TroyeSivan: KODĖL AŠ NEGALIU SUSISIEKTI SU JOE
OliWhite: caspar jį užmušė
TroyeSivan: KĄ
OliWhite: juokauju
OliWhite: jis tikriausiai iš sielvarto užsidarė vonioje ir verkia
OliWhite: aš vakar pasakiau savo nuomonę apie jį, tada dar tas Caspar smūgis į Joe žandikaulį. Palūžo avigalvis :DDDD
TroyeSivan: nekalbėk taip apie mano geriausią draugą, Oliver.
OliWhite: Ohhh nagi, pripažink, kad Joe tapo erzinantis
ConorMaynard: kiek žinau jis tau nepatinka
TroyeSivan: tai paaiškina tavo šūdina stumimą ant Joe
TroyeSivan: jis NĖRA erzinantis. Galbūt jis tik turi šiokių tokių problemų. Jeigu tau nepatinka Joe, TAI KOKIO ŠŪDO LANKAISI JŲ NAMUOSE
JackMaynard23: beib ramiau
OliWhite: TODĖL, KAD AŠ EINU PAS CASPAR SAVO GERIAUSIĄ DRAUGĄ AIŠKU?!
ConorMaynard: o JEZAU MARYJA KAS NORS GALI ATNEŠTI SPRAGĖSIU?? DAROSI ĮDOMU
Mikey: aš jau rankose turiu tuos spragėsius :D
JackMaynard23: užsikiškit jūs parazitai
TroyeSivan: TAI GAL TADA OLI NESISKŪSK?! JEI TAU JOE NEPATINKA TAI GAL SUSITIK SU CASPAR KUR NORS KITUR IR NEMATYSI JOE
ConorMaynard: jūs neįsivaiduojat KAIP gerą gyventi be Jack..
ConorMaynard: jokio Mikey atėjimo.. dieve kokia palaima.
Mikey: kaip tu į temą čia šoviai omg
OliWhite: GAL TU MAN PO VELNIŲ NEAIŠKINK. NESI MANO TĖVAS TROYE
TroyeSivan: TAI UŽSIČIAUPK
JackMaynard23: liaukites gal jau? Ne vieta čia bartis
JackMaynard23: ir išvis, jūs suaugę žmonės!
Mikey: jack teisus
TroyeSivan: asilas
OliWhite: kvailys
ConorMaynard: KURIS PIRMAS SUVARTYS, TAS BUS MANO GERIAUSIAS DRAUGAS
JackMaynard23: užsičiaupk Conor. kažkas tave tuoj suvartys
Mikey: kaip tešlą kepant blynams.
ConorMaynard: KAIP NORĖČIAU BLYNŲ..
Mikey: :DD
**
"Taigi, aš pradėsiu ir nepertraukinėk manęs." Caspar pasakė padėdamas voką ant stalo.
"Man neįdomu, ką tu pasakysi. Oli vakar pasisakė pakankamai." Sumurmėjau.
"Nesvarbu, tu vistiek mane išklausysi." Caspar piktai pasakė. "Yra daug dalykų ir aš nežinau nuo ko pradėti.."
"Nuo jokio." Pasakiau ir atsistojau.
Caspar mane stumtelėjo, taigi, aš ir vėl sėdėjau. "Sėdėk tik."
Koks valdingas.
"Gerai.. Mes visi pastebėjome, kad tu tapai suirzęs, viskuo nepatenkintas. Kai kažką ne tą pasakau, tu supyksti. Kažką ne taip padarau, tu supyksti. Tu elgiesi kaip prakeikta nėščia moteris! Kodėl tu negali nebūti toks Joe, kurį pamilau? Toks, koks buvo prieš du metus? Aš pasiilgau to Joe." Caspar atsiduso. "Aš per daug tave myliu, kad imčiau ir išeičiau, bet vakar kai tu pasakei, kad bet ką padarytum, kad aš išeičiau, aš rimtai apie tai susimąsčiau." Jis trumpam nutilo. "Mes tikrai paskubėjome su tomis vestuvėmis.. Gal bus geriau jei mes išsiskyrsime?"
Nenoriu su tavim skirtis.
"Ir tada tu vėl grįždamas namo gailėsies, kad palikai mane? Pats sakei, kad niekada tos pačios klaidos nepadarysi." Pasakiau susiraukęs.
"Viskas keičiasi, Joe. Ir yra įrodimas sėdintis priešais mane." Jis pasakė.
Tylėjau ir nieko nesakiau. Jis nesilaiko pažadų. Jis man seniai pažadėjo, kad manęs nepaliks ir štai, jis dabar galvoja kaip mane palikti! Kvailys.
"Jeigu išeisi pro šitas duris, gali daugiau nebegrįžti." Pasakiau.
Caspar tylėjo ir liūdnu žvilgsniu žiūrėjo į mane. Jo akyse galėjau įžvelgti susikaupusęs ašaras.
"Negi tau tikrai nerūpi mano jausmai tau?" Jis paklausė. "Kiekvieną dieną kenčiu mūsų barnius dėl paprasto menkniekio. Aš tiesiog pavargau."
Padėjau beveik ištirpusį ledą ant kelių ir pirštu paliečiau skaudančią vietą. Susiraukiau nuo skausmo. Kažin kiek laiko man jį skaudės.
"Prašau, pasistenkime nesipykti." Caspar atsisėdo šalia manęs ir kelis kartus sumirksėjo bandydamas nuslėpi susikaupusęs ašaras.
Retai matau jį verkiantį. Žiūrėdamas į jo veidą supratau, kad aš nenoriu prarasti Caspar. Nenoriu vėl būti vienas ir paskęsti alkoholio liūnę.
"Galiu pamėginti šitaip į viską nereaguoti." Sumurmėjau.
"Ačiū." Jis sušnibždėjo ir mane apkabino.
Mano rankos net nepakilo jo apkabinti, todėl aš tiesiog sėdėjau.
"Ką Oli tau pasakė?" Caspar paklausė atsitraukęs nuo manęs.
"Jis tau nesakė?" Caspar papurtė galvą. "Na, kad elgiuosi kaip kalė ir viskas kas man rūpi, tai aš pats."
"Jis nenorėjo to pasakyti. Esu tikras."
"Norėjo. Jis manęs nemėgsta. Oli kalbėjo su pagieža man." Pasakiau.
"Nesąmonė." Caspar susiraukė.
"Jis nekenčia manęs, nes atėmiau iš jo geriausią draugą. O tas jo geriausias draugas esi tu."
Caspar nuleido akis į savo pirštus. "Oh."
Tai viskas ką jis pasakė. Kaip išsamu.
"Tai tarp mūsų viskas gerai?" Jis paklausė po trumpos tylos.
Atsistojau su ledu rankose. "Tikriausiai."
Tuomet pasišalinau iš svetainės.
Nuomoniųųų
ESTÁS LEYENDO
Life with him // Jaspar✔
FanficTačiau toli gražu, kad net po vestuvių Joe ir Caspar gyvenimas nėra rožėmis klotas. Snapchat 3 sezonas.