Stevne med utrolig premie utdeling!!
•
Vi fløy over det første hindret. Jeg samlet ham før vi fløy over neste. Alt uten riv. Galopp slagene hørtes over hele hallen og alt skjedde i sakte film. Jeg samlet han og styrte han mot midten av neste hinder, alt var perfekt. Vi kom oss feilfri gjennom og skrittet en runde siden vi var sist. Alle andre kom ut på banen."Okey nå er det sånn at gården vår blir sponset av tre hestebuttikker og det betyr at vi får nye sett med utstyr hvær uke. Desverre får ikke alle en utstyrs pakke men alle får rosetter!! (Bildet under)
Alle sammen fikk samme rosetter med navnet på hesten og rytteren bak. "Og tredje plassen går til Ane og Alania." Sa Lena. Alle klappet og noen jublet.
Hun ble til rakt en sjabrak og ørehette. (Bildet under)Hun tok posen og tok Lena i hånda og klemte henne forsiktig. "Andre plassen går til Johan" sa Lena og rotet nedi premie posen. Hun dro opp en pose. "Versegod" sa hun og rakte han en pose med en blå/grå sjabrakk med en ørehette og senebekytere pluss noen bandager. Han tok den og takket ved og ta henne i hånden og klemme henne. (Bildet under)
"Og førsteplassen går til...." Sa Lena med en pause. "Malin!!!" Ropte noen. Klart det var Axel. "Malin og den spesielle araberen hennes!" Sa hun og dro opp noe fra premie posen. Det var en dyr pad/sjabrakk du vet sånn blanding og ørehette pluss sene beskyttere. Jeg tok den i mot med tårer i øynene. Jeg var så glad både fordi jeg vant og for og ha fått noe jeg har ønsket meg lenge men aldri fått!! "Tusen takk" sa jeg og tok henne i hånden og klemte henne. "Vell fortjent." Sa hun og lo.
(Bildet under)"Nå kan hvem som helst vinne. Det er tre premie poser igjen. Til og med de som alt har vunnet noe Får vinne noe." Sa Lena og så på lappen sin. "Prisen for mest fremgang går til.....Maria" sa Lena. Jeg så hvor glad hun var. Lena tok opp en pose med en ørehette og sjabrak i fargen korall (ligner rosa) som jeg alltid har hatt lyst på.
(Bildet under)"Prisen for høyeste overhopp går til..,..Axel! Versegod!" Sa Lena og rakte han en sykt fin sjabrakk. Han tok den med det søte smilet sitt og lo. Han takket for den og så bort på meg. (Bildet under)
"Den største prisen altså mest modighets prisen går til.....Malin!!!!" Sa Lena. Jeg var så glad. Alle sammen jublet og klappet. Jeg var så spent og så glad. Hun rakte meg en pose med det fineste utstyret eg hadde sett. (Bildet under)
Det var en sjabrakk med blomster mønster og kopper, grime og ørehette med samme mønster. Det var så fint at jeg nesten siklet. "Tusentakk" sa jeg så alle kunne høre det. Jeg smilte stort da jeg gikk ut fra ridehallen.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Sorry for så mye bilder jeg vet det er best uten men jeg hadde bare så lyst og vise dere hva de fikk i premie. Trenger ikke gjøre det flere ganger men denne gangen ønsket jeg det for at dere skulle få litt mer innlevelse👍🏻noen ønsker om hva som kan//skal skje videre?❤️