40.

466 56 9
                                    

O DIEVE JAU 40 DALIS O NIEKO YPATINGO NEĮVYKO O NE


Caspar Lee

"Tai tu manai, kad Joe tavęs nebemyli?" Mark paklausė ir aš lėtai linktelėjau. "Na, tuomet nekažką."

"Žinau.." sumurmėjau. "Ir aš neįsivaizduoju ką daryti. Ta prasme, ši pertrauka gali trukti ilgai ir per šį laiką, mano ir Joe jausmai viens kitam gali pasikeisti. Aš nenoriu šito."

"Caspar, jeigu tu ir Joe tikrai vienas kitą mylite, tai jokia pertrauka ar dar koks nors sušiktas šūdas jūsų neišskirs. Jeigu tau reikia pagalbos ar patarimų, kreipkis į mane. Visad padėsiu. Vis dėlto tu esi mano draugas, o draugams aš padedu kiek tik galiu."

Nusišypsojau, "ačiū, Mark. Tu man primeni vieną mano draugą Will, kurį paskutinį kartą mačiau daugiau nei prieš kelis mėnesius. O dieve, aš savo draugų nemačiau kelis mėnesius."

Mark nusijuokė. "Mano visi draugai Los Andžele."

"Ar tu žadi ten grįžti?" Paklausiau ir Mark gūžtelėjo pečiais.

"Nežinau, ar nori manim jau atsikratyti?" Mark pakėlęs antakį paklausė.

"Ne, ką tu!" Sukikenau. "Ne, ištikro ne. Su tavim linksma."

Mark sušuko 'yay' ir norėjo dar kažką pasakyti, tačiau jį nutraukė durų skambutis. Mark pasimetė ir pažvelgė į mane.

"Tu kažko laukei?" Paklausiau ir jis papurtė galvą.

"Tuoj grįšiu, lik čia." Jis paliepė ir atsistojęs nupėdino iki durų.

Akimis nuskanavau Mark didelę svetainę ir mano akys užtiko įrėmintą nuotrauką. Joje buvo Mark ir vaikinas su žaliais plaukais. Tai tikriausiai jo buvęs vaikinas. Bet kodėl jis laiko jų abiejų nuotrauką? Na gerai, ir aš tą patį daryčiau, jeigu išsiskirčiau su Joe.

"Markimoo, tu visiškai nepasikeitęs!" Išgirdau airišką akcentą ir nežymiai suraukiau antakius.

"Jack, tu irgi." Išgirdau Mark atsakant.

Netrukus svetainėje pasirodė vaikinas, iš nuotraukos, ir šalia Mark, kuris buvo išblyškęs.

"O kas tu toks?" Vaikinas suraukė antakius ir aš atsistojau.

"Caspar Lee, Caspar su A." Ištiesiau jam ranką ir žaliaplaukis ją paspaudė.

"Aš Jack, Mark vaikinas." Jis akivaizdžiai pabrėžė žodį vaikinas.

Mark, man melavo.

"O, nesijaudink, aš ir Mark nieko blogo nedarėm. Jis mano draugas ir-"

"Jack, jis vedęs, nekibk." Mark pertraukė mane ir aš palinksėjau.

"Jo." Dar kartą linktelėjau. "Man Mark sakė, kad tu jį palikai."

Jack nusijuokė. "Palikau? Žinoma, kad ne! Aš grįžau į Airiją, nes mano šeimoje- nors žinai ką, prie nepažįstamų žmonių aš nepasakosiu savo problemų."

"Jack-" Mark prabilo, bet ir jis buvo pertrauktas.

"Ne, ne. Mums reikia pasikalbėti." Jack pasakė. "Būtų nuostabu jeigu išeitum. Durys ten."

"Dėl dievo meilės, Jack liaukis!" Mark sušuko ir aš jau akimirką norėjau nusijuokti.

"Taip žinoma, išeinu." Tariau. "Buvo malonu susipažinti, Jack." Pasakiau ir išėjęs pro duris galėjau dar išgirsti kaip jie vienas ant kito rėkia.

Kaip kadaise aš ir Joe..



Nuomonių plss

Life with him // Jaspar✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora