içeri aniden girmemle Bay Winslet bilgisayardaki gözlerini bana çevirdi. Biran ne diyeceğimi bilemedim. Nefesn nefese kalmış halimle kendimi konuşmaya zorladım.
" B-bay winslet ben nakil dosyası için gelmiştim. Y yani yeni gelen nakiller"
Bay winslet kurtarıcım olup sözümü kesti !
" Ah gördüm Bay wu. Gelen nakilleri sizden önce inceledim. Özel hastanız Huang Zi Tao'ya sonunda nakil gelmiş. İşlemleri halletikten hemen sonra ameliyata alırız. "
üzerimdeki karmaşıklığı tanımlayacak cümle bulamıyordum. Fakat şu bir kesindi , içimdeki hüzünü mutuluk kapı dışarı etmişti...
Karanlıktaki mum ışığını bulmuştum sonunda. Karanlıkla büyük bir savaş içerisine girip ben galip gelmiştim..
***
Bay winslet'ın odasından çıkalı 1 saat olmuştu. Ayaklarımın görütdüğü yere gidiyordum ve bu yer Tao'nun odasıydı.
içeri girdiğimde yorgun gözleri kapalı bir şekilde uzanıyordu. Yatağın ucuna oturdum ve gözünün önüne gelen bir tutam saçı hafifçe uzaklaştırdım.
" Ben geldim Tao..
ben geldim mum ışığım. ilk başta kendimi kenar mahalle cafelerindeki romantik mumlar gibi hissediyordum. Ne etrafa güzel bir hava katabiliyordum , ne de etrafı aydınlatabiliyordum. Ama sen geldin. Benim işe yaramadığım ortamı sen aydınlattın , sen değiştirdin. Sen benim gökyüzümün bulutu gibiydin. Bir gökyüzü bulutsuz olmaz. Gökyüzü ve bulut birbirini tamamlar değil mi ? Sende bbeni tamamlıyordun Tao..
Bazende sana solmamış tek çiçeğim dedim. Ben hayatı bir çiçek bahçesine benzetirdim. Bahçedeki çiçekler Yaşadığın olayların , senin için değerli olan şeylerin bir sembolüdür adeta. O çiçeklerin bazılarını yaşatamazsın. İyi şeyler yaşamazsın , değer verdiğin şeyler elinden kayar gider. Bnun sonucunda da o çiçekler solar.. Benim tüm çiçeklerim soldu Tao. Senin dışında hepsi soldu. Yaşatamadım ben hiçbirini. Gücüm yetmedi. Ama kalan son gücümü de kullanacağım. Son çiçeğimin , yaşama sebebimin solmasına asla izin vermeyeceğim. "
sustğumda ise yanağımdaki sıcaklığı fark etmiştim. Sesim yine güçsüzlüğümü dışa vurmak istercesine titremişti.Derin bir nefes aldım. Tam ayağa kalkacakken elimi tutan sıcak ellerle duraksadım.
" gitme kris. Biliyorum ki ben her şeyi.. Senin solmuş çiçeklerini bile biliyorum ben. Sen fark etmeden onları sulayıp hayata döndürmeye çalışıyordum."
Sustum. Konuşamadım. Ama sonra tekrar ağladım.. sol yanım acıyordu. Sol yanım çok acıyordu...
***
" Bay wu her şey hazır! başlayabiliriz "
elime ameliyat eldivenlerini de geçirdikten sonra ameliyathaneye girdim. Tao narkozun etkisindeydi.
bir yanımda Doktor yixing , diğer yanımda hemşireler.
Hikayemiz yeni başlıyor Tao
Berbat bir bölümdü biliyorumm. Ama elimden bu geldi ve sınav haftası neyski bitti.. eğer bu bölüm ilgi görmezse final yapacağım ^-^
Sizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Doctor - TaoRis -
Fiksi PenggemarTao kalp hastaydı.. her şeye alışmıştı. Her gün gittiği doktor bay park'ı da seviyordu. Bay park sayesinde durumu günden güne iyiye gidiyordu. Tao da memnundu. Tabii bay park'ın gideceğini öğrenene dek... bay park yeni doktorunun da en az kendisi ka...