BÖLÜM 5

1.3K 123 25
                                    

Tao gördüğü şeyin etkisindeydi. Gözleri doldu biran. "K-kris "

Kris tao'nun sesini duyunca sertçe lay'i itti.

"Çık dışarı lay ! "

Lay panikle dışarı çıktı. Kris ise yaptığı şey yüzünden kendinden iğrendi ! Kabul etmemeliydi o lanet teklifi ! O an ne yapacağını bilememişti ama !

*Tao uyanmadan önce*

Kris tao'nun uyandığını duyunca heyecanla odasına girdi. Arkasından lay'in girdiğini görünce şaşkınlıkla baktı.

"Ne oldu lay ? Tao benim hastam ne işin var bu odada ?"

"Baş hekim taoyu bana verdi. Yani doktoru olmamı teklif etti. Bende kararsız olduğumu söyledim. "

Kris şaşırdı. Hayır ! Kris tao'nun doktoru olmayı devam ettirmek istiyordu !

"Lay saçmalama. Hem baş hekim neden böyle bir şey istedi ki ? Benim hastamı benim haberim olmadan başka bir doktora yönlendiremez !"

"Kararsızım bende. Kabul etsem mi bilmiyorum. Belki de kabul etmeliyim. Taoyu tedavi edersem büyük bir tecrübe kazanırım "

Endişeyle lay'e baktı yifan.

"Lay yapma. Onun doktoru benim. Gayet de memnunum. Uzak dur "

"Bir şartla ?"

Lay sırıtınca yi fan korkuyla baktı. Ne isteyebilirdi ki ? Nöbet gecesini ona mı devredecekti ?

"Ne şartı ?"

"Seni bir kereliğine öpmeme izin verirsen olabilir "

Yixing yi fan'a alayla bakarken kris'in gözleri şaşkınlıkran açılmıştı.

"Doktor yixing saçmalamayı kesin !"

"Peki kris. Tao bundan sonra benim hastam. " lay arkasını dönüp kapıya ilerledi.

"Dur !"

Yixing sırıtıp arkasını döndü.

"Ne oldu ?"

"B-başka bir şey olmaz mı ? "

"Olmaz. Dediğimi duydun "

Yi fan yumruk yaptığı elini sıktı.

"Eğer tao hâlâ benim hastam olarak kalacaksa kabul ediyorum "

Yixing gülüp yi fan'a yaklaştı.

"Merak etme tao senin hastan olarak kalacak "

Yifan gözlerini kapayıp derin bir nefes aldı. Yixing'in dudaklarını dudaklarında hissetti...

"K-kris?"

Tao'nun sesiyle hızla lay'i üzerinden ittirdi...

Geçen bölümün açıklayıcısıydı bu bölüm. Sulay ve taoris favorim o yüzden kray sevmem xjxjxnxjxjxjx lay de bu ficde kötü karakter oldu jxjxnxn gamzelime kötü karakterlik yakışmadı ama olsundu sjzjsjjsjdjd 😂

My Doctor - TaoRis -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin