"Overaskelsen til deg står i stallen!" Sa Olivia stolt. Jeg løp alt jeg klarte bort til stallen. Jeg gikk gjennom hele rideskole stallen og videre inn i avls hest stallen så inn i privat hest stallen der jeg neste besvimte av glede. Jeg gikk så fort jeg klarte gjennom stallen og rev opp stall døra og hev meg rundt min bestevenns hals. Araberen min!! Jeg var så gla at mens jeg hang rundt halsen hans gråt jeg. Jeg brydde meg ikke om det stod mange folk og så på! Gud som jeg har savnet denne karen. "Litt av en hest han det ja, ridelæreren fra rideleiren sendte meg filmene av dere da klarte jeg ikke la være og kjøpe ham. Han har nok vært løs en god stund uten at jeg i det hele tatt visste at han hadde kommet så hvis dere har sett noe var det visst ham" sa hun og lo litt lavt. Jeg hang fortsatt rundt halsen hans og gråt gledes tårer. Gråtingen gikk over til gledes hulking. "En liten vri, siden han ikke ble inridd på rett måte betyr det at du blir nødt til og innri ham på nytt" sa hun.
Senere den kvelden!
"Moren din ringte og sa at hun og Maria må flytte til utlandet og leiligheten har ikke plass til enda en persjon. De blir nok der en god stund og hun vil ikke at du skal vokse opp uten en mor og far...hun vil at jeg og Lisbeth skal adoptere deg nå som vi er sammen. Men det er ikke noe du må bestemme deg for nå...fristen er innen ett halvt år. Men hun vil fortsatt være moren din, hun vil bare at vi skal være der for deg slik hun ikke kan være der for deg."
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Heeei alle fantastiske lesere som alt har kommet så langt som dere. Jeg må vare si at alle dere som har kommentert er den eneste grunnen til at jeg i det hele tatt har giddet og skrive. Nå begynner jeg en ny bok for og gjøre alt mye bedre. Smakebiten kom i dette kapitlet, neste gang skal jeg ikke forklare like mye som jeg gjorde nå😂det kommer flere gutter og mye jente drama og kankje noen draps trusler?!!😑omg dere må bare lese bok nr 2!!❤️