Sirius
,,Tak se rozdělte do dvojic - pane Blacku?" obrátil se na mě Křiklan na lektvarech a já zvedl hlavu od mého výkresu.
,,Ano?"
,,Kde je slečna McKinnonová se slečnou Evansovou?" zeptal se, jako kdybychom spolu trávili každou setinu našeho života. Jako s McKinnonovou, ne Křiklanem.
,,Nevím, pane profesore. Jak to mám vědět?" sklopil jsem hlavu a chtěl se dát znovu do práce, kdyby do dveří někdo nevletěl.
,,Á! Slečno Evansová! Kde je sleč-"
,,Je na ošetřovně!" vyhrkla dřív než stačil větu dokončit.
,,U Merlinových vousů, co se stalo?" vykulil oči Křiklan a všechno oči teď pozorovaly tu rudovlasou dívku. Hlavně ty Jamesovy.
,,Nevím. Hledala jsem jí, protože nedošla na snídani a nakonec jsem jí našla v krvi u schodiště," vysvětlovala a z očí se jí řinuly vodopády slz.
,,To je strašné. Dneska jste omluvena ze všech hodin, slečno."
Evansová kývla jakože chápe a vyběhla zase ze třídy.
Další útok. Nevím co se děje, ale je to špatné. Hodně, hodně špatné. ,,Hele Tichošlápku," začal můj brýlatý přítel, ale já ho přerušil tak, jako Evansová Křiklana.
,,Divim se, že tu ještě sedíš," poznamenal jsem, on mě poplácal po rameni a vystartoval za svou spřízněnou duší.
To já jsem svou spřízněnou duši viděl za posledních pár dní jen v knihách, domácích úkolech a nebo na různých pergamenech. Jo, furt jsem jí kreslil, ale pokaždé z jiného úhlu. Těhle náčrtů už jsem měl snad desítky, ale nepřestávalo mě to bavit.
Co asi dělá? Myslí na mě tak často, jako já myslím na ní?
Po hodině jsem zamířil do knihovny. Kdo stojí za těma všema útokama? A jak je možný, že to skoro všechno směřuje na McKinnonovou? Nevím, jestli odpovědi na svoje otázky zjistím v knihovně, ale něco dělat musím. A k tomu mě to aspoň trošku odreaguje.
Sakra mysli, Siriusi. Mysli!
Proč je většina útoků na ní? A nebo; Proč jediné, koho na tom plese mučili byli rodiče mé -, ani nevím jak se jmenuje. Jediným komu ubližují je buď holka, kterou ze srdce nenáv- nemám rád a nebo holka, se kterou chci strávit každou chvilku, kterou budu moct.
Z mých myšlenek mě vyrušil něčí smích.
,,Ale ale, kdopak tu nechodí do hodin včas?"
,,Bellatrix," zavrčel jsem a nenápadně vyndal hůlku ze zadní kapsy.
,,Copak? Jdeš za svojí milou?" ptala se skřehotavým hlasem. Za kým?
,,Cože? Za jakou milou?" Co to tu plácá? Já jí jednu střelim, že už se nezvedne.
,,No tvou nejlepší kamarádku přece! Nebo není snad ještě na ošetřovně?" uchechtla se.
,,McKinnonová neni moje nejlepší - počkej, jak ty o tom vůbec víš?"
,,Nó, mám své určité zdroje," přimhouřila oči a podrbala se hůlkou na hlavě.
,,Ne. Tos neudělala..."
,,Hmm. Počkej vzpomenu si... Jo! Udělala. Ale udělala jsem to pro tvé dobro! Vím jak tu holku nesnášíš."
,,Nemáš právo nikomu ubližovat, Bello. To, že někoho nemáš ráda neznamená, že je to špatnej člověk!" Už jsem hůlku držel křečovitěji. Všude po chodbách bylo prázdno. Nikde ani noha, ale vsadím se, že její poskoci tu určitě někde zalezlí jsou.
,,No, tak já ti to teda vysvětlím," vyšpulila pusu a začala kolem mě chodit. ,,Na tu holku mám spadeno už dlouho, tos nejspíš pochopil, protože jsi přeci neskutečně chytrý. Tím pádem, se ti teď v hlavě motá otázka Proč?
No, je to celkem jednoduchý. Mohla bych mučit Pottera, našeho malého vlčka nebo tu mudlovskou šmejdku Evansovou..." Na chvilku se odmlčela a sjela mě pohledem od hlavy až patě. Co z ní vypadne, to jsem celkem zvědavej...
,,Ale proč bych ubližovala jim, když můžu ublížit jedné z těch nejsilnějších? A navíc jsem věděla, že ti to udělá radost, bratránku!" zasmála se a nepřestávala kolem mě kroužit.
,,Jak že se jmenuje jménem?"
,,Marlene," zavrčel jsem.
,,No jo vlastně. Marlene," plácla se do čela a pokračovala.
,,Má obrovskou odvahu, kterou nemá jen tak někdo. Takovou se hodí mít na své straně. Taky jsem jí to už jednou navrhla, ale odmítla. Odmítla sloužit pánovi Zla. A za to se musí platit."
,,Co mi to tu vykládáš, ty náno pitomá?" Zamračil jsem a zakroutil hlavou.
,,A taky na tom plese," pokračovala, jak kdybych nic neřekl.
,,Moment, na jakým plese?" zasekl jsem se a ona se zastavila přímo předemnou.
,,No na tom vánočním! Ty o tom nevíš? Taky se nám slečna stavila si zatančit!"
Jej! Další kapitola je na světě! Musím ten děj už trošku urychlit, takže tak... :D musí to mít do 80 kapitol určitě, takže už se blížíme ke konci, ale nebojte, akce ani zdaleka nekončí!! :DD
#AllieSubrae
ČTEŠ
Blackinnon I. | cz
Fanfiction,,Strašně dlouho jsem o tom přemejšlel, ale prakticky jsem nic nevymyslel. Jen to, abys mi do toho vůbec neskákala a nechala mě to domluvit. S výsledkem už si potom nalož jak chceš." Odmlčel se a po chvíli zase začal. ,,Už to mam. Řeknu ti takovou...