BÖLÜM 2

1.7K 160 29
                                    

Sabah saat altı olmuştu. Tao esneyerek uyandı. Her sabah mutlaka koşusunu yapardı. Yine yapacaktı. Yi fan uyarmıştı taoyu. Ama tao dinlemiyordu işte. Üstüne eşofman geçirdi hemen. Kulaklıklarını takıp sahile indi. Sahil bomboştu bu saatte. Sadece tao vardı. İlk başta biraz yürüyüp deniz havasını içine çekti tao . Sonra koşmaya başladı . Fazla hızlı değildi. Coldplay şarkılarından birini açtı tao. Koşmaya devam ederken durdu birden. Eli direk kalbine gitti. Hayır ! Olamazdı ! Dizlerinin üzerine çöktü. Kalbi sıkışıyordu. Nefes almak da gitgide zorlaşıyordu. Doktor yi fan'ı dinlemeliydi belkide tao... yi fan aklına geldiğinde tao zor da olsa telefonu cebinden çıkarıp krisi aradı.. kris direk açmıştı telefonu.
"Tao ? Ne oldu ?"
"Yi fan.. k- kalbim.. "
"Ne ? Tanrım beni dinelemdin değil mi ! Adresini ver tao ambulansla gelicem hemen . Sakın gözlerini kapama. Sakın tao " t-tamam. Çabuk gel.. d dayanamıyorum.."

Yi fan telefonu kapatıp acildeki ambulanslardan birine haber verdi. Kendisi de ambulansa bindikten sonra hızla yol almaya başladılar. Yaklaşık 10 dakika sonra sahile varmışlardı. Yi fan hemen indi ambulnstan . Yerde yatan taonun yanına koştu.

Tao yine yi fan'ı dinlememişti ! Gözleri kapalıydı ! Kris endişeyle taonun önüne çöktü. Yaşayıp yaşamadığını anlamak için nabızını ölçtü...

"Doktor yifan yaşıyor mu ! "

Sağlık ekipleri sedye ile birlikte geldiler..

Yi fan konuştu sonunda

"Yaşıyor.. "

Yi fan'ın dediği cümle ile hemen sedyeye aldılar taoyu.

Yi fan yatakta yatan taonun kontrollerini yaptı. Ucuz atlatmıştı neyse ki. Ama bir daha böyle bir şey olursa yaşama olasılığı çok düşüktü. Bu sefer yi fan onu ciddi bir şekilde uyaracaktı.

Tao gözlerini açtı sonunda. İlk başta bulanık gözüktü her şey. Sonrasında ise netleşti. Başını çevirdiğinde yeni doktoru olan yi fanı gördü...

"Tao ? Nasıl hissediyorsun ?"

Yi fan ona yaklaştı. Nabzını kontrol etti.

"İyi hissediyorum "

Tao sesi kısık da çıksa konuştu. Yi fan ise serumu ayarladı .

"Tao sana spor yapmamanı söylemiştim ? Neden beni dinlemedin ?"

Tao derin bir nefes aldı.

"Bay park beni bu konuda uyarmamıştı. "

Bu sefer yi fan derin bir nefes aldı.

"O eski doktorundu. Şu an ben senlen ilgileniyorum tao. Ve bay parktan kat ve kat üstün bir doktorum "

"Neden ondan üstün olduğunu düşünüyorsun ki ?"

" neden mi ? " güldü yi fan. Alayla karışık bir gülümsemeydi.

"Bay park normal bir doktor. Beni ise tüm dünya tanıyor. İmkansız dedikleri hastalıkların tedavisini buldum. Bunu sadece 2 yılda yaptım. Şimdi beni bay park'la bir tutuyor musun ?"

Tao cevap vermedi. O an yi fan'ın fazlasıyla kibirli biri olduğunu düşündü. Yine de sesini çıkarmadı. Belkide konuşmaya üşenmişti. Sadece başını sallamakla yetindi.

"Tao bir daha spor yapmamalısın . Kalbin fazlasıyla yoruluyor. Bu olay ikinci kez olursa kurtulma ihtimalin çok düşük tao. Eğer beni dinlemeyip aynı şeyi yaparsan seni hastaneye yatırmak zorunda kalıcam .."

Bu sefer konuştu Tao.

"P-peki durumumda değişen bir şey var mı ?"

Taonun durumu iyiye gidiyordu halbuki. Ama bu olaydan sonra nasıl olacaktı bilemiyordu Tao..

"Tedaviye devam edeceğiz tabikii de. Fakat bazı önlemler almam gerekicek. Şimdilik hastanede kal. "

"Ne kadar kalırım burada ?"

"Belki 1 gün , belki 1hafta veya 1 ay. Kısacası ben dediğim dürece burada kalacaksın. Çıkman gerektiğinde sana söyleyeceğim."

" p -peki "

Tao başını salladı.

"Ve son bir şey.. bir daha benim yanımda bay park ile ilgili konuşmanı istemiyorum"

Kısa oldu ama telefondan yazdım. Anca bu kadar >.< oy ve yorum yapın lütfen. Okunma sayısı çoook az. Şimdiden tşk ❤

My Doctor - TaoRis -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin