Může být dnešek ještě horší?... (Ano může)

1.5K 119 70
                                    

Myslím si, že po téhle části budete chtít Natha zabít ještě víc...
Chci vám poděkovat za těch 200-tě komentářu, kterými jste plánovali jeho smrt v předešlé části. Moc mě to pobavilo, ale teď...





Marinette

Dveře se otevřeli a dovnitř vstoupil ten zmrd, kretén, magor... vstoupil Nath.
Usmíval se jako největší borec světa.
Nejradši bych ti ten úsměv vyrazila z obličeje...

,,Vyspinkaná? Spala si dobře?" zeptal se s ještě větším úsměvem.
Skrčila jsem obočí a i cez slzy jsem se na něj nenávistně podívala.
,,Proč si to udělal?" zeptala jsem se.
Uchechtl se.
Jo tak tobě je do smíchu, jo...

,,Ale jdi... Dřív nebo později bys je beztak musela skusit, protože si nejlepší gangsterka a moje přítelkyně." řekl a slizce se usmál.
,,Jo a to... To byl bonus. A navíc bylo dost divný, že jsi doteď s nikým nespala. Ber to jako službičku. Nebo dárek. Jako chceš." řekl.
,,A jestli o tom někomu řekneš, vyhodím tě z gangu a pak...." slizce se zasmál. ,,To radši nechtěj vědět." řekl a mrkl na mě.
,,Dobře. Ale my dva jsme skončili." řekla jsem a postavila se na odchod.

,,Hohoho... Zadrž." potáhl mě spátky na lehátko, tak jsem si znovu sedla.
,,Ty budeš dál dělat, že spolu chodíme." nařídil mi.
,,Jo tak doteď jsme to jen předstírali?" zeptala jsem se, ale na konci mi selhal hlas.
,,A co sis myslela?!" vykřikl. ,,Že bych tě mohl milovat?!" zasmál se.
,,Jsi tak naivní. Jasně, že jsem tě miloval. Jen mě to už omrzelo." řekl a vyšel ven.
Oči se mi naplnili novými slzami.

Proč já se musela zamilovat do takového debila?! řvala jsem sama na sebe v duchu.
Po tomhle hladina mojí lásky k němu rapidně klesla a nahradila jí nenávist.

Jak to do pekla mohl udělat?!
Oddala jsem se slzám a místnost pohltili moje vzlyky.
,,Může být dnešek ještě horší?!" zařvala jsem.

Ale to jsem ještě nevěděla, že může...




Nathaniel

Vyšel jsem z místnosti s úsměvem od ucha k uchu a šel do své kanceláře. Až pak jsem si uvědomil, co se stalo.
To co jsem udělal jsem nelitoval. Ale to co jsem jí řekl ano.
Jsem takový tupec. Jak jsme ji mohl říct, že jí nemiluji. Je to s z části pravda, ale když ona je tak sexy a já ji musím mít...

Rozhodl jsem se, že jí to půjdu 'vysvětlit' a namluvit jí, jak moc jí 'miluji'.

Vyběhl jsem ze své kanceláře a chtěl za ní doběhnout, ale před dveřmi stáli nějací chlapi.

,,Dobrý deň. Vy jste šéf gangu?" zeptal se mě jeden z dvou plešatých goril.
,,Eh... Ano." řekl jsem nechápavě.
Ti dva ustoupili a ke mě přišel nějaký muž s brílemi a v obleku.
,,Zdravím, Nathe, já jsem šéf mafie a potřebuji si s tebou promluvit." řekl. Trochu mě to viděsilo, aké pustil jsem je dovnitř.

Sedl jsem si do svého křesla a on si sedl na židli oproti mně.
,,Tak..." pobídl jsem ho.
,,Pro začátek... Říkej mi laskavě pane M. Díky." řekl a já přikývl.
,,Skvělé. Teď k věci. Syn mi řekl o Jackovi a Hawk Mothovi. Myslím, že víš o čem mluvím."
Váhavě jsem přikývl.
,,Jo... Je to nový šéf mafie a Jack je jeho poskok." řekl jsem.
,,Tahle mafie mi už leze na nervy a když něco neuděláme, oba nás zničí. Už mi pár lidí přebral a asi deset vážně zranil. Jednoho i zabil. A já nechci aby se to opakovalo." řekl přísně.
,,Tak hele, já za to nemůžu. Tak proč mi to říkáte? A kam tím vůbec směřujete?" zeptal jsem se podráždeně.
Zašklebil se.

,,Chtěl bych koupit tvůj gang a gangstery." řekl klidně. Vykulil jsem na něj oči.
,,Cože?!" zařval jsem.
,,Klídek Nathe." řekl.
,,Ja... Já..." nevěděl jsem co říct. Asi bych měl zavolat Mari, tá by mi věděla poradit.
,,Za chvíli jsem spět." řekl jsem a vyšel z kanceláře.





