"Miłe" powitanie

282 16 5
                                    

Podjechałem do sklepu całe szczęście ze jest całodobowy - pomyślałem. Było w nim ciemno jednak zza szyb widziałem grupę ludzi. Postanowiłem złapać za klamkę aby się upewnić czy na pewno jest otwarty. Drzwi sie uchyliły - wszedłem.

Zobaczyłem pusztstego faceta który celuje spluwą w młodą kasjerkę pośpieszając ją aby szybciej dawała całą kasę. Było obok niego jeszcze paru typów obróconych w stronę kasjerki.
Ewidentnie był to napad. Bez zastanowienia wziąłem zza drzwi wazon i z całej siły uderzyłem nim w głowę najgrubszego z napastników, który padł upuszczając przy tym swoją broń. Szybko ją zabrałem i skierowałem w stronę dwóch pozostalych zbirów, którzy przestraszeni uciekli ze sklepu.
Położyłem broń na ladzie i kazałem przestraszonej kasjerce usiąść. Po czym zamknąłem zbira w magazynie i zadzwoniłem po policję.

Policja przyjechała dopiero po 15 minutach. Dzięki temu kasjerka zdążyła dojść do siebie. Oddaliśmy zeznania, zrobiłem zakupy i zaproponowałem kasjerce że ją podwiozę. Zgodziła się.

Wyszliśmy ze sklepu wyciągnąłem pilota i otworzyłem samochód, wsiadła zamknąłem z jej strony drzwi i wsiadłem.

-Lucy - powiedziała młoda dziewczyna patrząc na mnie swoimi błękitnym oczami.

-Jack - odpowiedziałem z lekkim uśmiechem odpalając swój wóz.

-Jesteś stąd? - zapytała Lucy wyraźnie zaciekawiona

-Dziś kupiłem dom w okolicy a ty?

-Też mieszkam niedaleko, jedź cały czas prosto - powiedziała, po czym dodała: niezły masz wóz, mój niestety sie zepsuł muszę oddać je do mechanika.

-Jutro mogę go obejrzeć, tak się składa, że znam sie na samochodach.

-Na prawdę? Nie musisz. Jakoś dam sobie radę. Zatrzymaj się tutaj.

- Mieszkasz tutaj? - zapytałem

-Tak, a czemu taki zdziwiony? -zapytała ciekawa Lucy

-W takim razie jutro zerknę na twój samochód, mieszkasz obok mnie - powiedziałem z lekkim usmiechem.

- Na prawdę? Super. Wpadnij jutro do mnie o 12:00 coś upiekę - powiedziała.

Zadowolony pożegnałem się z Lucy i wjechałem do swojego garażu.

Ostatnia ProstaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz