„Co si to ke mně dovoluješ ty..." nedořekla to a už na mě mířila hůlkou. Tak tobě by se chtělo posílat kletby do zad, jo?
„Nech toho, Bello," ozvalo se spoza sloupu, který byl kousek od nás. Black. Starší.
„Tak prej že se s nim nepachtluješ," ušklíbla se Blacková, ale ze své pozice nepolevila. Snape stál nečině za ní. Black k nám přišel a postavil se vedle mě.
„Pro tvoji informaci, moje milovaná sestřenko, k čemu by mi tohleto jako bylo?" ptal se nechápavě Black a namířil na ní hůlkou. Zopakovala jsem jeho gesto a jakmile má hůlka mířila k jejímu krku, na mém byla ta Snapova. Hůlka. Dřevěná. Ke kouzlení. Sakra, tomuhle už asi nepomůžu...
,,Já, ač jsem veliký milovník žen, bych si o ní neotřel nos, natož něco jinýho, tak proč bych se s ní jako pachtloval? To bych asi sklouznul hodně hluboko."
,,Tak zas to nemusíš přehánět, jo?" špitla jsem k němu.
„A co ty? McKinnonová! Ty o něm tajně v noci sníš, co? Vadí ti, že o tebe nemá tenhle krvezrádce zájem, že jo?" provokovala Bella. Teda, myslela si, že provokovala.
,,Jo, hrozně, protože mě strašně přitahujou tyhle typy kluků, co ojedou všechno, co viděj. Jako promiň, ale mezi námy děvčaty," pokrčila jsem rameny. Vůbec jí to nepřišlo vtipný, nechápu proč.
Teď do toho všeho vstoupil Snape, který před tím jen poslouchal.
,,A co Potter? Odkopla ho ta mudlovská šmejdka? Ten si to posral co? A to ještě není zdaleka konec! Náfuka a pitomec, ten Potter. Je líný a arogantní. Pěkná svině to je! A co teprve ta mudlovká šmejdka Evansová? Před tim jsem toho oslovení litoval, ale teď už ne. Je stejná jako všichni mudlovský šmejdi! Tu svojí sestru Petunii si teda doopravdy zasloužila. Takže si to shrneme. Potter je líný a arogantní a Evansová mudlovská šmjedka. Dobrá dvojice, ne?" Asi jsem ho v životě neslyšela říct víc slov. Problém byl v tom, co řekl.
Tak fajn, právě mi došly nervy.FLASHBACK
Co to ten debilní Snape tý Lily řekl? Já ho asi usmažím. Kéž bych tak mohla použít jednu z kłeteb které se nepromíjejí... Ale nemůžu. A ještě k tomu to podtrhuje fakt, že je mi jen 15.
Procházela jsem knihovnu a hledala nějaká kouzla, kterými bych mohla Snapevi legálně ublížít. Hledala jsem už asi 3 hodiny a furt nic.
Když vtom jsem uvíděla nějakou postavu, která rychle odložila knihu pod podlahu a utekla. Přišla jsem k podlaze a knihu vyndala.K mému úžasu jsem našla co jsem hledala.
END OF FLASHBACK
„Assa in tuo suco!" vykřikla jsem kletbu, kterou jsem tehdy našla na papírku u knihy. Kupodivu jsem nebyla jediná, kdo tyto slova řekl. Black. Tak to on byl ten, kdo tam tu knihu nechal.
Před námi ale nikdo nebyl, tím pádem kouzlo pominulo.
Ucítila jsem bodnutí do zad a upadla.
ČTEŠ
Blackinnon I. | cz
Fanfic,,Strašně dlouho jsem o tom přemejšlel, ale prakticky jsem nic nevymyslel. Jen to, abys mi do toho vůbec neskákala a nechala mě to domluvit. S výsledkem už si potom nalož jak chceš." Odmlčel se a po chvíli zase začal. ,,Už to mam. Řeknu ti takovou...