Lily
Nezmohla jsem se ani na slovo. Jen jsem na něj koukala, teda koukala jsem na ně oba, ale na jednoho přeci jen trochu víc. Tolik slov neslyšela nikoho říct na jeden nádech nikdy.
Severus se nezmohl ani na slovo.
„A ted' vypadni!" zařval Potter a ukáal rukou směrem k hradu. Severus se uchechtl, ale odešel.
„Jsi v pohodě?" zeptal se Potter a přišel ke mně. Já jsem jen koukala do blba.
Marlene
A pak se stalo něco, co nikdo nečekal. Lily se k Potterovy vrhla a co nejsilněji ho objala.
,,Toto trvalo," usmál se Black vedle mě.
„Děkuju," zamumlala k němu Lily a na jeho tváři se objevil úsměv, který jsem na něm ještě nikdy neviděla.
,,Neni zač, Evansová." Mrkl na ni Potter, hned jak se od něj odlepila.
,,Nemáme začít tleskat?" uchechtl se Black, který pořád stál vedle mě.
,,Můžeš si ty svoje komentáře laskavě odpustit? Nikoho to nezajímá," odsekla jsem možná až příliš protivně, ale tak, co už.
Pak se stala další věc, kterou nikdo nečekal...
„Tak co to rande, půjdeš?"
No to si dělá prdel?
,,Merline Jaamesi, ty jsi idiot," plácl se do čela Remus.
„Pottere? Takže ty se mě takhle zastaneš a pak mě pozveš na rande? Jak můžeš být takový idiot, Pottete?"
Teď už Lily opravdu propukla v pláč a běžela směrem k hradu.
„Lily!" zavolala jsem a než jsem se rozběhla, řekla jsem tak do éteru: ,,Lily nebylo dobře, takže jsem jí šla pomoct k Pomfreyový, díky."
Sirius
„Proč, Jamesi? Proč?" ptal jsem se ho.
„Já nevim co to do mě vjelo!"
James rozhazoval rukama a koukal zmateně kolem sebe.
„Nebyl jsem to já. Sice jsem tak trochu blb, ale tohle bych neudělal," hroutil se tam James.
„Hele Dvanácteráku klid. To vyřešíme," sedl si k němu Remus.
,,A co budu dělat?"
Co se to s ním proboha stalo? Tohle by neřekl...
„'I'y?" uchechtl se někdo za námi.
„Malej Pottřík si to trošku pokakal u
mudlovský šmejdky co?" Bellatrix.„Dej si odchod, Bello," Postavil jsem se před Jamese. Tohle je rodinná krize, s tím nikdo nic neudělá, kromě mě.
,,Tak tebe budu určitě poslouchat, ty krvezrádče!" odprskla si a přidala se i ta její parta.
Lestrange. Malfoy. Kde je Snape?
,,Furt lepší, než následovat vás vy..." radši jsem to ani nedořekl.
„Sectusempra!" zaslechl jsem a otočil jsem se. Najednou mě někdo praštil do hlavy a já omdlel.
Remus
Viděl jsem, jak se dva moji kamarádi právě zbortili k zemi. Kde je vůbec Peter?
„Tak, teď půjdeš ty, vlčku!" křikla Blacková a byla tma.
Peter
Seděl jsem za skleníkem a všechno z dálky sledoval. Byl jsem vlastně hlavní. Jsem rád, že mě Bella, Lucius, Severus a Lestragne (nikdy ho nebudu mít rád...) přijali ke své partě alespoň jako "zvěda".
Vím, že se má stát něco hodně špatného a chci toho být součástí. Spikl jsem se prostí těm Nebelvírským Pobertům a poprvé jsem použil jednu z kleteb, které se nepromijí. Imperius.
Šlo by to provést i bez toho, ale strašně jsem si to chtěl zkusit.
Nechápu, co to do mě vjelo, ale vždycky jsem měl pocit, že k nim nepatřím, že jsem něco míň, ale tohle už teď končí.
ČTEŠ
Blackinnon I. | cz
أدب الهواة,,Strašně dlouho jsem o tom přemejšlel, ale prakticky jsem nic nevymyslel. Jen to, abys mi do toho vůbec neskákala a nechala mě to domluvit. S výsledkem už si potom nalož jak chceš." Odmlčel se a po chvíli zase začal. ,,Už to mam. Řeknu ti takovou...