TANITIM

2.6K 188 19
                                    

Tao her gün olduğu gibi doktoru olan Bay Park'ın yanına gitmek için hazırlandı. Saçlarını hafifçe karıştırdıktan sonra evden çıkıp hastaneye doğru yol aldı. Hastalığı gün geçtikçe iyiye gidiyordu. Taonun kalbinde delik vardı.. fakat doktorlar büyüdükçe bu deliğin kapanacağını söylemişti. Dedikleri gibi de oluyordu. Belki çocukluğunu yaşayamamıştı ama gençliğini doyasıya yaşayabilirdi.

Hastanenin kapısından giriş yaptı tao. Bay park'ın odasına girdi.

"Ah tao hoşgeldin "

"Hoşbulduk bay park. Bugün kontrol günüm değil. Neden çağırdığınızı merak ettim "

"Evet. Bugün kontrol günün değil. Seni buraya önemli bir konu hakkında konuşmak için çağırdım. "

"Sizi dinliyorum bay park ?"

Tao belli etmesede endişelenmişti. Hastalığı hakkında mıydı ? Yoksa ameliyat falan mı olması gerekiyordu ?

"Tao yıllardır senin doktorluğunu yapıyorum. Bundan cidden memnunum. Ama artık ingiltere'de görev yapacağım. Benim yerime yeni bir doktor gelecek. Onunla mutlaka görüş. Kalbin konusunda en az benim kadar faydası dokanacaktır sana "

Endişeyle konuştu tao.

"Sizden başkasıyla olmaz bay park. Siz beni cidden çok iyi-"

Bay park sözünü kesti.

"Bak tao. Seni çok iyi anlıyorum. Ama sana acemi bir doktorla görüşmeni söylemiyorum tao. Kendisi tıp dünyasında çok bilinir. Benden daha iyi bir doktor tao. Bu hastanede benim yerime geleceğini öğrendiğimde aklıma direk sen geldin. O doktorla mutlaka görüş tao. Ben ona ismini de verdim. "

Tao yine itiraz etmeye çalışsada başarısız olacağını biliyordu. Derin bir nefes verip pes etti. Belki de görüşmeliydi. Zararı olmazdı.

"Peki bay park. Dediğinizi yapacağım. Fakat bu muhteşem , tıp dünyasında fazlasıyla ünlü olan doktorun adını bilmiyorum."

Tao dalga geçer gibi konuşunca bay park güldü.

"O muhteşem doktorun ismi wu yi fan "

Lütfen oy ve yorum ❤ lütfeeenn >.<

My Doctor - TaoRis -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin