„Tak co, Marlene. Dopsala sis všechny věci?" zeptala se mě Lily, když mi pomáhala zabalit si z ošetřovny všechny věci. Konečně odsud vypadnu. Takhle dlouho sama s Blackem o samotě nechci být už nikdy.
,,Mám všechno," vydechla jsem, plácla na kufr a vyčerpaně jsem si sedla na postel. ,,A co Potter, vůbec?"
,,Ehm, no co by," zakroutila hlavou Lily a snažila se zakrýt to, že vypadá jako rajče (BraRudl to by nechtěl nikdo :D).
,,Lily?" protáhla jsem s pobaveným výrazem.
„Nic! Jen jsme měli takovou menší krizi..." řekla Lily.
,,Manželskou, krizi?" zeptal se Black s mírným pobavením v hlase.
,,Hele, co ty tu posloucháš cizí rozhovory?" obořila jsem se na něj.
On jen zavrtěl hlavou, zasmál se, zastrčil si vlasy za ucho a balil si dál.
,,Je to idiot," řekly jsme s Lily stejně, ale myslím, že každá na jiného idiota.
Když jsme vyšly z ošetřovny, navalil se na nás chuchel holek.
,,Merline, co se tu děje?" zaklela jsem.
,,Ty nejsi Sirius!" vykřikla jedna z nich.
,,Bingo," přimhouřila jsem oči a vyvlekla jsem nás s Lily ven.
,,Proboha, co to bylo?" zeptala se Lily.
,,Tohle byl, prosím tene, fanklub Siriuse Blacka," vysvětlila jsem a urovnala si kravatu. ,,Dělají nábor, můžeš se přihlásit!"
,,To tak," uchechtla se Lily a pokračovala: ,,Hele Marlene a ty budeš na Vánoce tady nebo doma?"
,,Pravděpodobně," pokrčila jsem rameny, ,,rodiče chtějí, abych přijela na 17 narozeniny domů."
,,Aha," posmutněla Lily. ,,Mně se totiž domů moc nechce, kvůli Petunii a tak. To je jedno, já to nějak vyřeším," mávla rukou.
,,Ale tak dárky spolu budeme moct nakupovat, ne?" Pokusila jsem se ji povzdubit aspoň tímhle a vypadalo to, že to trošku pomohlo.
,,No nevím, říkala jsem si, že bychom mohly ve středu, to máme totiž kratší vyučování," navrhla Lily.
,,Tak platí," souhlasila jsem.
V tu chvíli, co jsem to dořekla, se na mě navalily Mary s Dorcas.„H-holk-y pros- já nem-můžu -dej-ch-chat..." sípala jsem.
To už jsme došly do společenky a já sebou flákla do křesla. Konečně.
,,Tak jak bylo s Blackem na ošetřovně?" zeptala se Cas a v očích jí zajiskřilo.
,,Na ošetřovně dobře, s Blackem už to bylo horší," řekl jsem upřímně.
,,Ale to neříkej. Já vím, je to Black, ale moc hezkej Black, takže mi nepovídej, žes toho nevyužila a,"
,,Dorcas!" vykřikla jsem s úsměvem na tváři. ,,Ty ses asi dočista zbláznila!"
,,No nee, ty ses zbláznila, když do něj nejdeš," protočila očima Cas a zasmála se, ,,dělám si srandu."
,,No jen aby..."
ČTEŠ
Blackinnon I. | cz
Fiksi Penggemar,,Strašně dlouho jsem o tom přemejšlel, ale prakticky jsem nic nevymyslel. Jen to, abys mi do toho vůbec neskákala a nechala mě to domluvit. S výsledkem už si potom nalož jak chceš." Odmlčel se a po chvíli zase začal. ,,Už to mam. Řeknu ti takovou...