Migaria
Jeg så meg om i stallen. "Hva sa du?" Spurte jeg. "Vil du ri en tur på Migaria?" Spurte Sunniva. Jeg smilte til jenta som alltid har vært som en annen søster for meg. "Klart!" Sa jeg. Migaria hadde lært meg mye og jeg var overlykkelig for og få sett henne igjen. "Vil du prøve og hoppe med henne igjen?" Spurte Sunniva. Jeg nikket kort. Vi gikk ut og hentet henne. Sunniva gikk inn i stallen med Migaria og jeg gikk like etter inn. Amanda den stygge jenta som var så frekk med meg i sta tok tak i armen min og dro meg bak.
"Eh, skal du ri Migaria?!!" Spurte hun surt. "Jaaa??" Sa jeg nervøst og prøvde og vri meg ut av taket hennes. "Haha!" Lo hun rett i ansiktet mitt. "Som om du klarer og hoppe med den sta grisen der! Jeg red henne en gang og klarte ikke hoppe 40 cm med henne en gang!! DA KLARER VÆRTFALL IKKE DU DET!" Ropte hun rett i ansiktet mitt. "La oss se på det" sa jeg og gikk.
"Er du klar?" Spurte Sunniva. Hun hadde satt opp 50cm hinderet og Amanda og gjengen stod og så på. Vi var ute på ridebanen så mange kunne se hva vi gjorde. Vi hadde alt varmet opp da jeg smattet galopp på hoppa. Hun galopperte fint og rolig og jeg Marte og holde meg fantastisk godt ned i salen. Jeg styrte henne på midten av hinderet og braste over i en fart. "Dyktig jenteeee!" Roste jeg henne. Vi fortsettet og hoppe 50cm en god stund før Sunniva satt det opp til 75cm. Jeg smilte godt nå. Selv syns jeg ikke 75 er så veldig stort eller høyt. Vi fløy elegant over. Beste fjordingen ever! Etter fire runder i 75cm skrittet vi bed og salte av.