BÖLÜM 23

864 76 53
                                    

Uçaktan inerken yanımda oturan tuhaf giyimli ve tuhaf sesli adam da yanımdaydı. Ah hadi ama tuhaf biri olduğunu kabul etmek gerekiyordu. Onu umursamadım. Valizi beklerken Tao'yu düşündüm. Onu özlemiştim. Şimdiden özlemiştim. Esmer teni , onu pandaya benzeten çekici göz altı torbaları.. o benim pandacığımdı. Sadece benim. Krisin..

Valizi elime alıp yürümeye başladım. Otel yakındı. Bu yüzden bir taksiye binme gereğinde bulunmadım. Bavulu kulbundan turmuş yerde sürürken arkamdan birinin geldiğini hissedebiliyordum. Göz ucuyla bakmaya çalıştım.  Direk bir yerin arkasına geçti. Evet. Sanırım takip ediliyordum !

Umursamamaya çalıştım. Boş ve sessiz sokakta yürümeye devam ettim. Ama arkamdan gelen adım sesleei her geçen dakika sinirimi bozuyordu. Yavaşladım biraz. Aramızda az bir mesafe vardı. Aniden arkamı döndüğümde birbşey yapmadı. Tam arkasını dönecekken kolunu kavradım.

" kimsin sen ! Niye takip ediyorsun beni ?! "

Kolunu çekmeye çalıştı. Hemen başındaki şapkayı çıkarttım. Siyah saçları ortaya çıktı. 

" Bırakın beni  ! Sizi takip etmiyorum ben !"

Gözlüklerini de çekip çıkarınca gördüğüm manzara ile sustum. Ağızım 'o' şeklini almıştı. Tanrım.. bu Tao'ydu.

" Tao?" 

Bakışlarını kaçırdı. Gözlerim dışında her yere bakmıştı.

" nasılsın kris ?"

Yüzük tuhaf hir şekil aldı.

" iyi sen ?"

" iyilik ne olsun "

Irkildim. Ah hadi ama ! Taonun burada ne işi vardı !

" yah tao ! Ne işin var burada! "

" değişiklik olaun diye şey ettim ben.. "

" uçaktaki kişi de sendin değil mi ? Ah beni takip mi ettin !" 

" ettim. Edemez miyim ? Ben cumhuriyet çocuğuyum. İstediğimi yaparım ! "

" aish ! Tao !"

Dudak büzüp yere bakınca derin bir nefes alıp nor.al bir şekilde konuşmaya çabaladım.

" tao sana gelmemeni söyleniştim değil mi ? "

" evet. " 

" o halde niye geldin ! "

Kararsız kalsada sonunda bana bakıp konuştu.

" ben hep nasıl düşündüm biliyor musun ? Bulutsuz gök yüzü olmaz. Sende benim bulumtdun. Senden ayrı kalamazdım "

Dedikleri ile öfkemin yerini adını bilmediğim bir duygu kapladı. Ona sarlmak istedim biran. Çünkü bu hali ile fazlasıyla masum gözüküyordu..

Kızmak istesemde yapamayağımı anlayıp kendime çektim ve sıkıca sarıldım..

***

Otel odasına girdiğimzde tao odayı inceledi hemen. Her köşeye baktı. Bende fırsattan istifade edip kendimi kanepeye bıraktım.

" Kris burası harika !"

Yanıma oturup gülünce tebessüm ettim

" bir ev bulana kadara birada idare ederiz "

Başını salladı. O bir şeyler ile uğraşırken telefonumu elime alıp gündeme baktım. 

" kris.. "

"Hmm? "

"Kris.. "

" hmmmm? "

" kris.. " oflayıp telefondan başımı kaldırdım.

" ne var tao "

" biz kaç defa öpüştük ?"

Düşünür gibi yaptım

" bilmem. Neden ki ?"

Saçlarını kaşıdı. Ardından zor da ola yüzüme bakıp yutkundu.

" biz hiç birlikte olmadık "

Gülümsedim. Telefonu cebime attım. Yaklaşıp elimi yanağına koydum.

" çünkü o zamanlar durumun kritikti "

" ah.. doğru.. " yutkunup dudaklarını yaladığında kendimi dudaklarına eģilirken buldum. Ardından dudaklarımı sıcak ve yumuşak dudaklara bastırıp öpmeye başladım.

Dudaklarını nazik ve derince öpmeye devam ederken daha fazla yaklaştım. Bacaklarını belimeye dolayınca kucağıma alıp yatak odasına geçtim. Yavaşça yatağa yatırıp üzerine çıktm. Gömleğinin düğmelerini tek elimle açarken boynuna gömülmüş öpüp emiyordum. Tao'nun elini saçlarımda hisaettim. Ağızından ilk inlemeyi duydum. Gömleğini çıkardım sonunda. Esmer teni gözlerim önündeydi..

Bugün Taoya sahip olacaktım. O tamamen bana ait olacaktı..

Kısa da olsa yb. Aslında smut yazacaktm fakat size sorduğukda birkaç kişi smutsuz daha iyi demişti. Bende yazmamaya karar verdim.

Şimdii my serisinij ikinci kitabı My idol'e başladım. Okuyup yorumlarsanız çok sevinirim. ♡ birde neighbor -kaisoo- yazıyorum. Ikisine de bir göz geçirirseniz sevinirim djdjd 

Bu bölüm monnacrus 'a gelsin xnns

Birdeğ melikem kitap yazmaya başladıı. milerinaa ismi good girl. Benim de payım var zjzjs  bakarsanız sevinirim ♡

Ve son zjsjsj
Teşekkür edeceğim kiş her zamanki gibi  . geonieee Tüm ficlerimi üşenmeden okuyup yorumluyor. Ona meleğim demeyi seviyorum. O benim meleğim 💕 sanaldaki en yakınlarımdan. Özletiyor kendini ama olsun djdjdjdjd 

Yorum yaparsanız çoook mutlu olurum.
Yazar sizi seviyor. 💕❤

My Doctor - TaoRis -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin