14.

541 61 8
                                    

"Kaip aš nekenčiu skristi ištisas valandas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Kaip aš nekenčiu skristi ištisas valandas." Joe sumurmėjo spoksodamas pro langą.

Mes jau skridome ir jau buvome gana arti Filipinų. Pažvelgiau priešais save esantį mažą ekraną, kuris rodė kurioje vietoje mes esame ir kiek laiko liko skristi.

"Dar kelios valandos ir būsim ant žemės." Pasakiau ir Joe linktelėjo.

Tarp mūsų ir vėl įsisvyravo tyla, kas mane jau ima nervinti. Toks jausmas, kad mes kątik susipažinome ir nežinome kaip pradėti pokalbį.

"Aš tualetą." Joe prabilo ir atsistojęs praėjo pro mane.

Atsilošiau ir užsimerkiau. O jeigu mes susipyksim atostogaudami? O kas, jei Zoe padovanotos šitos atostogos mums nepadės ir teks imtis rimtesnių veiksmų. Kartais pagalvoju, kad Joe nesvarbu ar mes pykstames ar ne. Aš net negaliu prisiminti kada paskutinį kartą miegojome kartu (tą pačią naktį, kai buvo atėjus Zoe, mes miegojom atskirai.)

Pažiūrėjau į laikrodį ant mano riešo ir galiu pripažinti, kad Joe gana ilgai tam tualete. Gal jam kažkas nutiko?

Atsistojo ir nuėjau link lėktuvo tualeto. Čia buvo du tualetai (gerai, kad ne sovietų laikų), ir sustojau. Vienose duryse buvo tylu, jokio garselo, kas reiškia, kad ten nieko nėra. Bet kitose, aš galėjau girdėti Joe tylias aimanas.

Ką.

Ar jis- ar jis su kažkuo krušasi šitam prakeiktam tualete?! Kaip jis drįso? Jis pats sakė, kad jis nėra vienas iš tų, kuris apgaudinėja. Nuostabu, aš vedžiau melagį. Suknistą melagį.

Su pykčiu uždėjau delną ant rankenos ir pabandžiau atidaryti, tačiau durys neatsidarė, bet dar ir nebegirdėjau Joe aimanų, tik tylų keiksmažodį.

"Pone, ar jūs čia stovėsite?" Manęs paklausė stiuardėsė ir aš papurtęs galvą grįžau į savo vietą.

Nežinau kaip aš iškentėsiu keletą valandų neiškėlęs scenos dėl tų aimanų. Nežinau ar sugebėsiu nuslėpti tą liūdesį ir pyktį nuo jo. Nežinau ar sugebėsiu neapsiverkti.

Kai tik pakėliau akis, pamačiau jau ateinantį Joe. Jo skruostai buvo raudoni ir akivaizdžiai matėsi, kad jis kažkam kišo savo penį. Nuleidau akis į savo telefoną.

"Tu užtrukai." Sumurmėjau vos jam atsisėdus.

"Taip, buvo viena problema." Joe nusijuokė ir aš apsimečiau, kad patikėjau.

"Kokia?"

"Nenusileido vanduo, todėl turėjau tai sutvarkyti."

Linktelėjau ir nuleidęs galvą užsimerkiau, kad neapsiverkčiau.

Juk jis meluoja man tiesiai į akis..


Omg kas čia vyksta
P.S ATSIPRAŠAU UŽ KLAIDAS JEI JAS RADOTE

Life with him // Jaspar✔Where stories live. Discover now