*kris'in gözünden*
Tao gideli 1 hafta olmuştu. Alışamamıştım.. ama artık unutmam gerekti. Belki de gelip geçici bir hevesti. Unutmam gerek. Sadece unutmam gerek !
Bu yüzden unutmak için beyin cerrahı olan joo hee ile birlikteydim.. evet. Taoyu bir kız ile unutmaya çalışıyordum..
Ameliyat yine başarılı geçmişti. Eldivenleri çıkarıp beyaz önlüğü tekrardan üzerime geçirdim. Hızlı adımlarla ameliyathaneden çıktım. Sıradaki hastaya giderken joo hee'nin karşıma çıkmasıyle iç çektim..
" kris ? Sevgilim mesai bittiğine göre gidebiliriz "
"Hayır joo hee. Nöbetçiyim. Sen git. Beni neden bekliyorsun ?"
"Belki bu gece benimle kalmak istersin sanmıştım.. "
"Saçmalama. Evine dön joo hee. Yarın görüşürüz "
Yanından geçip gidecekken önümde durdu
"Bende seninle kalabilirim. Hem işini hafifletmiş olurum. "
Gülümsedim hafifçe. Konuşmak için dudaklarımı aralayacakken telefonun çalmasıyla elimi cebime attım.
"Evet efendim.
....
Anladım. Teşekkürler.
.... "
Telefonu kapadım.
"Nöbet sırasını lay almış.. - "
"Evet ben aldım !"
Gülüp yanıma gelen lay'e baktım.
"Tanrım kıyamet falan mı kopacak ? Lay birden yapma şöyle iyilikler kalbime inecek diye korkuyorum "
Göz devirip tekrar bana baktı.
"Yi fan sana cidden yaranamıyorum. O zaman kal bu gece hastane de aklın başına gelsin "
"Hayır hayır. Eve dönsem iyi olur. Beni şaşırtıyorsun lay . Korkuyorum "
"Yah bak vazgeçerim ?! İyi biri olmaya çalışıyorum şurada !"
"Tamam lay. Sustum " dil çıkardım.
"Kris ! Woah çok şirinsin ama ! "
Joo hee'nin dediği ile boğazımı temizledim. Ardından bana dik dik bakan lay'e döndüm.
"Kris... koskoca beyin cerrahını getirdiğin hâle bak. Liseli kızlar gibi davranıyor "
"Hangi akılla teklif ettiysem.. " kendimce mırıldandım. Lay de duymuş olacakki tip tip baktı.
"Herneyse. Tekrar teşekkürler lay. Gitmek istiyorum "
Önlüğü çıkardım üzerimden. Ardından kapıya yöneldim. Çok geçmeden joo hee ellerini ellerime kenetlemişti..
"Bence önce başbaşa bir yemek yemeliyiz kris !"
"Joo hee saat gecenin 11'i.. "
"Of eve mi gideceksin hemen ? Senle başbaşa bir şeyler yapmak istiyorum kris "
"Joo hee cidden çok yorgunum. Haftasonu yaparız. "
"Yani yarın ?! "
Saçımı kaşıdım. Yarın cumartesiydi ! İç çekip tekrardan konuştum.
"Tamam yarın. Ama şimdi eve gitmek istiyorum "
"Nereye gideceğiz yarın ? Ona göre hazırlanmalıyım !"
"Bilmem. Bir restoranta gider geliriz işte "
"Hayır kris ! Daha güzel bir randevu olmalı !"
"Joo hee daha ne bekliyorsun ? "
"Lunaparka gidelim !"
Ofladım. Koskoca beyin cerrahının liseli kızlar gibi davranacağını bilseydim Tao'yu unutmak için bu yola başvurmazdım !
"Tamam. Yarın görüşürüz . "
"Tamam ama son bir şey ?"
"Yine ne var ?.."
"Hoşcakal öpücüğü "
Boğazımı temizledim. En son o karanlık koridorda Tao'yu öpmüştüm. Fakat o bile benim onu öptüğümü bilmiyordu ! Konu yine Tao'ya geldi.. tanrım sabır ver..
********
"Kris dönmedolaba binelim !"
"Tarzım değil.."
"Ah cidden ! Kris bir şeyi daha istemezsen ıslak oldunla kovalayacağım seni ! "
Ofladım. Her zaman yaptığım gibi sabır diledim..
"İyi binelim. "
"Sonunda ! Hadi gel !"
Elimi tutup dönmedolaba çekiştirdi. Sonunda bindik. Sıkıcıydı ! Hem de çok !
O dönen tekerlekten - evet bana ona dönen tekerlek ismini koydum ! Çünkü dolap falan değil ! Bildiğin tekerlek ! - çıkmanın verdiği mutluluk ile yürüdüm.
Bir cafeye girince kasanın önünde durup iki americano istedim.
"Kris tahminimden daha güzel geçiyor bu rabdevu.. teşekkür ederim "
İstemsizce gülümsedim.
" teşekkür etmene gerek yok. Eğlenmene sevindim "
"Gülümsedin. Bana.gülümsedin."
"Joo hee bazen doktor olduğundan şüphe ediyorum.. "
Gülüp dudaklarıma eğilince duraksadım bir an. Belki de bir öpücük bana her şeyi unuttururdu.. belki de bu öpücük sayesinde joo hee'ye âşık olurdum..
Gözlerimi kapayıp dudaklarımızı birleştirdim. Yavaşça öpmeye başladım.
"B-bay park bu yifan... " hayal kırıklığı dolu bir ses duyduğumda joo hee'nin dudaklarınday ayrılıp kafamı sesin geldiği yöne çevirdim.
"T-tao .."
İkı günde iki bölüm kkk yorum yapın ya cidden merak ediyorum fikirlerinizi. Sizce smutlu bir fic mi olsun smutsuz mu ? Kararsız kaldım kkkk torum yapın ya bir şey kaybetmezsiniz *-* lütfen yani please djjdjd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Doctor - TaoRis -
FanfictionTao kalp hastaydı.. her şeye alışmıştı. Her gün gittiği doktor bay park'ı da seviyordu. Bay park sayesinde durumu günden güne iyiye gidiyordu. Tao da memnundu. Tabii bay park'ın gideceğini öğrenene dek... bay park yeni doktorunun da en az kendisi ka...