" Doktor Yi Fan !! Nabzı atmıyor !! "
Duyduğum şey ile panikledim. Hayır. Yaşayacaksın tao !! Başka çaren yok !
"Hadi tao... başarabilirsin.."
Ameliyatı hızlandırmıştım. Tao dirençli olmalıydı . Anca öyle kurtulbilirdi !!
"Lütfen tao .. dayan.. "
"Doktor yi fan nabız hâlâ atmıyor !"
Gözlerim dolmuştu. Evet ! Ben , wu yi fan bir hastanın ölmemesi için ağlayacaktım neredeyse ! Normalde doktorların soğukkanlı olması gerekir. Bende öyleyim. Ama bu özelliği taoda koruyamadım..
"Nabız geldi !"
Hemşirenin dediği şey ile derin bir nefes verdim. Dudaklarımı birbirine bastırdım. Tamam şimdi dikişi kapayacaktım ve hiçbir sorun çıkmayacaktı !
"Makas ?"
Elimi uzatmamala makası elime verdiler. Dikkatle açtığım yeri dikmeye başladım..
Beyaz ve kanlı eldivenleri elimden çıkardım. Maskeyide çıkarıp masaya attım. Musluğu açıp yüzüme soğuk su çarptım. Hayatımın en zorlu ameliyatıydı.. ölüm ile yaşam arasındaki o ince çizgideydi tao.. ama yaşayacaktı. Wu yi fan'ın hastası bu kadar çabuk ölemezdi !
****
Odama geçip rahatlamaya çalıştım. Taoyu normal odaya almışlardı. Gözlerimi kapayıp derin bir nefes aldım. 1 saat 23 dakikadır ameliyattan çıkmıştım.. ama etkisi hâlâ üzerimdeydi ! Sonunda odadan çıkıp Tao'yu aldıkları odaya ilerledim. Ürkekçe kapı kolunu tuttum ve kapıyı açtım. Tao kolundaki serum , ağızındaki oksijrn maskesi ile yatakta uyuyordu hâlâ. Kapıyı kapayıp yatağın köşesine oturdum.
"Tao seni kurtaracağımı söylemiştim. Bak yaşıyorsun.."
Onun duymayacağını bilsemde konuştum.
"Meslek hayatımda ilk defa bir ameliyatta ağlayacaktım. B-biran seni kurtaramayacağımı sandım. Her şeyi yaptım , ama nabzın atmadı. Her şey sana bağlıydı aslında. Dirençli olman gerekiyordu. İşte o zaman çok korktum. Elimden bir şey gelmiyordu. Sadece senin dirençli olman için konuşuyordum. Ama yaşıyorsun. Her şey çok güzel olacak. Bana bir kez güvendin ve güvenini boşa çıkarmadım. Bu sefer de güven. "
Yavaşça elini tutup gülümsedim.
"Yakında uyanacaksın. Belki de bu söylediklerimi uyandığında sana söyleyemem.. sonra görüşürüz" gülümseyip ayağa kalktım veodadan çıktım..
*****
Yi fan odadan çıktığında yavaşça gözlerini araladı tao. Yi fan nerden bilebilirdi ki taonun uyanık olduğunu ?
Tao gözlerini açar açmaz yüzünde bir gülümseme belirdi. Kris'ten böyle şeyler duymak sebepsizce mutlu etmişti onu. İçeriye tanımadığı bir doktor girdi. Siyah saçları vardı. Yanağında ise kocaman bir gamze.. Taonun yüzünden oksijen maskesini çıkardı gamzeli doktor. Birkaç defa öksürdükten sonra konuştu tao.
"S - siz kimsiniz ? Doktor yi fan nerede ?"
"İsmim yixing. Lay de diyebilirsin.Kris yeni ameliyattan çıktığı için dinleniyor. Ben senle ilgileneceğim bir süre "
Lay gülümseyip taonun serumunu ayarladı.
"Ne zaman gelir kris ?"
Yutkunduktan sonra sordu tao.
"Birkaç saate gelir. Senin dinlenmen gerek. Yeni ameliyattan çıktın. Kris yine başarılı bir ameliyattan geçirdi. Ondan beklendiği gibi. "
Yixing gülüp odadan çıktı. Tao ise doktoru dinleyip uykuya daldı..
*****
Tao konuşma sesleriyle uyandı. Gözlerini açmak isemesede fısıltı gibi gelen sesleri merak ediyordu. Yavaşça araladı gözlerini. Başını çevirdiğinde doktor yixing ve kris'i öpüşürken görmeyi beklemiyordu....
Oy verseniz... yorum yapsanız... ne kadarda güzel olur.. yazarı sevindirseniz falan djjdjdjdjd lütfen oy ve yorum özellikle yorum istiyorum lütfeeeeeeennn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Doctor - TaoRis -
FanfictionTao kalp hastaydı.. her şeye alışmıştı. Her gün gittiği doktor bay park'ı da seviyordu. Bay park sayesinde durumu günden güne iyiye gidiyordu. Tao da memnundu. Tabii bay park'ın gideceğini öğrenene dek... bay park yeni doktorunun da en az kendisi ka...