BÖLÜM 11

1K 103 10
                                    

aradan iki gün geçmişti. Tao'ya onun kimi öptüğünü bildiğimi söylememden iki gün geçmişti. Durumu aynıydı.. beni asıl endişelendiren buydu. Durumun iyiye gitmesi gerekiyordu. Ama aksine kötüydü..

Tao'nun odasına girdim. Yatakta oturmuş bir şeyler ile uğraşıyordu.

"Kris ? Bu sefer yanımda daha uzun kalsan ? Burası çok sıkıcı.. "

"Bugün nasıl hissediyorsun ?"

"Beni geçiştirme yi fan. Dört duvar arasında kaldım. Kafayı yemek üzereyim yi fan ! "

Derin bir nefes verdim. Ardından konuşmak için dudaklarımı araladım.

"Tao elimden hir şey gelmiyor. Biliyorum bir odada bu şekilde kalmak berbat bir şey. Ama kalbin bu durumdayken hastaneden çıkmana izin veremem. Durum riskli. Aileni yanına çağır ? "

"Olmaz.. işleri vardır. Benimle uğraşmazlar ki. " 

"Tamam. Ben bir süre daha yanında kalacağım. "

Sevinçle gülümsedi. Biliyorum onu burada tutmak iyi değildi. Ama hastaneden çıkıp da evdeyken bir kriz geçirirse kurtuluşu olmazdı.

Kontrollerini yapmaya başladım.

"Bir sorun gözükmüyor. Kendine dikkat et tao. Anlaştık mı ? "

Gülümsedim. Başını sallayıp konuştu.

"Tamam. Ederim. Kris biraz daha kal olur mu ? "

"Tamam. Bir süre daha kalabilirim. "

Masadaki kahvemi elime alıp bir yudum aldım ve duvara yaslandım.

"Kris 2 gün önce beni öpen kişiyi bildiğini söylemiştin. Kim o kişi ?"

Aniden soruyu sorunca kahve boğazımda kaldı. Öksürmeye başladım.

"Tao -"

Oksürüklerim sözümü kesti. Söyleyemezdim. Ben olduğumu söyleyemezdim !  Tao ayaklanıp önümde durdu ve sırtıma hafifçe vurdu.

"Yah hızlı içme. Bak genzine kaçtı. "

Başımı salladım. Tam konuşacakkrn içeri giren kişi ile sustum. Hey.. ne işi vardı burada ?!

" tao ? Tanrım , özlemişim seni ! "

"Bay park !! Bende sizi özledim bay park !! " tao gidip bay parka sarıldı. Ben ise tuhafça baktım. Bu adam ingiltere 'de değil miydi ?! Ne diye gelmişti ?!

Sonunda sarıldıktan sonra  bay park beni fark edebildi !

"Merhaba doktor yi fan " 

Son derece soğuk konuşunca şaşırsam da belli etmedim.

"Sizede merhaba doktor park "

Odadan çıkamak için yeltendiğimde bay parkın sesiyle durdum.

"Doktor yi fan sizinle özel bir konu hakkında konuşmam gerek. Lütfen kapının önünde bekler misiniz ?"

"Bekliyorum "

Odadan çıkıp duvara yaslandım ve beklemeye başladım. Bay parkı az da olsa tanıyordum. Bana bu kadar soğuk davranmamaıştı daha önce..

Bay park odadan çıkıp karşımda dikildi. Elinde bir dosya vardı.

"Odana geçebilir miyiz ?"

Şaşırsamda onaylayıp odama ilerledim. Odaya girince bay park elindeki  dosyayı sertçe masaya koydu.

"Doktor yi fan tao'nun sağlık durumunu öğrendim ! Ona nasıl bir tedavi uygulandın! Durumu çok kötü !"

Davranışların sebebi buydu.. masadaki dosyaya baktım. Tao'nun sağlık raporlarıydı.

"Doktor park uyguladığım tüm tedavi yöntemleri yararlıydı. Fakat durumunun iyiye gitmesini beklerken daha da kötüye gitti. Ben bunun psikoljik olabileceğini düşünüyorum.."

"Psikolojil veya değil ! Durumu ortada ! Sana en değerli hastamı emanet ettim yi fan ! Ama sonuç ? Berbat ! "

"Bay park ses tonunuza dikkat edin !"

"Çevreden duyduklarım doğruymuş ! Kibirli herifin tekisin yi fan !!"

Kibirli ? Herkesen duyduğum şey buydu. Ama şu an tek derdim tao'nun durumunun iyiye gitmesiydi..

" bay park elimden geleni yapıyorum. "

"Buradan bakınca öyle gözükmüyor yi fan !"  

Bay park'a baktım. Cevap veremedim. Daha fazla ne yapabilirdim ki ? Daha önce böyle bir durum ile karşılaşmamıştım.. tülenmek üzereydim. Taoya pek çok tedavi uyuguluyordum. Tüm gün , hastaneden çıkınca bile bunu düşünmekten mahvolmuştum. Ama olmuyordu.. ona iyi gelmiyordum..

Yorum lütfeeeeen *-* oy da fena olmaz 
*-*  ama daha çok yorum istiyorum kkkkk şimdiden tşk xjjxjx

My Doctor - TaoRis -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin