BÖLÜM 15

1.1K 104 32
                                    

"Üzgünüm fakat Kris'in burada kalmasını istiyorum.."

Bay park'ın gözleri şaşkınlıktan büyümüştü. Tabii ki benimkilerde en az onun ki kadar büyümüştü ! Cidden bunu beklemiyordum !!

"T-tao emin misin ? Bak kris ile kalman sağlıklı değil -"

"Bay park özür dilerim ama onunla kalmak istiyorum. O bana git demişti. Fakat ben onunla kalmak istiyorum. Özür dilerim .."

Bay parka baktı. Ben ise şoku üzerimden atmaya çalıştım ! Tao beni seçmişti.. ona kötü gelmeme rağmen benimle kalmayı seçmişti..

"Peki tao.. nasıl istersen.. ben gitsem iyi olur. Yi fan kapıya kadar bana eşlik et "

Kapıya kadar bana eşlik et mi ? Nerede sanıyor bu kendini ? Odadan çıkınca iç çekip arkasından gittim.

" Bak yi fan.. Tao'nun sağlık raporlarını her hafta bana yollayacaksın. Eğer bir terslik görürsem bu senin için pek iyi olmaz. Anladın mı ? İstersen tekrar ediyim ? "

"Anladım Bay park. Meraklanmayın. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım "

Bay park sadece başını sallayıp arabasına bindi. Ürkek adımlarla Taonun odasına döndüm. İçeri girip yanına oturdum.

"Ben.. ben teşekkür ederim Tao "

"Teşekkür etmene gerek yok. Ben sadece kalbimin sesini dinledim. Mantığım Bay park ile git diye bağırsada kalbim Kris ile kal diye fısıldıyordu. Ben de o fısıltıyı dinledim. "

Gözlerine baktım. Ayağa kalkıp önünde durdum. Sıcak ve bir o kadar da yumuşak olan ellerini tuttum..

"Her zaman o fısıltıyı dinle. Hiç bir yere gitme.."

Ellerini tutmamla irkilmişti. Yutkunup gözlerime baktı. Ne diyeceğini kestirmeye çalıştım.

"Kris.. ben.. yani b ben.. ben.."

"Bugün neden lunaparktaydınız ?"

Sözünü kesmiştim fakat bay park ile lunaparkta ne işleri olduğunu cidden merak ediyordum !!

"Şey.. ben dönmedolaba binmek isemiştim. Sağlığım yüzünden en son yıllar önce binmiştim. Bay park bir kereden zarar gelmeyeceğini söyledi. Heyecanla lunaprka gittik. A -ama sizi görünce binemedik.."

Pekala.. yine her şeyi mahvetmiş olmalıydım. Belki de mahvetmemiştim ? Yani oraya bay park ile gideceğine benimle gidebilirdi ! Woah kedi olalı bir fare tuttum !

" Tao oraya birlikte gitmeye ne dersin ? "

Yüzüne büyük bir gülümseme yayılınca bende gülümsedim. Gülümsemesi.. büyüleyiciydi..

"Cidden mi ? Peki hastane ? İşin biter mi ki ?"

Düşünür gibi yaptım.

"Hmm.. sen bavulunu eve bırakıp beni lunaparkta bekle. Orada buluşalım. Okay ?"

Gülüp ayaklandı. Belki de bu sefer her şey güzel olabilirdi. Neden olmasın ki ? Evet evet. Bu sefer her şey güzel olacaktı !!

***

Tao hastaneden çıkalı fazla zaman geçmemişti. Son hastaların kontrollerini yapıp normal kıyafetlerimi giyindim. Kapıya doğru yürürken joo hee önüme çıktı.

"Çıkıyor musun kris ? Bende gelsem ?"

"Hayır.. biriyle buluşmam gerek. Sen eve dön. Yarın konuşuruz "

"Başından savma beni kris !"

"Joo he başımdan savmıyorum..."

"Yapma kris !!"

Sonunda dayanamayıp sesimi yükselttim. Bir kerede anlamak varken üstelememliydi !

"Joo hee git !! Evet başımdan savıyorum git !!"

Gözleri dolu baktı. Ardından koşarak hastaneden çıktı. Tam derin bir nefes alıp sakinleşecekken duyduğum ani fren sesi ile kapıya fırladım. Hayır hayır.. bu olamazdı !!! Joo hee yerde kanlar içinde yatıyordu. Arabadan sürücü çıkıp korkuyla konuştu.

" b-birden önüme çıktı. K-koşuyordu.."

O konuşmaya devam ederken yerde yatan joo hee'ni yanına gittim hızla.

"Aç gözlerini joo hee !!"

Korkuyla sarstım. Ardından nabızını yokladım. Tanrım şükürler olsun ki yaşıyordu..

"Sedye getirin hemen !!!"

Gelen sedye ile hemen hastaneye girdim. Durumu ağırdı. Ameliyata girmek için hazırlandım.

*yazarın ağızından*

Ve tao lunaparkta bekledi.. 1 saat... 2 saat... 3 saat.. fakat kris yoktu.

Yazar notu: yorum :) sadece yorum istiyorumm. Bunuda eksik görmeyin şimdiden tşk :(

My Doctor - TaoRis -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin