Sirius's view
,,Teda Evansová," kývl jsem na ni obdivuhodně, když přiběhla se vším učením, o které si McKinnonová poprosila, ,,ty jedeš."
„Děkuju Lily," podělovala jí McKinnonová a převzala si věci, ,,je to všechno?"
,,To si piš," mrkla na ní Evansová a dodala: ,,Hele já už budu muset běžet, máme s Remem sraz před knihovnou, jdeme dělat úkol na bylinkářství. Tak se tu měj a prosím tě, nezabij ho. Nechci tě chodit navštěvovat do Azakabanu, to fakt ne."
Lily popadla svou tašku a už už šupajdila pryč. Tak rychle, jak přiběhla.
,,Ta holka má hodně energie," poznamenal jsem a ušklíbl se.
,,Lepší než ty," snažila se o provokaci McKinnonová. Ha. Ha. Ha. Vzala si papíry a začala si něco psát. Mě samozřejmě zase něco napadlo. Vzal jsem hůlku a zašeptal latinsky vidi in oculis clausis. Jde o to, že ikdyž budu mít zavřené oči, uvidím přes ně všechno, na co kouknu. Moje kouzlo.
,,Vtipná, opravdu," protočil jsem oči a zavřel je.
Blonďatý vlasy jí padaly do očí a ona si je furt zastrkávala za ucho. Ať si vezme, do háje, sponku, když jí ty vlasy furt padaj! Měla mírně pootevřené rty a brk jí škrábal po papíru o stošest.
Když tak o tom přemýšlím, je hezká. Hodně hezká, ale hodně blbá. Ale hezká. No počkat, to je kombinace...
Nojo vlastně, jaká je ona v posteli? Hahá, to rozhodně, ta by mi furt rozkazovala, co a jak, to stopro. Ach jo, kdyby nebyla tak neskutečně blbá a namyšlená...
V tu chvíli mi došlo, že jsem fakt unavenej, tak jsem vypl kouzlo a šel spát.
Marlene's view
„Hele Bla-" koukla jsem se doleva na postel vedle mě a chtěla jse se bo na něco zeptat, ale to očividně nepůjde. Spal.
,,Báječný," zamručela ironicky jsem. Pitomá
astronomie! Jak jsem se na ní mohla vůbec hlásit? No to už je teď asi jedno, kašlu na to. Už mi zbývá jenom tenhle předmět, tak si dám na chvíli voraz.Hmmm, takže. Mám tu vedle sebe spícího Cassanovu... Zamyslela jsem se a něco mě napadlo. Co kdybych... Ne, radši ne. Nic mu provádět nebudu. Za prvé by to nikdo neviděl a za druhé, Pomfreyová nás přijde každou chvíli zkontrolovat.
Tak jsem si jen tak lehla. Nejradši bych se obrátila zády k němu, ale to tak trochu nešlo, protože jsem měla ránu v pravém boku. Takže jsem mu musela koukat do zad. Ještěže ne nikam jinam.
Tak jsem tak pozorovala černé triko a bílou peřinu a najednou se subjekt mého pozorování ve spánku otočil. Skvělý. Teď mu budu muset čumět do ksichtu... odfrkla jsem si, ale neměla jsem na výběr (neeee Marlene, jasně že neměla :D).
Aspoň si ho můžu prohlédnout a zjistit, co na něm všechny vidí. Vysoce postavené lícní kosti, aristokratický obličej, né moc velký nos, rty užší než jsem si myslela a do toho všeho mu padaly havraní vlasy. Ok, když se tak na něj dívám, tak opravdu neni k zahození...
Ne, není k zahození je docela hezkej...
Dobře, co si budem, je fakt pěknej a je to asi ten nejhezčí a nejvíc sexy kluk, kterýho jsi viděla. Nebudeme si tu lhát. Kdyby nebyl pěknej, neletěly by po něm celý Bradavice.
Kdyby jenom nebyl fakt velkej kretén.Kdyby, kdyby...
Ušklíbla jsem se a šla dodělat tu pitomou astronomii.
ČTEŠ
Blackinnon I. | cz
Fanfic,,Strašně dlouho jsem o tom přemejšlel, ale prakticky jsem nic nevymyslel. Jen to, abys mi do toho vůbec neskákala a nechala mě to domluvit. S výsledkem už si potom nalož jak chceš." Odmlčel se a po chvíli zase začal. ,,Už to mam. Řeknu ti takovou...