Marinette

Otevřeli se dveře. Nath se vrátil.
,,Mari, promiň. Chtěl jsem se vrátit a vysvětlit ti to. Nevím co mě to napadlo, ale to co jsem ti řekl není pravda. Já tě miluji. Z celého svého srdce." řekl.
,,Tak proč si nepřišel dřív, ale až teď?" zeptal jsem se
,,Protože mě zdrželi nějací muži a vysvitlo, že jsou to mafiáni. Oni chtějí koupit náš gang a spojit se proti Hawkovi, protože pak nebude mít tak velký respekt." řekl.
Cože?! Chtějí koupit gang?! Tak to ne...

Naštvala jsem se a prudce se postavila. Ze stola jsem si vzala masku a nasadila si ji.
,,Kde jsou?" zeptala jsem se naštvaně.
,,U mě v kanceláři." řekl a já naštvaně vypochodovala že dveří a šla do jeho kanceláře.

Rozrazila jsem dveře. Nath mě obešel a šel si sednout. Šla jsem za ním a postavila se vedle něj. Zkřířila jsem si ruce na hrudi a zamračeně se na ně dívala. Hlavně na jejich šéfa.

,,Kdo jste?" zeptal se mě.
,,Moje přítelkyně." řekl s úsměvem Nath.
Jo tak to se ještě uvidí. Sice si mi řekl, že mě miluješ a já tě také ještě trochu miluji, ale nemění to nic na faktu, cos udělal...
,,Rád vás spoznavám. Jsem pan M." řekl a podal mi ruku, kterou jsem však odmítla přijmout.
,,Pro vás jsem Ladybug." řekla jsem naštvaně.

,,Myslím, že už víte, proč jsem přišel." řekl s úsměvem.
Přikývla jsem. ,,Koupit gang a spojit s ním mafii." řekla jsem.
,,Přesně, takže..." luskl prsty a jedna z jeho goril mu podala nějaký kufřík. Pan M ho položil na stůl a otevřel ho.
,,Domluveno?" zeptal se a ukázal na obsah kufříka. Byli v něm prachy.
,,Kolik to je?" zeptal se Nath. Šťouchla jsem do něj loktem.
,,100 000." řekl pan M.
Nath na něj vykulil oči.
,,Promiňte, ale za svůj gang a dobré lidi bych měl dostat víc." řekl Nath. Nechápavě jsem se na něj podívala.
O co mu jde?

,,Tak co kdybychom tam dopsali ještě dvě nuly a udělali z toho milion?" zeptal se pan M a gorily přidali do kufříka další prachy.
Nathovi se rozzářili oči.
,,Beru." řekl a potřásli si rukama.
,,Cože?!" vykřikla jsem.
,,Neboj. Vše zůstane jako doteď, jen se spojíme a vy už nebudete v téhle továrně." řekl pan M.
,,A Nathe... Tebe už nepotřebuji. Můžeš opustit gang." dodal ještě.
,,To nevadí. S tímhle můžu kam chci a už nemusím makat." řekl a políbil mě. Nelíbilo se mi to, ale musela jsem to přectírat před panem M.

Odtáhli jsem se od sebe a já se zamračeně podívala na pana M.
,,Klidně si gang kupte, no stále to není spojení. Pořád jsme dvě odlišné skupiny a ne jedna. Teď jen vlastníte dvě skupiny. Moc jste si nepomohl." řekla jsem naoko pobaveně, no pořád naštvaně.

,,Jsi bystrá." uznal pan M. ,,Kdo z tvých pracovnic je tvoje nejlepší gangsterka?" zeptal se Natha.
Ten přišel ke mě a svou ruku omotal kolem mého pasu a řekl:
,,Právě se na ni díváte."
Usmála jsem se.
,,Dobře. Stane se ženou mého syna a tak spojíme gang s mafii. Kolik za ní chceš?" zeptal se pan M.

Já i Nath jsme na něj vykulili oči.
,,Ladybug není na prodej. Je jenom moje a nikoho jiného." řekl Nath naštvaně.
Teď jsem byla ráda, že se mě zastal.

Pan M zase luskl prsty a druhá gorila mu podala další kufřík s penězi.
,,Myslím, že bychom se mohli dohodnout." řekl a otevřel kufřík, čímž odhalil další milion.
Nath se na ně zasněně díval. Musela jsem mu před očima zamávat rukou, aby se probral.

Zakroutil hlavou.
,,Ne. To nemůžu." řekl Nath.
Gorily podali na stůl ještě jeden kufřík.
,,A co dva miliony. S tím můžeš až do Ameriky." řekl pan M a škodolibě se usmál.
Nath se široce usmál a šel si pro kufříky.
,,Promiň Lady, ale prachy jsou prachy." řekl Nath a s panem M si potřásli rukami.

V ten den jsem přišla o svou lásku i o svůj původní život, který se pak otočil o 180 stupňů...











Tak co? Jak se bude náš příběh dále vyvíjet? A co bude s Mari? Jaký bude její život pak?...
Díky za votes a komenty.
TarinaStrkov ❤

Mafia /CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat