17. (N-16)

783 48 11
                                    

OKEI, DĖL ŠIOS DALIES AŠ TIKRAI PASISTENGIAU IR TIKIUOSI MAN PAVYKO VISĄ ŠITĄ PARAŠYTI NORMALIAI

N-16

Caspar lėtai, labai lėtai užlipo ant manęs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Caspar lėtai, labai lėtai užlipo ant manęs. Iš pradžių jis nieko nedarė, jis tik žiūrėjo į mano mėlynas akis, kurios tikriausiai buvo pilnos geismo (ko labai seniai nebuvo).

Caspar lūpomis perbraukė per manąsias ir sustojo ties mano smakru. Žinojau jo tikslą, jis mane erzins. Juk tokia mano 'bausmė'.

Mano rankos nusileido iki Caspar pilkų marškinėlių ir man kažkaip pavyko juos nuvilkti nuo jo karšto kūno. Mano delnai perbraukė per jo nugarą, kol jo lūpos lėtai glamonėjo mano kaklą. Galėjau jausti kaip man džinsuose darosi nepatogu.

Caspar nuvilko nuo manęs baltus marškinėlius ir nusviedė juos kažkur į kambario galą.

"Caspar, neerzink manęs." Sumurmėjau kai jis sukando mano kaklo odą ir ją pradėjo čiulpti.

Išleidau tylią aimaną, kas paskatino Caspar į mane pasitrinti. Caspar į mano sakinį nieko neatsakė, todėl jis tęsė mano erzinančią bausmę.

Jau po kurio laiko, aš ir jis buvome pusiau nuogi. Meldžiau dievo, kad kuo greičiau jis baigtų šitą šūdą ir įeitų į mane. Bet ne, jis būtinai turi mane nubausti.

"Tu šitiek laiko buvai labai blogas berniukas." Caspar sušnibždėjo man į ausį ir iškvėpė tiesiai man į ausį, kas privertė mane sudrebėti.

"Žinau." Ištariau. "Tu taip pat."

"Aš tau neleidau kalbėti, Joseph."

Pavarčiau akis. Caspar atsitraukė nuo manęs ir užkišo du pirštus už mano apatinių gumos. Apsilaižiau savo sausas lūpas stebėdamas jo judesius. Jis savo nelabai jau šiltais pirštais perbraukė per mano ilgį ir aš užsimerkiau. Mano oda pašiurpo, lyg būčiau aplietas šalto vandens, kai jis jį suėmė į delną.

Caspar labai lėtai judino ranką aukštyn ir žemyn, kas varė mane iš proto. Norėjau, kad viskas vyktų greičiau, o ne kaip sulėtintam filme.

Netrukus pajutau, kaip nuo manęs yra nutraukiami apatiniai ir aš vos nesušokau savo laimės šokio, kuris labai panašus į pingvinų vaikščiojimą. Tikriausiai.

Caspar apsilaižė lūpas ir atsistojo. Na, aš tikėjausi, kad jis man pačiulps, bet gal ką jis ketina dabar daryti irgi gerai. Ir aš buvau teisus, nes Caspar nusivilko savo apatinius ir vėl užsiropštė ant manęs.

Pakėliaų galvą ir suglaudžiau mūsų lūpas dar vienam aistringam bučiniui. Bučinys buvo grubus ir su didelę aistra.

"Ar gali nustoti viską daryti lėtai ir pagaliau mane išdulkinti?" Paklausiau kimiu balsu.

Caspar nusišypsojo ir pabučiavo mano viršugalvį. "Koks tu nekantrus."

"Niekada nepasižymėjau kantrumu." Sukikenau.

Caspar vėl man nusišypsojo ir vėliau atsitraukė. Jis perbraukė per mano šlaunis ir patraukęs rankas atsistojo.

"Gulkis ant pilvo, angele." Caspar paliepė ir aš padariau ką jis liepė su plačia šypsena.

Caspar pliaukštelėjo per mano užpakalį ir aš pavarčiau akis. Perbraukiau per savo plaukus laukdamas, kol Caspar įsitaisys ir padarys tai, ko seniai noriu.

"Juk žinai, kad kai gulėsi, tau labiau skaudės?" Caspar paklausė.

"Nuo kada tu sekso metu rūpiniesi skaudės man ar ne?" Paklausiau laikydamas užmerkęs akis.

"Aš visada tavim rūpinuosi." Jis pasakė.

"Tai ne pirmas kartais kai tu tai darysi. Ar gali paskubėti?" Paklausiau suirzęs.

Caspar sukikeno. Jaučiau kai jis šiek tiek kilsteli mano užpakalį ir lėtai, labai lėtai įeina. Stipriai užsimerkiau pajausdamas skausmą.

Jis judėjo lėtai, kad apsiprasčiau su skausmu, bet tas ilgai netruku, nes aš jau jaučiau malonumą susimaišiusi su skausmu. Garsiai sudejavau Caspar vardą ir jis suėmė už mano plaukų. Caspar juos patempė, todėl man teko pasiremti rankomis, kad man labai neskaudėtų pešami plaukai.

"O dieve," sudejavau. "Caspar, greičiau, jėzau!"

Ir taip, jis padarė kaip liepiau. Per savo garsias dejones galėjau girdėti ir Caspar dejones. Jaučiau, kad artėja mano ir Caspar tikslas, todėl Caspar suletėjo. Po dar kelių judesių aš pasiekiaų tą viršūnę, ką padarė ir Caspar.

Jis atsigulė šalia manęs, o aš nejudėjau iš vietos. Užsimerkęs garsiai kvėpavau bandydamas atgauti kvėpavimą. Galėjau jausti kokia yra suprakaitavus mano kakta ir visas kūnas.

Iš minčių mane gražino Caspar bučinys į petį. "Viskas gerai?"

"Mhm." Sumurmėjau. "Tik leisk atgauti normalų kvėpavimą."

Caspar glostė mano nugarą kol pagaliau prisiverčiau atsigulti ant nugaros. Pasukau veidą link Caspar ir jam nusišypsojau.

"Tu toks suprakaitavęs." Caspar nusijuokė.

"Apie tave galiu pasakyti tą patį."

"Eime į dušą?" Caspar paklausė atsisėsdamas.

"Su sąlyga, jog jokio sekso duše." Susiraukęs atsisėdau. "Aš to neatlaikysiu."

"Aš to net neplanavau." Jis nusijuokė ir atsistojęs ištiesė man ranką. "Eime, angele."

Su Caspar pagalbą atsistojau ir nusekiau paskui jį į dušą.



Nuomoniųųūū

Life with him // Jaspar✔Where stories live. Discover now