17

119 2 0
                                    

,,Počkaj," zarazila som sa. ,,Do toho nového baru za rohom?"
,,Vieš,že to nie je bar," zamračil sa. ,,Zle sa vyjadruješ, je to bar cez týždeň. Každú sobotu tam sú diskotéky."
Odhodil cigaretový ohorok ďaleko do kríkov.
,,A ty, ako správny občan našej rozbitej dedinky tam máš v pláne ísť aj so svojím dievčaťom, hm. Aké romantické!" Zamyslela som sa.
Podišiel ku mne a vlepil mi pusu na líce.
,,Uvidíme sa večer. Prídem o deviatej." Žmurkol a odišiel.
Stála som tam ako obarená. Vision je najväčší drogový klub v celom našom okrese a on tam chce ísť. Aká náhoda, že práve v našej dedine!Myslela som si, že s drogami je koniec. Predsa sme skončili. Pobrala som sa dnu, no na prahu dverách som sa stretla s Ruth, ktorá sa len tak-tak snažila nevyliať limonádu na tácke.Vzala som tácku do svojich rúk a otočila dieťa smerom dovnútra.
,,Sam odišiel," oznámila som jej.
,,Čo!" Rozčúlila sa. ,,Nechal mi aspoň pusu na rozlúčku?" Vyvalila na mňa tie svoje rozkošné oči a ja som ju nemohla sklamať.
,,Samozrejme." Zaklamala som a vlepila jej bozk na líce.

20:38

Horúce kvapky vody mi stekali po pokožke už dvadsať minút vkuse. Bolo by zodpovedné ísť do izby a obliecť sa. Ale veď Sam je zvyknutý.
Stále ma čaká. Pousmiala som sa nad myšlienkami o ňom. Zavrela som oči a nechala sa unášať horúcim prívalom vody. V sprche som bola ešte asi pol hodiny, no napokon som sa rozhodla, že nenechám Sama čakať tak dlho. Zabalila som sa do uteráka a otvorila dvere do izby. Z mojich vlasov stekali priezračné kvapky vody.
,,Čo tu robíš tak skoro?" Spýtala som sa bez pohľadu na ňho a rovno som si to namierila k skrini. Neodpovedal.
,,Niekto je tu nahnevaný," poznamenala som, keď som si vyberala oblečenie.
Potiahol si.
,,Koľkokrát som ti povedala, aby si nefajčil v mojej izbe?" Postupne som sa obliekala.
,,Prestal som to počítať, keď som sa dostal na dvestovku," postavil sa zo svetlej gaučovky.
,,Poďme už," povedal nedočkavo.
,,Ale netrep, ešte mám pol hodiny."
Vzala som fén a zamkla som sa v kúpeľni.
Niečo po pol desiatej sme vyrazili z domu.

Noc. Nie je nič krajšie ako pozerať sa na mesiac počas horúcej letnej noci. A na hviezdy! Hviezdy sú to najkrajšie, čo vás môže sprevádzať na vašej ceste teraz v noci. Áno, a Samova dlaň v tej mojej, to je samozrejmé. Tlmene som sa zasmiala. Zrazu sa prestal pozerať na oblohu a pritiahol si ma k sebe. Ovinula som sa okolo neho a usmiala sa. Pobozkal ma.
,,Chceš sa ísť najesť?" veľmi milo sa ma spýtal.
,,Nie."
Vystrúhal grimasu a chytil ma za ruku. Pobrali sme sa do VISION, kde Sam zaplatil vstup. Do nosa mi udrel závan cigaretového dymu. Tak silný, až bol otrasný. Hlasná hudba obklopovala celý klub a trieskala o steny. Von sa hudba však nedostala, tak ju nebolo počuť.
Rozhliadla som sa okolo. Ľudia tu boli buď na mol opití alebo zdrogovaní a úplne zhúlení. Chvíľku som len tak stála na mieste a pozerala sa okolo seba. Na bordových gaučoch sa neustále niekto kurvil. Ale nebolo to tu zas až také zlé. Čakala som niečo horšie. Odhalené dievčatá sa promenádovali hore-dole a snažili sa upútať čo najviac pozornosti. Z myšlienok ma vytrhla Samova ruka, ktorá ma potiahla dopredu. Pozerala som sa dopredu, kam ma ťahal. Zrazu som zazrela... Daniela?
Až vtedy mi došlo, čo tu robíme. Sam sa za Danielom rozbehol a pozdravili sa. Hneď som tiež prikráčala za nimi a objala som Dana. Ten nás odviedol do vedľajšej miestnosti. Sadla som si na bordový kožený gauč a snažila sa nepočúvať ich kecy. Prešla asi pol hodina a ja som bola stále ponorená hlboko v mojich myšlienkach.
,,Láska," niekto mnou zatriasol.
,,Hm?" spozornela som.
,,Si v pohode?" Spýtal sa a ja som prikývla.
,,Tak fajn," pokračoval, ,,mám pre teba prekvapenie."
Pohladil ma po vlasoch a v tej chvíli sa v miestnosti objavila Kiara.
,,Kiara!" Zvrieskla som a vyskočila som na nohy. Pery sa jej zvlnili do obrovského úsmevu. Obmotala som sa jej okolo krku a ona mi vlepila bozk do vlasov.

23:06

Zasmiala som sa a odpila si z pohára červeného vína. Zrazu do miestnosti vošiel Daniel a prešiel ku komode. Otvoril šuflík a hodil tam injekčnú striekačku s nejakým náradím. Všetci sme ho pozorovali. Zrazu sa k nám otočil.
,,Chcete H-čko?" Spýtal sa.
Sam sa naňho neisto pozeral a potom prikývol.

Maybe last time (SK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang