BÖLÜM 3

1.6K 141 19
                                    

***Tao'nun Gözünden***

Sabah gözlerimi rahatsızlıkla açtım. Hastaneden çıkabilmiştim neyseki. Kalp rahatsızlığımın üstünden 1 hafta geçmişti. Fakat kontrole gitmem gerekiyordu. Her zamanki gibi..

Hastaneye girip yi fan'ın odasına ilerledim.

"Sonunda geldin demek.. muayeneden önce konuşmamız gereken bir konu var."

Yüzündeki tuhaf ifade ürkmeme sebep olmuştu. Başımı salladım.

"Bir sorun mu var ?"

"Tao kalbinim durumu... "

"N-ne var kalbimde ? K-kötü bir şey mi ?"

"Durumu kötüye gidiyor tao. "

saşkınlıktan kocaman açılmış gözlerimden iri bir göz yaşı damlası düştü..

"Tao hastanede kalmak zorundasın. Durmun kritik . Her an bir kriz daha geçirebilirsin. Önlemini almam lazım"

Yi fan elindeki kağıdı masaya bırakıp önüme durdu.

"Sakın korkma. Her şeyi düzelticem. Kalbin eskisinden de iyi olacak. Sadece bir konuda senden izin almam lazım.."

Endiseyle baktım.

"Ne oldu ? Ne yapacaksın b bana ?"

"Ameliyat olman lazım tao. Fakat bu ameliyattan sonra durumun tamamen iyileşmeyecek. En azından şu anki durumdan kurtulmuş olacağız. "

Endişeyle baktım. Ameliyatın sonunda yine iyileşmeyecektim.. ne gerek vardı ki o zaman ! Bu kalp yüzunden ölecektim bir gün !

"Ameliyat olmazsam ne olacak ?"

"Kriz geçirme riskin artacak. Koşmayı ve spor yapmayı bırak uzun süreli yürüyüşleribde yapamazsın. Dans vb. Aktivitelerden de uzak durmalısın.. lütfen ameliyati reddetme tao. Bana güven. "

Derin bir nefes aldım. Cevabını bilmek istemediğim o soruyu sordum..

"Ameliyattan sağ çıkma ihtimalim ne kadar peki "

Kris'in yüzündeki ifade değişti. Korkmuş gözükuyordu. Seslice yutkundum.

"K kris bir şey söyle "

"Kurtulma ihtimalin %20 "

Korkuyle gözlerine baktım. Yine iri bir göz yaşı tanesi süzüldü gözlerimden.

"H-hayır. O olmaz. "

Hızla başımı iki yana salladım. O sırada kris omuzlarımdan tutup beni kendine çevirdi.

"Tao lütfen güven bana. Yaşayacaksın. Sana söz veriyorum kalbin eskisinden daha iyi bir duruma gelecek. Sadece bana bir şans ver. Ameliyatı kabul et. "

Elimin tersiyle göz yaşımı sildim.

" ya başaramazsan ? Ya beni kurtar-"

Sözümü kesmesiyle sustum.

"Hayır. Başaracağım. Kurtulacaksın. Lütfen kabul et tao.."

Belkide o bataklıktan kurtarırdı beni ? Belki de gücü yetmezdi.. batardım o bataklıkta ?

"T-tamam kris. A-ama bir şartım var "

Gözlerine baktım.

"Nedir ? Her şeyi kabul ederim "

"Bir kereleiğine de olsa sana sarılabilir miyim ?"

Kris derin bir nefes verdi.

"Tabii "

Beni kendine çekip sarıldı. Yavaş ve ürkekçe kollarımı beline doladım. İyi gelmişti. Evet ölümün eşiğindeydim. Bir ameliyata girecektim. Belki de o ameliyattan çıkamayacaktım.. ama her şeye rağmen o an krise sarılmak iyi gelmişti..

****kris'in Gözünden****

Beyaz eldivenleri elime taktım.

"Doktor yi fan her şey hazır. Sizi bekliyoruz efendim "

"Hemen geliyorum"

Birçok ameliyata girmiştim. Ama bu farklıydı. Tüm yük benim omuzlarımdaydı..tao'yu hayata döndürmekte , hayatını bitirmekte... hayır ! Yine başarılı bir ameliyat geçirecektim. Eskisinden daha iyi olacaktı.
Düşüncelerden kurtulup ameliyathaneye girdim. Tao narkozun etkisindeydi.

"Başlayabiliriz "

2 saat. Tam 2 saat geçmişti. Ameliyat ise normal geçiyordu. Derin bir nefes alıp işime devam ettim. Güven bana Tao. Bitmek üzere. Uyandığında sana kurtulduğunu söyleyeceğim. Hemşirenin alnımdaki soguk teri silmesiyle irkildim.

"Doktor yi fan nabzı atmıyor !!"

The end dkdkd kısa oluyo ama telden yazıyorum . Şu tatil bitse uzuuun uzuuun yayınlıycam. 😂 oy ve yorum lütfeeeeeenn hayalet okuyucu olmayalım. Kendimizi belli edelim djdjdjdjjd şimdiden teşekkürler ❤

My Doctor - TaoRis -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin