Joe Sugg
Ištisas dienas prabuvau viešbutyje, iki tol kol sulaukiau Conor skambučio ir nepasiūlė susitikti bare, kuris buvo netoli viešbučio, kuriame buvau apsistoję jau nemažą laiką.
Laukiau kol jis pasakys ką jis čia veikia ir ko jis nori iš manęs. Bet jis tylėjo ir kažką darė telefone.
"Tai ko tau reikia iš manęs? Nesuprask manęs neteisingai, kad nesidžiaugiu tave matydamas, tik.. tik man įdomu ko nori iš manęs." Pasakiau.
Conor pakėlė akis nuo telefono ir pasuko galvą į dešinę, link manęs. "Turiu čia reikalų, ir tada prisiminiau, kad tu čia esi, tai.."
"Tai?"
"Tu viešbutyje apsistojęs, jo?" Conor paklausė. Linktelėjau. "Tai aš čia, Los Andžele turiu butą, kuriame galėtum pasilikti kiek tau reikia. Nereikės mokėt už kambarį viešbutyje."
"Gerai.. turiu vieną klausimą." Pasakiau.
"Mhm, klausk." Ir nuleido akis į telefoną, tačiau po kelių sekundžių vėl pažiūrėjo į mane.
"Kam tau butas čia, jei gyveni Londone?" Paklausiau pakėlęs antakį.
"Nes čia būna reikalų ir.. na žinai, tas vienišas viengungio gyvenimas." Conor pasakė ir aš garsiai pradėjau juoktis.
"Aišku." Vis dar besijuokdamas tariau.
Keletą valandų kalbėjomės apie viską. Jis papasakojo, kas gero vyksta Londone, o aš papasakojau kaip man čia sekasi. Taip pat papasakojau ir apie Will ir mūsų tą mažą barnį.
"Jį suvystė Arden, tai tas dabar turbūt bijo net į gatvę vienas išeiti." Conor pasakė ir aš pradėjau kvatotis kaip durnius.
"O Caspar krušasi su mergina." Pasakiau nustojęs juoktis.
Conor atsiduso. "Nors Caspar krušasi su mergina, o mintys vien apie tave."
"Iš kur tu gali žinoti?" Paklausiau suraukęs antakius.
Conor išsišiepė, "aš viską žinau. Ir žinau, kad tu susigrąžinsi Caspar."
**
"Pažiūrėk į tas žvaigždes." Caspar tyliai pasakė.
Caspar žiūrėjo į dangų, kuriame nebuvo jokių debesų, tik žvaigždės.
"Gražu, ane?" Jis paklausė jau šypsodamasis.
"Kodėl tu toks banalus?" Paklausiau ir sukikenau.
"Tu sugadinai gražią akimirką, asile tu." Caspar susiraukė pažiūrėdamas į mane.
Nusijuokiau ir užguliau jį. Jis vis dar buvo suraukęs antakius, bet neilgam.
Apsilaižiau lūpas ir pakštelėjau jam į sausas lūpas. Tuomet pabučiavau dar kartą ir jo žandikauliu nusileidau link kaklo.
"Ant stogo nepatogu, žinai." Caspar tyliai pasakė.
"Nesugadink šitos aistros manyje." Sušnibždėjau jam į ausį ir pabučiavau kaklą.
Caspar pradėjo juoktis ir aš piktu žvilgsniu pažiūrėjau į jį.
"Atsiprašau, bet- o dieve mano." Jis vis juokėsi kol aš suirzęs nenulipau nuo jo. "Atleisk, Joe."
"Apsiverk." Sumurmėjau žiūrėdamas į nieką.
"Myliu tave." Caspar sušnibždėjo.
"Ir aš save myliu." Pasakiau.
"Nustok būti toks ir padarykime patį geriausią medaus mėnesį." Caspar tyliai pasakė ir sugriebęs mano veidą, įsisiurbė į lūpas.
Greitai atmerkiau akis giliai kvėpuodamas. Buvo tamsu, kas reiškia, kad dabar naktis.
Ir kokio sumauto šūdo aš sapnavau mano ir Caspar medaus mėnesį.
Nuomoniūūūūūū
YOU ARE READING
Life with him // Jaspar✔
FanfictionTačiau toli gražu, kad net po vestuvių Joe ir Caspar gyvenimas nėra rožėmis klotas. Snapchat 3 sezonas.