"Kim olmamı isterdin.."
Tao içinden kris dedi.. evet kris olmasını isterdi. Ama ağızından çıkmadı bu düşündüğü. Sadece korkudan dolayı hızlı hızlı nefesler aldı.
"Huang zi tao.. bana bir cevap ver"
Tao yine yüzünü göremediği kişinin sesini duyduğunda irkildi. Zaten korkuyordu.. korkusu her geçen saniye daha da fazla artıyordu
"B -bilmiyorum. B-bırak beni. O -odama gitmek istiyorum "
Tao sonunda bir kaç kelime konuşabilmişti. Yine tam ağızını açıp konuşacakken dudağının üzerini örten dudaklar buna engel oldu. Sıcak ve yumuşak dudaklardı.. karanlıkltaki kişi uzunca öptü taoyu. Ardından ayrılıp hızla oradan uzaklaştı. Tao kim olduğunu anlamak için arkasından baktı ama anlayamadı. Cidden karanalıktı ve yüzü gözükmüyordu.
Tao şokun etkisinden kurtulunca hızlı adımlarla odasına gitti. Kapıyı kapatıp yatağına uzandı hemen. Anladığı şey şuydu, geceleri bu hastanede dolaşmamalıydı ! Sıkıca yorgana sarıldı tao. Ama kendi yorganı gibi kokmuyordu ki. Hastane gibi kokuyordu.. tao bunları düşünürken uyku vücudunu esir aldı..
****
Sabah güneş ışıklarının verdiği rahatsızlıkla uyandı tao. Saate baktığında 9 olmuştu. Muhtemel kris birazdan gelip kontrollerini yapacaktı. Belki de tao dün gece olanları ona sorabilirdi? Sonuçta bu hastanede doktordu. Bilmesi lazımdı. Dün gece olanlar aklına geldi birden. Korku dolu yaşadığı dakikalar.. daha kim olduğunu bilmediği bir kişi öpmüştü onu ! Bu tao için pek de normal değildi ! Düşüncelerden kurtulmasına sebep olan şey kapının açılma sesiydi. Kris içeri girdi. Her zamabki gibi tao'nun kontrollerini yapmaya başladı. Kris yanındaki asistana bir şeyler söyleyip not aldırıyordu. Sonunda asistan odadan çıkınca tao o olayı sormanın tam da vakti olduğunu düşündü.
"K-kris ben bir şey sormak istiyorum."
"Evet ?" Kris kontrolleri bitirip taoya baktı.
"Dün gece tuhaf bir şey oldu.. ben gece uyuyamadığım için kolidora çıktım. Bir tur atıp geri odama dönecektim. Sonra birisi üzerime geldi. Karanlık olduğu için yüzünü göremiyordum.. s-sonra be-beni öptü. Kim olabilir bu kris ? Bu hastanede psikopat insanlar mı var ? Önüne geleni öpüyorlar mı ? Onlar için doğal bir şey olsada benim için değil. Ben onlar gibi önüme gelenle öpüşmüyorum. Benim sormak istediğim ise bu kişinin kim olabileceği. Sonuçta sen burada doktorsun. Biliyorsundur belki de ?"
Tao bakışlarını kris'e çevirdi. Kris ise ona bakmıyordu.
"Hiçbir fikrim yok tao "
Tao oflayıp derin bir nefes verdi. Kim olabailirdi o kişi ?
"Kris.. ya bir daha tekrarlanırsa bu olay ?"
Kris yine ona bakmıyordu.
"Merak etme. Tekrarlanmaz. "
Tao yatağa uzandı. Yine ofladı.
"Tamam kris. Dinlediğin için teşekkür ederim "
Kris sonunda tao'nun gözlerine baktı.
"Önemli değil. "
Kris tebessüm edince tao ona bakakaldı. Gülumsemesi insanın içini eritecek cinstendi...
Tao da kris'e gülümsedikten sonra kris odadan çıktı. Tao duvara bakıp kris'in gülümsediği anı düşündü sadece. Hayran kalmıştı o gülümsemeye.. 'keşke sadece bana öyle gülümsese' diye düşündü tao. Ona özel olsaydı bu gülümseme keşke.. tao bunu çok isterdi..
Ve son ! Bundan sonra bölümleri kısa ama sık sık atmaya karar verdim. Lutfen yoruuuum. Yorumsuz geçmeyin düşüncelerinizi cidden merak ediyorum. Teşekkürler ! ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Doctor - TaoRis -
FanfictionTao kalp hastaydı.. her şeye alışmıştı. Her gün gittiği doktor bay park'ı da seviyordu. Bay park sayesinde durumu günden güne iyiye gidiyordu. Tao da memnundu. Tabii bay park'ın gideceğini öğrenene dek... bay park yeni doktorunun da en az kendisi ka...