Bu sefer bana inanmalısın huang zi tao..
Gözlerimi açtığımda gözlerinden akan yaşları görünce ayrıldım dudaklarından.
"T-tao neden ağlıyorsun ? "
Cevap vermedi.. bir şeyler yapmam gerekiyordu.
" bak tao her şeyin bir açıklaması var. Her şeyi anlatacağım. Hemde şimdi. Lütfen ağlamak yerine beni dinle.."
Gözlerine baktım. Elinin tersiyle göz yaşını sildi.
"Her şeyi anlat wu yi fan. Her şeyi "
" t-tamam. Otur lütfen. Her şeyi anlatacaģım "
Başını sallayıp oturunca yanına oturdum. Bugün her şeyi anlatacaktım. Bilmediği bir şey kalmayacaktı..
" b-ben nereden başlasam bilemiyorum.. "
"En başından. En başından anlatmaya başla kris !"
Yurkunup bakışlarımı ona çevirdim. Ya yeni bir başlangıç yapacaktım , ya da her şeyi bir anda bitirecektim.. fakat başlamak veya bitirmek... ikisi de taonun elindeydi. Benim yapabileceğim tek şey açıklama yapmaktı..
"Bir yerden başlamalıyım.. b ben öncelikle.. seni koridorda öpen kişiden bahsetmeliyim. Tao belki inanması güç ama ben öptüm seni. Eğer kızarsan anlar-"
Sözümü kesmesiyle sustum.
" biliyorum kris. Beni öptüğünü kısa bir süre önce öğrendim.. nasıl diye sorarma uzun hikaye. Sonra anlatırım. Peki ya joo hee ? Onunla neden çıkıyorsun ?"
"Sen ingiltereye gideceğini söylediğinde yıkıldım.. seni unutmam gerekiyorsu. Çünkü bu.. Bu hiç iyi değildi. Düşünmemeyi denedim ama her saniye aklımdaydın. Seni unutmam gerekiyordu. Ve yapmamam gereken şeyi yapıp joo hee'yi kullandım.. özür dilerim "
"Benden değil.. joo hee'den özür dile. Onun duyguları ile oynadın.. "
" tao amacım bu değildi.. eski de olsa bir konu daha var. Onu da açıklamalayım.. domtor lay konusu "
Bunu söylememle bakışlarını kaçırdı. Bana bakmamaya çalışıyordu. Belki de vereceğim cevaptan korkuyordu..
"Onu orada zorla öptüm tao. Üstelik ben değil , o öptü. Baş hekim senin sorumluluğunu doktor lay'e vermeyi teklif etmişti. Lay ise karşıma geçip kararsız olduğunu söyledi. İstemiyordum.. senin onun sorumluluğunda olmanı istemiyordum. Belki de alışmıştım sana. Ama seni daha sık görmek istiyordum. Bu yüzden bu teklifi redderse her şeyi yapacağımı söyledim. İstediği şeyde öpücük oldu.. ama yemin ederim bunu isteyerek yapmadım. Ona âşık olduğumu bile düşündün. Fakat ben açıklama yapmaktan korktum.."
Bir süre sustum. Tao duyduğu şeyin etkisinde olmalıydı ki ağızı 'o' şekilini aldı ve tuhafça bana baktı. Devam edecek cesareti bulamayıp yere baktım. Her şeyi anlatmaktan korkuyordum. Bunları duyunca Taonun gitmesinden korkuyordum..
Bir anda güven verircesine elimi tuttu.
"Devam et kris.."
Bakışlarımı Tao'ya çevirdim. Gözlerimi kapayıp derin bir nefes aldım ve anlatnaya devam ettim.
"Aslında cesaretimi toplamıştım. Her şeyi söyleyecektim sana. Ama lay o gün yanıma gelip ylavarırcasına özür diledi. Biliyorum doktorlar soğuk kanlı olmalıdır. Ama ben o an soğuk kanlı olamadım.. olanları unutmayı tercih ettim. Tao ben özür dilerim.. "
Umutsuzlukla tuttuğum nefesimi dışarı verdim.
" özür dileme.. fakat bundan sonra benden bir şey saklamanı istemyorum kris.. ben seninle , senin hayatın ile ilgili her şeyi bilmek istiyorum.."
"Saklamam. Bundan sonra yapmam. Fakat .. beni beklemeyeceğini söyledin.. lütfen beni bekle Tao. Söz veriyorum bu sefer gecikmem. Arkamda senin olduğunu bilmeye ihtiyacım var. "
Dediğim şey ile gülumseyip elimi daha sıkı tuttu. O an kalp atışlarımın düzensizleştiğine yemin edebilirdim !
"Baştan başlayalım. En baştan. Beyaz bir sayfa açalım. O sayfa da sadece ben ve sen olalım , doktor yi fan.."
Önceliklee okul başlıyor ve sık yb geyiremiycem :( liseye geçtim ve dersler cidden çok ağır. Bu hafta yine getiricem fakat ilerleyen zamanlarda sadece haftasonu getirebilirim. Oy ve yorum istiyorum lütfeeen ❤ bu bölüm sana gelsin monnacrus çok beklettim kkkk umarım değmiştir djdj (bölümü kontrol etmedim hata varsa affola djjdns)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Doctor - TaoRis -
Hayran KurguTao kalp hastaydı.. her şeye alışmıştı. Her gün gittiği doktor bay park'ı da seviyordu. Bay park sayesinde durumu günden güne iyiye gidiyordu. Tao da memnundu. Tabii bay park'ın gideceğini öğrenene dek... bay park yeni doktorunun da en az kendisi ka...