Joe Sugg
Pabudau nuo garsaus atsidusimo ir keiksmažodžių. Atmerkiau akis ir lėtai apsidariau. Buvau Conor bute, savo laikinam kambary, ant lovos sėdėjo Caspar paslėpęs delnais savo veidą. Jo nuoga nugara buvo atsukta į mane.
Išties aš viską prisiminiau kas nutiko bare ir čia, Conor bute. Prisiminiau kiekviena smulkmena, kiekvieną Caspar prisilietimą ir jo žodžius, kurių negirdėjau visą amžinybę. Tokios nakties aš buvau velniškai pasiilgęs.
"Caspar?" Kimiu balsu prabilau.
"Ką mes padarėm.." jis sušnibždėjo. "Ką mes padarėm."
"O ką mes padarėm?" Paklausiau ir atsisėdau.
Caspar atsisuko į mane su pykčiu veide, "tu mane specialiai prigirdei, o vėliau pasinaudojai!" Caspar sušuko.
"Ką?! Dieve Caspar, manai aš kažką pamenu? Nekaltink manęs kai mes ištiesų nežinom kaip kas buvo."
Jis atsistojo ir susiradęs drabužius pradėjo rengtis.
"Dieve, aš juk merginą turiu!" Caspar pasakė. "Ką aš jai pasakysiu dabar?"
Jis savo mėlynom akim pažvelgė į mane ir atsiduso.
Išsiskirsi su ją ir grįši pas mane.
Caspar mano atsakymo nesulaukė, todėl tęsė batų ieškojimą. Stebėjau jį ir bandžiau kažką sugalvoti, kad jis pasiliktų, bet mano galva buvo tuščia, lyg man būtų amnezija.
"Pala.. tu išeini?" Paklausiau pagaliau suvokęs.
"Ne, liksiu dar arbatos valandėlei. Žinoma, kad išeinu!" Jis piktai atsakė. "Grįšk į Londoną ir nesirodyk čia daugiau." Jis apsisuko link kambario durų.
"Caspar-" Prabilau, tačiau buvo per vėlu.
Caspar kambaryje jau nebuvo.
Nuleidau galvą ir giliai įkvėpiau suvaldydamas pykčio priepolį. Po velnių, Conor planas nesuveikė, bet pabandyti buvo tikrai vertą.
Ką man tokio padaryti, kad jis tikrai pas mane grįžtų? Joe, galvok.
Išsišiepiau pagaliau sugalvojęs genealų planą. Ir esu įsitikinęs, kad šįkart pavyks.
Caspar Lee
Vos įėjęs pro duris, mane pasitiko Emma. Atsidusau ir pažiūrėjęs jai į akis, kažkodėl ją apkabinau.
"Bro, kur tu buvai visą naktį?" Ji tyliai paklausė.
"Bare. Su.. su Joe." Atsakiau. "Ar Mark ir Jack manęs ieškojo?"
Emma papurtė galvą. "Ne. Manau jie net nepastebėjo, kad tavęs nėra." Šyptelėjo. "Ir pala.. ar tu turėjai pašėlusią naktį?"
Atsisėdau ant sofos ir delnu perbraukiau per plaukus. "Nežinau, tikriausiai. Nieko neatsimenu. Žinau tik tai, kad pabudau šalia Joe visiškai nuogas."
"Ooooo dėėėm, bro." Ji įsišiepė. "Kūl."
"Ne, visiškai ne kūl, Emma. Aš juk turiu-"
"Ištikro mes nesame oficiali pora, žinai. Gali miegoti su kuo nori, mes tik prie Mark vaidinam."
"Taip, ištikro."
Kurį laiką buvo tyla. Kol suskambėjo mano telefonas. Suirzęs išsitraukiau telefoną iš kišenės ir ekrane pamačiau Conor vardą.
"Joe ligoninėje, tu privalai atvykti."
Ir tą progą jums tokia funi pic ;))
NUOMONIŲŲŲŲŲŲ
ESTÁS LEYENDO
Life with him // Jaspar✔
FanficTačiau toli gražu, kad net po vestuvių Joe ir Caspar gyvenimas nėra rožėmis klotas. Snapchat 3 sezonas.