Maturity

1.4K 115 17
                                    

Adrien

,,Ach, Bože. Já to nezvládnu. Co když to popletu. Co když to nebudu vědět vůbec. Co když..." Mari nedořekla větu, protože jsem jí zastavil.
,,Ty to zvládneš. Neboj. Bude to fajn." řekl jsem, abych jí uklidnil.

Já, Nino a Alya jsme už na skouškách byli a je jen otázkou času, kdy zavolají i Mari.
Byli jsme na chodbě. Alya a Nino seděli na židlích, já se opíral o stěnu vedle nich a Mari se procházela ze strany na stranu po chodbě. Byla dost nervózní.

Stoupl jsem si vedle ní.
,,Koukni... Bude to fajn. Přídeš tam a uděláš skoušky, jasně?" zeptal jsem se pobaveně.
,,Ty to zvládneš Marinette." řekla povzbudivě Alya.
,,Jasně." potvrdil to i Nino.
Marinette se na nás hezky usmála.
,,Díky lidi." řekla a šla ty dva obejmout. Pak se vrátila ke mně a objala i mě. Nadechl jsem se její vůně a užíval si ten moment.

Přerušila ho však jedna z profesorek.
,,Marinette, jsi na řadě." řekla.
Marinette se zhluboka nadechla a pustila mě.
,,Tak já jdu." řekla rozhodně. Usmáli jsme se na ni.
,,Jo a... Pohlídejte mi prosím věci." řekla a hodila svou tašku Alye. Ta jí však zle chytla a spadla jí. Věci z tašky vypadli ven. Mari už byla za dveřmi.
Alya se sehla, že je pozbírá.
,,Nech to. Já to pozbírám." řekl jsem jí a začal zbírat věci ze země.
Alya se vděčně usmála a dál dělala něco na svém mobilu.

,,Koukni. Byli by jste s Mari hezký pár." řekla a ukázala mi fotku na které jsem já a Mari, jak se obímáme. Musela to odfotit teď, když mě Mari objala (obrázek).
,,Tedy, kdyby si nemusela brát Chata samozřejmě." dodala.
Nino se uchechtl.
,,Proč se směješ?" zeptala se ho vážně.

Nino se zašklebil a podíval na mě. Díval jsem se na něj jak na ducha.
,,Tady kasanova ti to řekne sám." řekl.
Já ho asi zabiju!
Zamračil jsem se na něj. Alya se na mě nechápavě podívala. Nervózně jsem se usmál. Vznikl z toho nepovedený úškleb.

,,Tak vysvětlí mi to už někdo konečně?!" zeptala se rozčíleně.
,,Jde o to, že tady Adrien..." začal Nino. Nejistě se na mě podíval. Povzdechl jsem si a přikývl.
Ať už je to za mnou...
,,Tady Adrien je Chat Noir." řekl s úsměvem.

Alya na něj vykulila oči a brada jí spadla až někde na zem.
,,Co?!" vykřikla.
,,Jo." potvrdil jsem to.
,,J-já nevím co říct." řekla Alya šokovaně.
,,Hlavně to neříkej Mari. Chci jí to říct zítra." poprosil jsem jí.
,,Proč zrovna zítra? Tys jí to ještě neřekl?" zeptal se Nino.
,,Ne, neřekl. A zítra, protože se stěhujeme společně do vily, co nám otec koupil." řekl jsem.
,,Joo... Říkal něco o tom, že budete spolu bydlet." řekl.

,,Neřeknu jí to, ale jestli jí to neřekneš sám, tak to udělám." řekla Alya.
,,Díky." řekl jsem a dál zbíral věci ze země. Až jsem narazil na jednu velice zajímavou věc.

,,Alyo?" oslovil jsem jí.
,,Ano?" zeptala se.
,,Je u Marinette normální, že bere prášky na spaní?" zeptal jsem se jí.
,,Cože? Ne? Proč?" zeptala se. Ukázal jsem jí balíček s prášky. Sebrala ho a důkladně si ho prohlédla.

,,Nikdy v životě je nepotřebovala. Vždy spí dlouho a tvrdě." řekla zamyšleně.
,,Tak proč bere ty prášky?" zeptal se Nino.
,,Nevím. Ale pokusím se to zjistit. Přemluvím jí, že jí pomůžu balit a zeptám se jí na to. Pak vám dám vědět co se děje." řekla a podala mi je spátky. Vrátil jsem je do tašky a podal jí Alye, která jí má na starosti.
,,Díky Alyo." řekl jsem.

,,Je pravda, že se v poslední době chová divně." řekl Nino.
,,A vždy když se jí zeptám na něco ohledně Natha, tak neodpoví a radši změní téma." řekla Alya. ,,Já chápu, že je to kretén, ale asi je za tím vážně něco víc..."

,,Takže studenti, tady jsou výsledky." řekla jedna z profesorek, když vyšla ze dveří. Papír s výsledky přilepila vedle dveří a vrátila se spátky dovnitř. Pak z nich vyšla Mari.

Všichni jsme se nahrnuli k papíru.

,,Jo!" vykřikl Nino.
,,Ano!" vykřikla Alya.
,,Yes." řekl jsem.
Všichni tři jsme se ocitli v skupinovém objetí.

Marinette tam stála jako socha. Z jejího výrazu se nedalo nic vyčíst.
,,Mari?" oslovil jsem jí.
Otočila hlavu ke mně. Opět se podívala na ten papír a pak šla se skloněnou hlavou k nám.

,,Ow... To nic." řekla Alya.
Mari se na nás podívala a potom se začala smát.
Nechápavě jsme se na ni koukali.
,,Já je udělala!" vykřikla a skočila Alye kolem krku. Pak Ninovi a nakonec i mě.
,,Ja ti říkal, že to bude fajn." zašeptal jsem jí do ucha.
Zasmála se.
,,Díky." řekla a víc mě objala.
,,Pro tebe všechno Mari."

Mafia /CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat