Ráno som sa zobudila na studené slnečné lúče. Vo vane nikto nebol. Vstala som a natiahla na seba Samov sveter, ktorý bol prehodený na sedadle. Vyšla som von a sadla si k ostatným na lavičku pri ohnisku. Bolo chladno. Jediné, čo som teraz chcela, bol dážď. Ľudia mi pozdravili a ja som sa nasilu usmiala. Kiara mi priniesla pár opečených kúskov mäsa. Už druhý deň som jedla opekané jedlo. Máme tu vôbec niečo iné?Pokrútila som hlavou nad svojimi absurdnými myšlienkami a odtrhla som si kúsok mäsa, ktorý som si nasilu vtlačila do úst. Fuj. Sam mal pohľad uprený priamo na moje oči. Našla som si ho pohľadom.
,,Myslíš, že mu dala?" Spýtala som sa ho celkom potichu.
,,Podľa mňa áno... Záleží na tom?" hral sa s nožom.
Prikývla som: ,,Záleží."
Objal ma.
,,Netráp sa," vlepil mi teplý bozk do vlasov.
Snažila som sa usmiať, no nedalo sa. Keby som vedela ako to všetko dopadne, išla by som do Californie. Brala by som aj Miami, Londýn, Liverpool, Paríž... Čokoľvek. Pozerala som na tečúci prúd rieky. Ruky som si prekrížila na hrudi a rozmýšľala. Naraz som pocítila dotyk.Objatie.. Otočila som sa a on neváhal a priložil svoje pery k tým mojim. Priblížila som sa a pobozkala ho.
,,Prepáč mi," zašepkal s hlasom plným viny.
,,Nemám čo," pritiahla som ho k sebe.3. JÚL 2015
,,Mia, skry sa!" Zavrešťala malá Ruth.
Len som sa potichu zasmiala a rozbehla sa smerom k najbližšiemu kríku. Zatvorila som oči.
'1,2,3,4,5,6,7...'
Pusa na krk. Usmiala som sa a otvorila oči.
,,Sedem sekúnd, to ti to trvalo," zasmiala som sa a otočila sa k nemu. Ruky som mu obmotala okolo krku a on mi vlepil jemnú pusu na pery.
,,Snažil som sa," usmial sa.
Išla som namietnuť, no on ma znova umlčal.
,,Vidíš tamto tam?" opýtal sa potichu.
,,To ružové?"
Prikývol: ,,To je tvoja sestra."
,,Myslí si, že ju nevidíme a hľadáme ju," zamyslela som sa.
,,Navrhujem trochu počkať a potom ju akože nájsť. A zasa sme vyhrali."
,,Nie si tak trochu dementný?" opýtala som sa ho na rovinu.
,,Miluješ ma," obrátil sa mi chrbtom.
,,Nemôžeš nechať malé decko prehrať," odporovala som. ,,Znova."
,,Ako znova? Stav je 3:1," otočil sa opäť ku mne.
,,Áno, 3:1 pre teba," zamračila som sa.
Venoval mi nežný bozk na pery, a tak sa zdvihol.
,,RUTH," skríkol. ,,Vylez, vidím ťa."
,,Sam! Ty podvádzaš!" rozčuľovala sa Ruthie. ,,Ako to, že stále vyhráš?"
,,To vieš, že podvádzam, miláčik." Rozbehla sa k nemu a vyskočila na ňho.
Prišla som k ním a usmiala sa.
,,Ruth, čo keby si nám išla pre limonádu?" Navrhla som a ona s radosťou prikývla.
Pomaly odišla preč.
,,Kedy si už konečne niekam vyrazíme?" spýtal sa Sam, kým si zapaľoval cigaretu.
,,Kedykoľvek."
,,Naozaj? Aj dnes večer?" povedal nadšene.
Prikývla som a vzala som si jeho cigaretu.
,,Tak kam?" povedala som skôr oznamovacou vetou, nie otázkou.
,,Vision." Povedal s odhodlaním, a vydýchol dym.
YOU ARE READING
Maybe last time (SK)
Mystery / Thriller♥DOKONČENÉ♥ Kopla mi do stoličky. Prečo mi kopla do stoličky? Otočila som na ňu. ,,Čo?" šepla som a ona sa zaškerila. ,,Dnes mám rande," povedala nadšene. ,,Naozaj? To je skvelé! S kým?" Šepkala som. ,,Dobre, že Vás neruším, slečna Maronová. Rovnako...