Jack
,,Hawk Mothe, můj pane. Mám pro vás pikantní správy." poklekl jsem před ním.
,,Vstaň Jacku a řekni mi, co mi neseš za správy." ozval se jeho hrubý a mocný hlas.
Vstal jsem a ušklíbl se na něj.
,,Mafie a Gang se o týden spojí v jedno." řekl jsem.
,,Cože?!" vykřikl naštvaně, až jsem se mykl.
,,Je to tak můj pane." řekl jsem, abych ho přesvědčil.
,,Tím ale zmaří mé plány." rozčílil se a pěstí bouchl do stola.,,To není vše." řekl jsem.
Nadzvedl obočí a zahleděl se mi do tváře.
,,Je ještě něco, o čem bych měl vědět, Jacku?" zeptal se.
,,Myslím, že tohle by jste vědět měl." řekl jsem s úšklebem.,,Syn šéfa mafie si bude brát gangsterku." řekl jsem.
,,Hmm... Ale to je zajímavé." řekl a pohladil si bradu.
,,Náš plán by se tedy mohl uskutečnit, jen by se musel maličko pozměnit." řekl zamyšleně.
,,Vy už na něco přijdete." řekl jsem a on přikývl.
Páni, ten má ale ego...,,A koho si to vlastně Adrien bere?" zeptal se.
Ušklíbl jsem se a pak mu řekl její jméno.
,,Marinette Dupein-Changovou."
Hawk Moth se zarazil.
,,Nathovu přítelkyni?" zeptal se nevěřícně.
,,Vy to nevíte? Prý jí podváděl a ona jeho. Už dobrý rok." řekl jsem s kamenným výrazem ve tváři. No pak se na něm opět objevil ten typický úškleb.
,,Ale podle našeho věrného zdroje jsme zjistili, že za Nathem přišel šéf mafie a Nath mu gang i s Marinette jako nevěstou prodal."
,,Takže jejich vztah je čistě hraný?" zeptal se zamyšleně.
,,Ano pane." přikývl jsem.
,,Tak tím pádem se náš plán může uskutečnit." řekl radostně a zlověstně v jednom.
,,Svolej radu a tam to ještě probereme!" prikázal mi.
,,Jistě můj pane." uklonil jsem se.,,Ještě je tu jedna věc, Jacku." odmlčel se. ,,Kdo je ten tvůj tajný zdroj?" zeptal se.
,,Rád vám ho představím." řekl jsem s úšklebem a vyšel na chodbu, kde stál. Přivedl jsem ho k Hawk Mothovi.
Ten když ho uviděl, vypadal zaražený.
,,Ty?!
,,Je mi jasné Hawk Mothe, že vás to zaskočilo, ale je to tak." řekl zdroj a ušklíbl se.
,,Teď jsem mimo. Proč ses rozhodla pomoct nám? Co tě vedlo k tomu, říct Jackovi pravdu?" zeptal se Hawk Moth.
,,Pomsta, pane. Pomsta." řekl zdroj.
,,A co za to budeš chtít?"
,,Členství ve vaší mafii. Určitě je to překvapí." uchechtl se a Hawk Moth přikývl.
,,V tom případě, vítej u nás, chlapče." řekl Hawk Moth a chlapsky ho poplácal po zádech.Část, aby jste věděli, že se něco u Hawk Motha chystá...
A co myslíte, kdo je Jackův tajný zdroj?
Každopádně, snad se vám část líbila.
Další už bude opět z pohledu Mari nebo Adriena. Tohle byla jenom taková oddechovka.
TarinaStrkov ❤
ČTEŠ
Mafia /CZ/
Фанфик*PROBÍHÁ KOREKCE* Marinette je tiché, nevinné děvče... Ale co když to tak není? Ve skutečnosti je to členka pouličního gangu, který se schází v opuštěné továrně. Adrien je bohatý syn nejslavnějšího návrháře ve Francii, no je i šéf mafie, která dosta...