Marinette
Nechápavě jsem se podívala na Alyu. Taky vypadala, že neví, co se děje.
Podívala jsem se spátky na ty kluky. Bylo jich pět. Já a Alya jsme seděli vedle sebe a z každé strany (zleva, zprava, zepředu, zezadu) seděl jeden kluk. Ten hlavní stál před náma.
,,Ale, co je, holky. Nelíbíme se vám?" zeptal se ten hlavní.
,,Ani ne." řekla Alya.
,,Ale to nevadí, protože vy nám jo." řekl a ostatní kluci souhlasně přikyvovali.
,,A určitě se budou líbit i Hawk Mothovi. Co říkáš Jacku?" zeptal se ten za náma.
,,Nepochybně." zazubil se ten hlav- tedy, Jack.Dva chytli za ramena mě a dva Alyu. Postavili nás na nohy.
,,Cože?! Co to děláte?!" vykulila jsem na ně oči.
,,Pusťte mě!" zakřičela Alya.
,,Jdeme rovnou k Hawk Mothovi nebo si je ještě chvíli užijeme?" zeptal se jeden z těch co mě drželi a slizce se na mě usmál.
,,Proč ne. Hawkovi to vadit nebude." slizce se usmál Jack.
,,Kdo je, Sakra, Hawk Moth?!" zařvala jsem na ně.
,,Náš šéf. A šéf nové mafie tohohle města. Ale neboj se. Brzy ho už spoznáte sami." řekl Jack.
Začali nás tahat prič, ale daleko se nedostali protože se Nath, Nino a Adrien vrátili.,,Co se to tu děje?!" zeptal se Nino naštvaně. Nath vypadal, že má každou chvíli vybouchnout. Adrien od toho taky neměl daleko.
,,Klídek hoši, my jenom procházíme." řekl pobaveně Jack.
,,Jo, s našima holkama." řekl naštvaně Nath.
,,Brzo už vaše nebudou. Budou patřit Hawk Mothovi." řekl Jack už taky naštvaně.
,,Ehm... Promiň, komu že to?" zeptal se Adrien.
,,Přece novému mafiánovy. A myslím, že tyhle dvě kočky se mu budou hodit." řekl a opět se na nás slizce usmál. Měla jsem chuť mu jednu vrazit, aby mu ten úsměv zmizel.Nath přišel blíž k Jackovi. Z kapsy u kalhot vytáhl svůj gangsterký průkaz. Proboha...
,,Ty dvě nikam nejdou. Už práci mají." řekl a ukázal průkaz Jackovi.
,,Ale bylo hezké, že ses stavil." dodal ironicky.
,,A teď už zmiz!" dořekl.
,,Jak je libo šéfe. Ale dávej si bacha. Hawk Moth vás totiž zničí." řekl Jack a i se svou bandou konečně zmizeli.Hodila jsem se Nathovi kolem krku.
,,Díky." zašeptala jsem mu do ucha.
,,Já bych tě nikomu nedal. To si zapamatuj." řekl a políbil mě na vrch hlavy.,,Ty, Nathe..." oslovil ho Adrien.
,,Co to bylo za kartičku?" zeptal se.
Nath se zarazil.
,,No, ja-... Eh." koktal.
Nedivím se mu. Já taky nevěděla co říct.
Adrien přišel blíž a sebral mu průkaz z ruky. Vykulil na ní oči. Ale nic neřekl. Vrátil mu ji.
,,Chápu." řekl.
,,Nezlobíš se?" zeptal se Nath.
,,Proč bych měl?" usmál se Adrien.
,,Co je tam?!" zeptala se Alya s Ninem.
Nath neměl na výběr a podal jim průkaz. Důkladně si ho prohlíželi. Oči jim šli vypadnout z dúlků.,,Ty...Ty..." koktala Alya.
,,Jo..." řekl Nath.
,,Ale neboj. Nechci nikoho z vás do mé práce zatahovat." dodal.
,,A ty si o tom věděla?" zeptali se mě.
,,Jo..." pokrčila jsem rameny.
,,A ty...."
,,Ne, ne, ne..." mluvili jsme s Nathem najednou.
Naštěstí jsme je přesvědčili. Tedy doufám.Sedli jsme si spátky na deky. Já s Alyou jsme si sundali oblečení a zůstali jsme už jenom v plavkách.
Nath se na mě zasněně díval.
,,Vypadáš nádherně." zašeptal mi do ucha.
Zrudla jsem. Políbil mě na tvář a šel k vodě, do které i s Ninem a Adrienem skočili.,,Ach..." povzdechla jsem si.
Nelíbilo se mi, že lžu své nejlepší kámošce.
,,Alyo..." začala jsem. Podívala se na mě s úsměvem.
,,Já... Taky pracuji v gangu. Promiň, že jsem to teď popírala. Ale bylo to tak asi lepší." řekla jsem.
Alya se usmála.
,,To nic, chápu to. Taky bych ti měla něco říct." řekla a přišla blíž ke mě.,,Ja pracuji v mafii." řekla tiše. Vykulila jsem na ni oči.
,,Cože?!" vykřikla jsem. Přísně se na mě podívala.
,,Promiň. To jako fakt?" zeptala jsem se už normálně.
,,Jo..." řekla.
Objala jsem jí.,,Hele, vy dvě! Tak jdete do vody, nebo ne?" zakřičeli na nás kluci a mi jsme běželi za nimi do vody.
Po půl hodině cákání, potápění, plavání... Jsme vylezli z vody. Zvalila jsem se na deku. Nath si sedl vedle mě a pobaveně se na mě díval.,,Unavená?" zeptal se stále pobaveně.
Přikývla jsem a zavřela oči.
,,Takže se mnou asi nepůjdeš na tobogán, co?" zeptal se.
Vtu ránu jsem se postavila, otevřela oči a tahala ho za ruku, aby se postavil.
,,Děláš si legraci? Víš, že to si přece nenechám ujít." řekla jsem radostně.
,,Jo, vím." řekl se smíchem a konečně se postavil.Došli jsme k tobogánu, co vypadal jako duha. Byl kouzelný. Moc se mi líbil. A taky se na něm skvěle sjíždělo dolů. To byla rychlost...
Pak jsme si ještě dali zmrzlinu a vyšli z koupaliště. Nath mě doprovodil domů.
Byla jsem nesvá. Nechtěl mě pustit domů samotnou kvůli těm pitomcům z koupaliště.
,,Hele, nedělej si starosti. To se vyřeší. Radši se těš na zítřek. Máš přece narozeniny." řekl a políbil mě na tvář.
,,Dobře. Nebudu se tím trápit." usmála jsem se.
,,To je moje holka." řekl a dlouze mě políbil.
,,Dnes do továrny nemusíš. Odpočiň si. Zatím se měj." řekl a odešel.Šla jsem do pokoje a hodila se na postel, převlékla se do pyžama a šla spát.
Zítra bude skvělý den. Jsem zvědavá, co to ten Nath zase, vymyslel...
S těmi myšlenkami jsem usnula.Co si myslíte o Jackovi a Hawkovi?...
Jo a zítra se dozvíte, co je v krabici od Natha... Těšíte se? Ten kdo to uhodne dostane věnování...
Díky za votes a komenty.
TarinaStrkov ❤
ČTEŠ
Mafia /CZ/
Fanfiction*PROBÍHÁ KOREKCE* Marinette je tiché, nevinné děvče... Ale co když to tak není? Ve skutečnosti je to členka pouličního gangu, který se schází v opuštěné továrně. Adrien je bohatý syn nejslavnějšího návrháře ve Francii, no je i šéf mafie, která dosta...