti dva ale furt nikde.
,,Už jdeme!" zakřičel Potter a na schodech se ozval strašný dusot. Jak když běží stádo volů. Volové to sice jsou, ale dva. No ještě, aby jich bylo víc...
,,No konečně," povzdechla si McGonagalka.
„Následujte mě. A slečno McKinnonová, tady máte dopis od rodičů. Dnes mě navštívili ohledně..." dál jsem jí nerozuměla.
Jen jsem si mlčky převzala dopis a strčila ho do vnitřní kapsy bundy, aby mi nevypadl.
Šli jsme s ní až k Hagridovi.
,,Tak a teď budete poslouchat Hagrida. Hodně štěstí," popřála a odešla.
„Díky Minnie!" zavolal za ní koketně Black.
,,To nebylo na vás, pane Blacku, ale na Hagrida. Bude potřebovat pevné nervy," povzdechla si McGonagalová a otočila se směrem k hradu.
Bože, to je takový tele, že to není možný...
,,Takže děcka. Poďte se mnou a já vám řeknu co máte dělat až v lese. Teď jsem línej se tim zdržovat," zasmál se Hagrid a vyrazili jsme.
„Takže Evansová..." začal Potter, ale Lily mu skočila řeči.
,,Drž už konečně hubu! Pottere!" vykřikla přitlumeně Lily, ,,Kvůli vám dvoum máme školní trest a mně se to zapíše do archivů. To, že vy už začínáte šestý pergamen je vaše věc..."
,,To přidej," uchechtl se Black.
,,Dneska ji neprovokuj," poradila jsem Potterovi, který vypadal mírně, ale opravdu jenom mírně vyděšeně.
,,A ty se do toho neser," procedil Black mezi zuby, který to očividně slyšel.
,,Jako kdyby ty ses do toho nemotal..." protočila jsem očima a pokračovala dál.
Zaposlouchala jsem se do zvuků lesa a snažila jsem se nemyslet na to, že jsem v lese, s Blackem, Lily, Potterem, Hagridem, ale hlavně s Blackem.
ČTEŠ
Blackinnon I. | cz
Fanfic,,Strašně dlouho jsem o tom přemejšlel, ale prakticky jsem nic nevymyslel. Jen to, abys mi do toho vůbec neskákala a nechala mě to domluvit. S výsledkem už si potom nalož jak chceš." Odmlčel se a po chvíli zase začal. ,,Už to mam. Řeknu ti takovou...