BÖLÜM 22

907 82 38
                                    

Kris'in attığı mesaj ile paniklemiştim.. ne olabilirdi ki? iyi düşünmeye çalışsamda kötü düşünceler zihnimi ele geçirmişti. Attığı mesajı bir kez daha okudum 

" Tao çok önemli bir konu var. Hemen hastaneye gelebilir misin ? " 

mesaja cevap verip yola koyuldum. Aklımdaki soru işaretleri gitgide artıyordu. Belkide ayrılmak isteyecekti ? Ah tanrım düşüncesi bile kötü ! belki de kalbimde bir sorun vardı ? Belki de tekrar ameliyat olacaktım ! ah hayır bunlar olmamalı ! 

Ben bu soru işaretleri ile boğuşurken hastanenin önüne geldiğimi fark etmemiştim. Derin bir nefes alıp hiçbir şey düşünmemeye çalıştım. 

Hastaneye girdiğimde direk Kris'in odasına ilerledim. o sırada önüme lay çıkınca duraksadım. Tuhaf bakışlar atıyordu.. Üzgün , kaygılı veya.. acınası ! tam yanından geçip gidecekken seslendi. 

" Seni kris mi çağırdı ? " 

durup önüne geçtim. Bunu sorduğuna göre muhtemelen kris'in bana söyleyeceği şeyi biliyordu. 

" Sen ne için çağırdığını biliyor musun ? " 

bir süre yüzüme baktı. Ardından onaylarcasına başını salladı. Bunu söylerken kararsız gibiydi. Söylemesi için bir süre bekledim. Ama ses çıkmayınca tekrardan konuştum. 

" O halde söyle bana da ? " 

Yine bir süre sustu.  Fakat ardından konuştu.  

" Kris Amerika 'daki bir hastaneden teklif almış. Bu hastane sıradan bir hastane değil.. Dünyanın sayılı hastanelerinden. bana kabul edip etmeyeceğini söylemedi ama.. galiba gidecek " 

gözlerim şaşkınlıktan büyümüştü. Dolu gözlerle bakıyordum. Bir şey söylemeden hızla Kris'in odasına ilerledim. Kapıyı çalmadan içeri girdiğimde bir hastası ile Görüşüyordu  ama umrumda değildi ! 

" Beyefendi ricam etsem defolup gider misiniz ?! " 

kris bana şaşkın gözlerle bakıyordu. Hastanın çıkmadığını görünce bir kez daha bağırdım. 

" Defolup gidin dedim !! " 

Adam irkildi ilk olarak. Ardından masadaki ceketini alıp hızla odadan çıktı. Arkasından kapıyı çarpıp Kris'in yanına ilerledim. 

" Tao delirdin mi sen ?! Ne yaptığını sanıyorsun ! "  

" Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun ! Gidecek misin  ! " 

Kris derin bir nefes alıp yüzüme baktı. 

" Dinle Tao - " 

sözünü kestim hemen. Giderse.. mahvolurdum. Ben onunla mutluydum. Onsuz değil.. 

" her şeyi biliyorum kris ! şimdi neyi duymaya ihtiyacım var biliyor musun ? bana gitmeyeceğim demene ihtiyacım var.. " 

" Tao ben.. b-ben çok özür dilerim. A- ama teklifi kabul etmek zorunda kaldım. "

dolu gözlerimde tutuğum yaşları daha fazla tutamadım. Ben onsuz yapamazdım.. bulutsuz gökyüzü olur muydu ? O  benim bulutumdu.. gidemezdi.. 

ağladığımı görünce göz yaşlarımı sildi. Zor da olsa tekrar konuştum. 

" Kris yapamam b ben.. gitme demeye hakkım yok biliyorum a-ama yapamam kris.. "

" Ağlama Tao. Buna dayanamadığımı biliyorsun. Ağlamanı istemiyorum. Fakat Gitsem bile 3 ay sonra yanıma gelmeni sağlayacağım. Sadece 3 ay. " 

Dayanabilir miydim ? Tabikii de hayır ! aklımdan geçen fikirle yutkunup ağlamayı bıraktım. Tao olarak yanında gitmeme izin vermiyor olabilirdi.. fakat bir başkası olup oraya gitmeme karışamazdı ! 

**KRİS'İN GÖZÜNDEN** 

Son kez derin bir nefes alıp uçağa ilerledim. Tao ile vedalaşmak istediğimi söylediğimde acil bir işi çıktığını ve gelemeyeceğini söylemişti. Hayal kırıklığına uğrasam da 3 ay sonra yanıma geleceğini hatırlayıp üzülmemeye çalışıyordum. Uçakta kendi koltuğuma geçtim. koltuklar iki kişilikti. Arkama yaslanmışken yanıma birinin oturduğunu fark edince gözlerimi açıp yanıma baktım.. bunu beklemiyordum ! fazlasıya tuhaf giyimli bir adam oturmuştu yanıma. taktığı şapka ve palto yetmiyormuş gibi bir de güneş gözlüğü takmıştı ! yüzü cidden gözükmüyordu ! boğazımı temizleyip konuştum sonunda. 

" Beyefenendi hava biraz sıcak bunları giymeniz pek de.. sağlıklı değil ? " 

boğazını temizleyip yüzüme bakmadan konuştu. 

" sizi ilgilendirdiğini sanmıyorum " 

sesi de bir tuhaftı.. ah korkmalı mıydım ? uçak kalkmadan önce son kez Taoyu aramak için telefonu elime aldım ve arama tuşuna bastım. bir süre sonra yanımdaki adamın telefonu çalınca panikleyip cebinden telefonu çıkardı ve telefonu kapattı. o sırada Taonun telefonu yüzüme kapattığını fark edip tuhafça telefona baktım. O kadar mı meşguldu ! ah son kez sesini duymayı istemiştim sadece ! 

Sonunda yb dkdkdk öncelikle my serisinin 2.kitabı olan My bias'ı yazmayı düşünüyorum da yine taoris mi yapayım yoksa başka couple mı fikir verin djsjjdjd bu yüzden yoruma yükleniverin hadi bakayım xjxjx şimdiden tşk ❤❤



My Doctor - TaoRis -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin