Evet maalesef ki kris ile bara gelip içmeyi istemiştim..
Fakat sarhoş bir krisin bu derece olacağını bilsem ağızımı açmazdım !
Bir elimle belinden kavrayıp kolunun altına girdim ve tanrıya şükür bardan çıktım.
Taksi görmemle hemem o yöne ilerledim zor da olsa.
" yah kris popomu sıkma ! "
" ama çok yumuşak !"
Yine kahkaha atınca ofladım. Ah tanrım bir daha kesinlikle krise bara gitmeyi teklif etmeyecektim !
Taksinin arka koltuğuna onu bindirip yanına geçtim. Hemen şöföre adrese verdim.
Sözde buraya dünyanın sayılı hastanelerinden birinde çalışmak için gelmişti. 1 hafta sonra işe başlayacağını duyunca bende bara gitmek isteyip hayatımın hatasını yapmıştım. Yine elleri popomu bulup sıkınca irkildim.
" şöför amca şunun poposuna baksana ! Çok yumuşak !"
" y yah kris dur "
Kıpırdandığımda sadece kahkaha attı. Şöför ise bize tiksinircesine baktı..
Adrese gelince parayı ödedim hemen. Ah 40 dolar.. parayı verirken ellerim titremişti resmen. Buraya gelirken yanımda az para almıştım. Ve maalesef ki taksilerde kredi kartı geçerli değildi..
Krisle zor da otele yürüdüm.
" yumuşak popolu sevgilim ! " ve yine kahkaha ...
" yah kris rahat dur ! "
Sendeleye sendeleye yürürken sızlandım.
" düz yürü düz. Ah tanrım ! "
Odaya girince kanepeye oturdu hemen. Ardından ağlamaya başladı..
" k kris ? Ne oldu ? "
Önünde diz çöküp ellerini tuttum. Az önce beni sinir de etse ağlaması.. ah bir tuhaftı. En son babasını kaybettiğinde ağlamıştı. Fakat şu an fazlasıyla sarhoştu. Muhtemelen sebepsizce ağlıyordu..
" pandalar *hıck* nesilleri tükeniyor *hıck* bende bir tane panda var *hıck* ama nesilleri tükeniyor *hıck* "
Derin bir iç çektim. Sarhoş bile olsa ağlamasını isteyordum. Bu hoşuma gitmiyordu.
" hayır kris. Hmm geçen internette bir haber okudum. Tehlikeyi atlatmışlar. Nesilleri tükenmiyor. Ağlama artık hm? "
" ya kutup ayıları ? *hıck* onlar kutuplardalar ve çok yalnızlar *hıck* gidip onlara sarılalım *hıck*
Ah şunun içindeki hayvan sevgisi ! Yine derin bir nefes aldım.
" tamam kris. Bi ara uğrar sarılırız "
" akbabalar- "
Bu sefer sözünü kestim.
" ah cidden ! Yeter yah ! Ne hayvan sevgisiymiş bu ? Beni bu kadar sevmiyorsun yah ! "
Bir süre boş boş baktı bana. Ardından kahlahaya atmaya başladı. Dilim sıcak bir şey içmiş gibi yansaydıda bara gidelim demeseydim..
Oflayıp ayağa kalktım.
" sen uyu bence. Bak kris saat de çok geç olmuş. Woah gece 1 ! Hadi kris uykuya ! " ellerinden tutup kaldırdım. Yatağa yatırdım hemen. Derin bir nefes aldım.
" sana içki kelimesini yasaklıyorum kris. Bir daha içmek yok. Islak odunla kovalarım yoksa ! Ah yoruldum "
Tam yataktan kalkacakken beni altına alıp üzerime çıkmasıyla yutkundum. Bunu beklemiyordum.. hiç beklemiyordum.. ne gülüyordu ne de ağlıyordu. Sadece yüzüme bakıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Doctor - TaoRis -
FanficTao kalp hastaydı.. her şeye alışmıştı. Her gün gittiği doktor bay park'ı da seviyordu. Bay park sayesinde durumu günden güne iyiye gidiyordu. Tao da memnundu. Tabii bay park'ın gideceğini öğrenene dek... bay park yeni doktorunun da en az kendisi ka...