BÖLÜM 20

995 85 9
                                    

" Yi faaaan !!"

Taonun sesini duymamla hızla tekrar odasına girdim.

"Ha ? Başın mı ağrıdı yine ? Yoksa nefesin mi tıkandı ?" Yatakta uzanırken yanına gittim hemen. Dudaklarını büzüp yavru köpek gibi baktı.. ah fazla tatlı oluyordu ! Eğer şu hastalığı olmasaydı üzerine atlamıştım bile.. 

"Hayır yifan. Diyecektim ki , masada duran kumandayı verir misin ?"

Gözlerimi kapayıp derin bir nefes aldım. Kamdayı alıp yanına koydum.

"Eğer başka bir şey yoksa gitmeliyim. "

"Aslında var !"

Tanrım.. sabahtan beri çağırıyordu. Geldiğimde ise yutkunup saçma sapan şeyler istiyordu. 1 hafta olmuştu. Hmm çıkıyorduk. Tuhaf geliyor. Tao ve ben.. ben ve tao. Kris ve tao ! Herneyse. Fazla zaman ayıramıyordum. Sürekli hastanedeydim. Kontorlleri için 2 gün hastanede kalacaktı. Her şeyden emin olmak istiyordum. Ona bir zarar gelmesini istemiyordum. Belki ilk başlarda normal bir hastam olduğu için bu kadar büyütmezdim. Elbet elimden geleni yapardım. Fakat şu an.. ona âşıktım. Onun canı yandığında benimki de yanıyordu..

"Tao.. ne isteyeceksen iste. Çekiniyorsun belliki. 17.kez geliyorum. "

Kızarıp başını eğdi. Yatakta oturur pozisyona gelip yere bakmaya devam etti.

"İyi. Git. "

İç çekip yanına oturdum. Çenesini tutup başını kaldırdım. Derinliklerinde kaybolduğum gözlerine baktım.

"Tamam. Hadi söyle ne istiyorsun ? Bir şeye mi ihtiyacın var ? Sıkıldın mı yoksa ? Huh ? "

Gözlerini kaçırıp saçını kaşıdı.

"Kris kızmak yok ama ?"

"Tamam kızmak yok. Söz "

"Doktor sözü ver ?"

Gülüp saçlarını karıştırdım. Bu halini seviyordum. 5 yaşındaki masum bir çocuğu andırıyordu..

"Tamam tao. Doktor sözü veriyorum. Söyle artık ?"

" Imm.. şey.. ben sadece bir öpücük isteyecektim"

Dediği şeyi duymamla gülümsedim. Sabahtan beri bunu istemeye çalışıyordu ! 17 kez denemişti ! Tanrım..

"Bunu cidden 17 kez istemeyi mi denedin ?"

"Sende cidden bunu saydın mı ?"

Aramızda tuhaf bir bakışma geçti. İrkilip kendime geldim.

"Herneyse. Bunun için utanmana gerek yok Tao. "

Gülümseyip dudaklarına eğildim ve uzun bir öpücük bıraktım. Dudaklarındaki tat farklıydı.. her şeyi unutturabilirdi. Başıma ne olay gelirse gelsin , ne kadar kötü durumda olursam olayım bu dudakları öptüğümde her şeyi unutacakmış gibi hissediyordum. Her zaman öpmek istiyordum bu dudakları..

"Kris.. seni çok özlüyorum. Hastaneden çok geç çıkıyorsun. Seni sadece kontrole gelince görebiliyorum.  Bugün hastaneden çıkacağım. Yine seni göremeyeceğim.. "

İç çekip elimi yanağına koydum.

"Biliyorum tao. En ufak zamanımı bile sana ayırıyorum. Bende seninle vakit geçirmeyi istiyorum ama olmuyor işte. Benim elimde değil.. sadece bir süre daha dayan olur mu ? " 

"Kris özlüyorum. Sana sarılmak istiyorum. Varlığını hissetmek istiyorum. Ama elimden gelen tek şey telefonla aramak.. bazen onu bile açmıyorsun "

Yutkundum seslice. Tanrım lanet olsun ki elimde olan bir şey yoktu !

"Tao biliyorum fakat-"

"Tamam. Orasını anladım. Elinde değil. Çalışma saatlerini sen belirlemiyorsun. Fakat hastanede bile senle rahat konuşamıyorum. Neden saklanıyoruz kris ? Neden saklıyorsun ? Ben bir şey saklamak istemiyorum !"

"Tao etraftakilerin bilmemesi lazım. Ben durumu kimseye açıklayamam.. "

"Neden benden utanıyorsun ?" 

"Ne ? Utanmıyorum !-"

Sözümü kesen ayağa kalkıp üzerini giyinmesi oldu. Ayaklandım hemen. Ondan utandığım yoktu ! Fakat öğrenen herkese durumu açıklamak istemiyordum.. bilmemeleri daha sağlıklıydı !

" tao hiçbir yere gitmiyorsun !"

"Bugün çıkabilirim buradan. Ve gidiyorum "

Kolundan tutup kendime çevirdim.

"Neden biraz olsun anlayışlı olmayı denemiyorsun ? Neden ? İşleri zorlaştırmak yerine bir süre daha dayansan olmaz mı ? "

"Son derece anlayışlıyım. Sadece eve gitmek istiyorum. Dinlenmeye ihtiyacım var. Kendi evimde. Sevdiğim oyuncak pandamla. Durum bu. " sırt çantasını tek omuzuna taktı

"Seni seviyorum "

Dediğim şey ile duraksayıp gözlerime baktı. Bir süre tepkisiz kaldı. Ardından yüzünde bir gülümseme belirdi. İşte ben bunu görmeyi seviyordum.. onun her şeyini seviyordum.. beni  sarhoş eden kokusunu , hayran kaldığım gülümsemesini , her şeyi unutturan dudaklarını..

" durum pek iyi değil.. hastanız size aşık oldu doktor yi fan. "

Ya yb yazmayı öslemişim ehehe öhömm yorum ve oy yapın ki bu bölümleri musmutlu yazayım.

Şimdii diyeceklerim vaar. geonieee  ya ben çok özledim seni :( biliyorum çalışıyorsun meşgulsun falan yazamıyorum da :( bu bölüm sana gelsin. For you ♡ unutma beni plss.

Yorum ve oyy lütfeen :) 

My Doctor - TaoRis -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin